Ik heb een paar keer gebeld naar Connexxion (zucht).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:27 schreef Leonos het volgende:
Misschien moet je bij de busmaatschappij klagen ipv Fok! ?
Het kan nog erger.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:36 schreef marcel-o het volgende:
Denk je in als die busbesshauffeur.
Als je elke dag 3x langs buhalte's komt en je ziet niemand, ga je de 4e keer niet meer
Wat voor n gehucht moet dat zijn daar
Ehm nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:40 schreef Devrim_ het volgende:
Banden lek steken...Zal die chauffeurs wel leren.
Sowieso zijn bus en taxichauffeurs allemaal klootzakken
2 normale mensen en eentje zonder harses?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
Wij hebben 2 buslijnen, waarvan er 1 lijn 1 maal in het uur rijdt.![]()
Er zit dan ook echt 2,5 man en een paardenkop in de bus.
In Muiden heb je trouwens maar 1x in de 2 uur een bus. Als je geluk hebt.
Jij trekt juiste conclusiesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Hier elke 10 minuten een bus (en die komt altijd) en ik woon niet eens in zo'n supergrote stad. Dus TS woont in een dorp
Ik ben niet zo lui dat ik naar overal naar de bus moet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm nee.
Maar als jij met je mobieltje in je hand muziek zit te luisteren begrijp ik inderdaad dat ze kortaf gaan reageren
Ja, onze dorpsgekken reizen ook met de busquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
2 normale mensen en eentje zonder harses?
Hoe de fuck kan je dan weten dat alle buschauffeurs klootzakken zijn?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lui dat ik naar overal naar de bus moet.
Ik ga eigenlijk nooit met de bus
Ik stap gewoon op de fiets...
Sowieso..Ik woon in Zeeland..Ik fiets door heel Middelburg in 10 minuten
Omdat die klootzakken mij al meer dan 10 keer bijna hebben doodgeredenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je dan weten dat alle buschauffeurs klootzakken zijn?
Waarom reageer je uberhaupt in dit topic?
Ben jij één van de 5 Turken in Zeeland?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lui dat ik naar overal naar de bus moet.
Ik ga eigenlijk nooit met de bus
Ik stap gewoon op de fiets...
Sowieso..Ik woon in Zeeland..Ik fiets door heel Middelburg in 10 minuten
Hetzelfde ervaarde ik in de binnenstad van Leiden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Omdat die klootzakken mij al meer dan 10 keer bijna hebben doodgereden
En ja..ik fietste netjes aan de rechterkant van de straat waar het hoort en dan komen die klootzakken met 120km/u langs me heen (5 cm ruimte ofzo)
Bussen die 120 rijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Omdat die klootzakken mij al meer dan 10 keer bijna hebben doodgereden
En ja..ik fietste netjes aan de rechterkant van de straat waar het hoort en dan komen die klootzakken met 120km/u langs me heen (5 cm ruimte ofzo)
Ik heb een bedrijf opgezet in Zeeland.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij één van de 5 Turken in Zeeland?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Eet je bord leeg en je vindt het heel erg lekker!!!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |