Haha, ik vind dit wel een beetje een domme opmerking.quote:
Mja, heb liever dat 'ie een geniaal album afleverd dan hem nu afraffelt met als gevolg dat 'ie tegenvalt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:12 schreef Numbie het volgende:
Hopelijk heeft'ie binnenkort een keer de opnames afgerond, dan kan'ie weer gaan nadenken over een nieuwe (internationale) tour oid
Hij heeft het beloofd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:21 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mja, heb liever dat 'ie een geniaal album afleverd dan hem nu afraffelt met als gevolg dat 'ie tegenvalt.
Hoop wel dat hij nog eens naar Nederland komt.
Heb 'm meteen gekocht, alleen vind ik de box zelf niet zo heel mooi dus die heb ik maar weggegooidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:12 schreef Numbie het volgende:
Nieuwe nederlandse ontwikkeling dan: platenmaatschappij Sony Music (John's label in NL) heeft een 3CD package uitgebracht met daarin zijn drie studioalbums. Prijs in de winkel ligt rond de 20 euro. Mooie cadeaupackage![]()
[ afbeelding ]
Weet niet of het komt door teveel drank, een aandachtstekort (hoeveel moet ie dan wel niet nodig hebben?) of allebei, maar je hebt inderdaad gelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 15:15 schreef JJ.Johnson het volgende:
John is qua persoonlijkheid wel erg veranderd heb ik de laatste tijd het idee.
Als ik bijvoorbeeld ook dit filmpje weer zie:
Krijg ik toch wel een bepaald gevoel van 'zucht'
haha typisch gevalletje vanquote:Op maandag 18 mei 2009 15:15 schreef JJ.Johnson het volgende:
John is qua persoonlijkheid wel erg veranderd heb ik de laatste tijd het idee.
Als ik bijvoorbeeld ook dit filmpje weer zie:
Krijg ik toch wel een bepaald gevoel van 'zucht'
Mja ik vind dit gewoon aandachttrekkerij. Beetje jammer want het feit dat hij zo down to earth en enigszins introvert was kon ik erg waarderen aan hem.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:35 schreef GoodGawd het volgende:
Pfft lekker boeiend. Het is ook gewoon maar een mens, iedereen heeft zo zijn lolletjes. Iedereen doet wel eens gek
Volgens mij was zijn argument meer het 2e gedeelte van t verhaal...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef JJ.Johnson het volgende:
Wat is dat toch waardoor mensen denken altijd het andere uiterste te moeten noemen als tegenargument
Maar goed, laat maar, zo een big deal was het nou ook weer niet.
Mooi filmpje, maar ik hoopte eigenlijk op een filmpje over de opnamesquote:
Is dat geen tubescreamer of een bluesdriver?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef GoodGawd het volgende:
Weet iemand wat voor soort effect dat is, die hij heeeel vaak in zijn solo's gebruikt. Zoals in die van Clifornia Dreamin ook?
hij doet het nier meerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:08 schreef BoerBert het volgende:
Sorry voor de dubbelpost, maar
lijkt me een goede reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |