het was een foto van een mooi decolette...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Is er een foto van dan?
Ik neem aan dat je me niet lekker maakt met een foto waar er nog stof voor zitwant dat geloof ik allemaal wel.
Ik zou het echter niet willen hebben...is me veuls te groot afquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
70F is ook niet zo groot, heeft een vriendin van mij.. maar zij is lekker slank
Dan meeeeeen je niet... Bah bahquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
70F is ook niet zo groot, heeft een vriendin van mij.. maar zij is lekker slank
Hierquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Is er een foto van dan?
Ik neem aan dat je me niet lekker maakt met een foto waar er nog stof voor zitwant dat geloof ik allemaal wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Mail maar want je hebt em vast opgeslagenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het was een foto van een mooi decolette...
Het is niet zo groot hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:51 schreef jackson het volgende:
Dan meeeeeen je niet... Bah bah
Ik heb zelf totaal niks met grote borsten maar er zijn zat mannen die het wel puik vinden.
Kan ie nog groter?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HierWare grote of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hierbeetje vergroot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nope, niks opgeslagenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Mail maar want je hebt em vast opgeslagen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik vind het niks maar smaken verschillenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is niet zo groot hoorGewoon een goed stel borsten
Die F lijkt veel groter dan het is.. die 70 maakt het weer een stuk kleiner..
quote:
Dank daarvoorquote:
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gaat het over borsten is het hier opeens weer druk
Ach foto's vertekenen hequote:
Je kan het zelf ook niet laten merk ik?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gaat het over borsten is het hier opeens weer druk
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach foto's vertekenen heZei het van te voren
Ik zou ze naakt moeten zien om er wat van te kunnen zeggen. De vorm doet het emquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach foto's vertekenen heZei het van te voren
Ja ik dacht ach, gelijk maar ff op ware grootte, dat kijkt wat makkelijkerquote:
gelukkig valt dus niet iedereen op dezelfde borstenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het niks maar smaken verschillen. Kleine/mooie borsten graag
Laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:56 schreef jackson het volgende:
Ik zou ze naakt moeten zien om er wat van te kunnen zeggen. De vorm doet het em
Daarom ben je ook tofquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik dacht ach, gelijk maar ff op ware grote, dat kijkt wat makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |