Weet niet of het komt door teveel drank, een aandachtstekort (hoeveel moet ie dan wel niet nodig hebben?) of allebei, maar je hebt inderdaad gelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 15:15 schreef JJ.Johnson het volgende:
John is qua persoonlijkheid wel erg veranderd heb ik de laatste tijd het idee.
Als ik bijvoorbeeld ook dit filmpje weer zie:
Krijg ik toch wel een bepaald gevoel van 'zucht'
haha typisch gevalletje vanquote:Op maandag 18 mei 2009 15:15 schreef JJ.Johnson het volgende:
John is qua persoonlijkheid wel erg veranderd heb ik de laatste tijd het idee.
Als ik bijvoorbeeld ook dit filmpje weer zie:
Krijg ik toch wel een bepaald gevoel van 'zucht'
Mja ik vind dit gewoon aandachttrekkerij. Beetje jammer want het feit dat hij zo down to earth en enigszins introvert was kon ik erg waarderen aan hem.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:35 schreef GoodGawd het volgende:
Pfft lekker boeiend. Het is ook gewoon maar een mens, iedereen heeft zo zijn lolletjes. Iedereen doet wel eens gek
Volgens mij was zijn argument meer het 2e gedeelte van t verhaal...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef JJ.Johnson het volgende:
Wat is dat toch waardoor mensen denken altijd het andere uiterste te moeten noemen als tegenargument
Maar goed, laat maar, zo een big deal was het nou ook weer niet.
Mooi filmpje, maar ik hoopte eigenlijk op een filmpje over de opnamesquote:
Is dat geen tubescreamer of een bluesdriver?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef GoodGawd het volgende:
Weet iemand wat voor soort effect dat is, die hij heeeel vaak in zijn solo's gebruikt. Zoals in die van Clifornia Dreamin ook?
hij doet het nier meerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:08 schreef BoerBert het volgende:
Sorry voor de dubbelpost, maar
lijkt me een goede reden
Nee, misschien binnenkort meer bekend?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef K-Girly het volgende:
Whaaaaa ben verliefd op John en zn muziek
mijn ipod zit aan me oren vast....helemaal super!!
Iemand enig idee wanneer hij naar nederland komt?
Ik schat dat hij eerst het album afmaakt, dan promotietour gaat doen en erna pas echt gaat touren.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:45 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nee, misschien binnenkort meer bekend?
Mag ik je het volgende aanraden: John Mayer trio - Try (live)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef MervinMinky het volgende:
Ik ontdek dit topic pas net, maar ben al lang fan van Mayer, heb ook alle 3 de albums en Where The Light is op CD én DVDHij is inderdaad geweldig op de gitaar zeg, vooral op de DVD van WTLI speelt ie met zoveel passie en gevoel
![]()
Hoop nog dat ie een keer gaat touren want wil hem echt graag live zien!
Inderdaad. Summertour 2010 in Nederland wellicht ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik schat dat hij eerst het album afmaakt, dan promotietour gaat doen en erna pas echt gaat touren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |