Ik sta ook ergens achter z'n arm.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:52 schreef nemesis4 het volgende:
[ afbeelding ]
En wie ziet zichzelf terug op de foto?. Ik sta vooraan achter zn linkerarm, dus ben niet te zien.
Repeat, repeat. Geweldig idd. En ja dit is een TVP.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef Numbie het volgende:
[..]
Die versie op Where The Light Is staat is idd echt te mooi...
Nu weer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:56 schreef Numbie het volgende:
Gisteren draaide Michiel Veenstra tussen de middag nog Free Fallin' van de WTLI
Bij mij staat ie ook bijna non-stop op repeat.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:56 schreef Numbie het volgende:
Gisteren draaide Michiel Veenstra tussen de middag nog Free Fallin' van de WTLI
Nou...liever nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:38 schreef Numbie het volgende:
Dan nog liever die bak in zuid-oost...
Eh... Als je het dan ipv "hoe kom ik zo dichtbij het podium" benadert als "waar klinkt John het beste" dan is die bak in zuid-oost not an option... Ook behoorlijk ongezellig zo'n enorm stadion. Ahoy is al stukken beter (mits je op de vloer staat) maar de HMH is helemaal top!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:38 schreef Numbie het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat als TheAlternative dan ook maar waagt om'm voor Ahoy te boeken dat zelfs ik dan afhaak. Dat is zo'n enorme rotzaal waar je onmogelijk vooraan kunt staan zonder een dag vrij te nemen... `blèh. Dan nog liever die bak in zuid-oost...
Met die bak doelde ik op de HMH en niet de Arena...quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:32 schreef BillyOcean het volgende:
[..]
Eh... Als je het dan ipv "hoe kom ik zo dichtbij het podium" benadert als "waar klinkt John het beste" dan is die bak in zuid-oost not an option... Ook behoorlijk ongezellig zo'n enorm stadion. Ahoy is al stukken beter (mits je op de vloer staat) maar de HMH is helemaal top!
Ik draai die eerste cd juist helemaal kapot in de auto! ' s Ochtends het acoustische deel (= ideaal om wakker te worden) en s middags het Trio deel om knallend de dag af te sluitenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:56 schreef Jill-RMC het volgende:
En Johnnyboy gaat weer uit mn auto. Ik schrik me iedereen kapot als ik tijdens het rijden op de meest nutteloze momenten ineens ergens WE LOVE YOU JOHN of iets in die trant vlak naast me hoor
Live opnamens die je nog niet goed kent in de auto is geen goed idee![]()
Ja hijs uitermate relaxed in de auto. Alleen ga ik m eerst ff voorluisteren tot ik aan de random gilkippen gewend ben en mn auto niet in de vangrail parkeerquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ik draai die eerste cd juist helemaal kapot in de auto! ' s Ochtends het acoustische deel (= ideaal om wakker te worden) en s middags het Trio deel om knallend de dag af te sluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What do you think? Is he seizing or dancing?"
Oh, dankjewel danquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:41 schreef Laertes het volgende:
(spoiler anders wordt het zo'n tien a4'tjes post)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |