Zoooo ben weer in NL!!!
Ik heb t echt super gehad! Heb voorafgaande aan de show de band ontmoet en lekker met J.J. (drummer) staan kletsen en natuurlijk een fototje.. wat een leuke gozer! John was heel sneaky en wist via een andere ingang aan ons (wat local-83 leden en ik) te ontsnappen.. mevrouw Aniston kwam ook nog even op bezoek dus t was een gekte met de paperazzi.. wel sneu eigenlijk. Ze had een kleed over dr hoofd gegooid zodat ze haar gezicht niet konden fotograferen.
Ik stond tijdens t concert tweede rij recht voor John zn neus. Hij heeft echt een geweldige set gespeeld die maar liefst twee uur duurde. Het leek wel een sauna daarbinnen.. er hing al snel zo'n muffe oksel lucht in de ruimte mja.. John was ook lekker aan t zweten en de druppels spatten er van af!
Hij speelde ook een extreem mooie versie van Wheel waar ik helemaal blij van werd. Verder de bekende nummers en Mercy en Stiched Up. Hij eindigde met Gravity waarbij hij veel mensen een traantje op de wangen bezorgde. Hij speelde zo'n mooie versie van het nummer. Na het spelen gooide hij zijn plectrum in de zaal.. en ik heb m gevangen!!!
Gelukkig kwam hij terug voor de toegift waar hij o.a ook Daughters speelde.. dit keer op de elektrische gitaar ivp de acoustische. Tijdens "Say" was hij de hele tijd naar een punt op het balkon aan het kijken.. miss Aniston zat daar lekker mee te zwijmelen. Was ontzettend lief allemaal.
Na het concert wilde ik natuurlijk nog even proberen een glimp bij de artiestenuitgang op te vangen. Het grote publiek was al weg en de uitgang zat helemaal aan de achterkant. Dus ik loop daar naartoe hoor ik ineens iemand naar me fluiten vanaf boven. J.J. hing uit t raam en sigaretje te roken! HIj herkende me nog van die middag en vroeg hoe de show was.. Voordat ik het door had hing de halve band uit t raam.. er liepen nog wel andere mensen langs en bleven ook kijken maar niemand durfte tegen de mannen te praten. Dus ik hele verhalen over hoe goed t wel niet was en dat ze in Den Haag ook super waren. J.J wilde weten of ik ook naar Hyde Park zou gaan maar daarop antwoorde ik dat ik wel zou willen maar dat ik hardstikke blut ben. Vervolgens schoot de hele band in de lach gevolgd door een "Aaaahhh" in koor.
Maar ik beloofde ze dat ik in Hyde Park wel een plekje zou vinden waarvanaf ik ze kon zien. We hebben nog wel langer gekletst maar heb geen zin om t nu allemaal uit te typen.. tis al laat

Nou toen wilde ik John nog even opwachten dus liet ik de band uit t raam hangen en heb ze laten beloven snel weer naar Nederland te komen. John verscheen niet veel later bij de artiestenuitgang met zn vriendinnetje.. helaas was t afgeladen met paperazzi's waardoor ze snel de auto in moesten.
Vandaag heb ik inderdaad door een spleet tussen de hekken kunnen genieten van t hele optreden van John in Hyde Park. T publiek was wel een beetje slapjes, dat was wel jammer. Hij speelde ook maar 3 kwartier; WOTWC, I Don't Trust Myself, Belief, Mercy, Vultures, Stiched Up en Gravity (volgens mij waren ze dat)
Al met al een super JM week gehad. Heb ook super mooie foto's gemaakt maar die plaats ik nog wel een keertje. Ik ga nu lekker slapen