abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59772939
Klinkt supertof Joyce! Wel jammer dat je het Hyde Park concert niet zo'n succes vond... John nog wel zien optreden met Eric Clapton of ook niet?
pi_59790216

En wie ziet zichzelf terug op de foto? . Ik sta vooraan achter zn linkerarm, dus ben niet te zien.
pi_59793162
Volgens mij zit ik linksonder het kuiltje van zn rechteroksel .
pi_59799978
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:52 schreef nemesis4 het volgende:
[ afbeelding ]

En wie ziet zichzelf terug op de foto? . Ik sta vooraan achter zn linkerarm, dus ben niet te zien.
Ik sta ook ergens achter z'n arm.
I'm an assassin and I had a job to do
  maandag 30 juni 2008 @ 20:02:33 #80
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_59801505
Ik kan de foto niet zien.

Edit: Nu wel.
"Wait, let me take a picture for my blog."

[ Bericht 77% gewijzigd door Hitmewithmusic_ op 01-07-2008 01:18:14 ]
pi_59809999
Ik sta helaas ook net achter zn linkerarm mja toch leuk...:D

@ Numbie: Heb John helaas niet meer met Clapton gezien want toen zat ik helaas al in t vliegtuig... die ik overigens bijna gemist had omdat ik zonodig John's hele optreden in Hyde Park wilde zien.
Ik heb hier ff foto's van vrijdag:

en deze hingen bij hyde park wilde er eigenlijk eetje meejatten maar ze waren net opgeplakt dus nog helemaal nat.. dus scheurde ze makkelijk kapot

pi_59810088
Echter supertof de HD opname die is gemaakt van DH, als je 'm nog niet hebt zoek even op Binsearch op de term "saj" en je hebt 'm. Best wel goede kwaliteit van het concert!

Ik snap ik ook wat de meid en de dude naast me aan het doen waren met zo'n vage grote camera
pi_59810127
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef Numbie het volgende:

[..]

Die versie op Where The Light Is staat is idd echt te mooi...
Repeat, repeat. Geweldig idd. En ja dit is een TVP.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_59812812
Gisteren draaide Michiel Veenstra tussen de middag nog Free Fallin' van de WTLI
pi_59813589
Gave foto's Joyce! Wat een afschuwelijke outfit. Alhoewel ie ook z'n voordelen heeft

Als 't zo doorgaat met John's populariteit hier, dan MOET ie wel terugkomen (alhoewel ik dat eind 2006 ook even dacht )
pi_59813664
Al moet ik wel zeggen dat als TheAlternative dan ook maar waagt om'm voor Ahoy te boeken dat zelfs ik dan afhaak. Dat is zo'n enorme rotzaal waar je onmogelijk vooraan kunt staan zonder een dag vrij te nemen... `blèh. Dan nog liever die bak in zuid-oost...
pi_59818008
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:56 schreef Numbie het volgende:
Nu weer.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:16:55 #88
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59818637
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:56 schreef Numbie het volgende:
Bij mij staat ie ook bijna non-stop op repeat.

Kippenvel bij dat nummer, niet normaal
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_59820631
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:38 schreef Numbie het volgende:
Dan nog liever die bak in zuid-oost...
Nou...liever niet 2x Paradiso ofzo..dat zou pas lief zijn.

Ow en ik zie absoluut geen voordelen in die gruwelijke outfit. Ik zie zn kunstwerkjes liever bedekt, echt *gruwel*.
pi_59821846
Hij heeft ook nog een linkerarm. Daar focus ik op

En ik heb eigenlijk niets tegen de Ahoy. Zelfs liever de Ahoy dan de HMH. Misschien komt dat puur omdat ik het door die zitplaatsen helemaal rondom "gezelliger" vind ogen ofzo. Ik heb de DVD trouwens al 3 dagen thuis liggen, maar ben er nog niet aan toegekomen *schaam*
pi_59828910
Eindelijk dan zaterdag m'n 2e concert van John gehad.
Jammer dat het maar 45 minuten duurde. Maar was wel .
Mraz was ook nog wel aardig.

En nu direct WTLI kijken...
  woensdag 2 juli 2008 @ 01:32:01 #92
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_59832686
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:38 schreef Numbie het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat als TheAlternative dan ook maar waagt om'm voor Ahoy te boeken dat zelfs ik dan afhaak. Dat is zo'n enorme rotzaal waar je onmogelijk vooraan kunt staan zonder een dag vrij te nemen... `blèh. Dan nog liever die bak in zuid-oost...
Eh... Als je het dan ipv "hoe kom ik zo dichtbij het podium" benadert als "waar klinkt John het beste" dan is die bak in zuid-oost not an option... Ook behoorlijk ongezellig zo'n enorm stadion. Ahoy is al stukken beter (mits je op de vloer staat) maar de HMH is helemaal top!
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_59834834
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 01:32 schreef BillyOcean het volgende:

[..]

Eh... Als je het dan ipv "hoe kom ik zo dichtbij het podium" benadert als "waar klinkt John het beste" dan is die bak in zuid-oost not an option... Ook behoorlijk ongezellig zo'n enorm stadion. Ahoy is al stukken beter (mits je op de vloer staat) maar de HMH is helemaal top!
Met die bak doelde ik op de HMH en niet de Arena...
pi_59837913
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 01:32 schreef BillyOcean het volgende:

[..]

de HMH is helemaal top!
pi_59865292
En Johnnyboy gaat weer uit mn auto. Ik schrik me iedereen kapot als ik tijdens het rijden op de meest nutteloze momenten ineens ergens WE LOVE YOU JOHN of iets in die trant vlak naast me hoor

Live opnamens die je nog niet goed kent in de auto is geen goed idee
pi_59866001
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:56 schreef Jill-RMC het volgende:
En Johnnyboy gaat weer uit mn auto. Ik schrik me iedereen kapot als ik tijdens het rijden op de meest nutteloze momenten ineens ergens WE LOVE YOU JOHN of iets in die trant vlak naast me hoor

Live opnamens die je nog niet goed kent in de auto is geen goed idee
Ik draai die eerste cd juist helemaal kapot in de auto! ' s Ochtends het acoustische deel (= ideaal om wakker te worden) en s middags het Trio deel om knallend de dag af te sluiten
pi_59867379
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef Numbie het volgende:

[..]

Ik draai die eerste cd juist helemaal kapot in de auto! ' s Ochtends het acoustische deel (= ideaal om wakker te worden) en s middags het Trio deel om knallend de dag af te sluiten
Ja hijs uitermate relaxed in de auto. Alleen ga ik m eerst ff voorluisteren tot ik aan de random gilkippen gewend ben en mn auto niet in de vangrail parkeer Heb verder toch weinig extra ondersteuning nodig om knallend te rijden
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:41:15 #98
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59868062
ik snap wat je bedoelt, Jill-RMC
dat heb ik bij de As/Is cd's altijd, daar hoor je zeg maar alleen de mensen uit het publiek die meekrijsen en niet de mensen die meezingen :p

Ben sinds vrijdag ziek dus ik hou het kort.
Ik heb genoten van alles (ook Nelson Mandela's verjaardag en Amy Winehouse d'r pauperoptreden) en vond dat John echt veel beter speelde dan in Den Haag. Z'n solo's waren echt om in te lijsten.
Hij was ook weer lekker scherp en helaas wel wat serieuzer, maar dat was ook wel te verwachten met publiek tot zover je kon kijken en een levende legende 2 acts na je.
Eric Clapton was natuurlijk gewoon pure kwaliteit, ik vond alleen zijn tweede gitarist er absoluut niet bij passen. Z'n akoestische set werd eigenlijk was echt heel tof en helaas zijn we voordat ze met z'n allen crossroads gingen spelen weggegaan. Goeie timing om ziek te zijn
Jason Mraz was geweldig.
Sheryl Crow vond ik persoonlijk echt KUT, maar da's vast een kwestie van smaak. "Gasoline will be free!"
Robert Randolph was ook dope, kende ik niet. Goeie slide gitarist die eruit zag als een gangstarapper

Hier een paar (helaas een beetje korrelige) foto's: (spoiler anders wordt het zo'n tien a4'tjes post)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_59868490
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:41 schreef Laertes het volgende:
(spoiler anders wordt het zo'n tien a4'tjes post)
Oh, dankjewel dan
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_59874844
Michiel Veenstra op 3FM is wel fan van Free Fallin zeg... Is al de derde keer deze week dat ik die track van WTLI voorbij hoor komen in een programma
Go Michiel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')