Klopt ja.. toen je verkering met Susanquote:Op maandag 23 juni 2008 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ben veel en veel losser en spontaner geworden, soort van uit m'n schulp gekropen. was toendertijd een rustig jochie![]()
Nee klopt, maar dat ben ik nog steeds niet hoorquote:jij was trouwens ook niet 1 van de uitbundigste, wat ik mij zo herinner
Genieten is goed, maar de mens is geneigd teveel te vragen. Was het ooit niet in het hof van eden de appel gepakt werd.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als er al een god bestaat..
Maar waarom is het fout dan? genieten van het leven is ook belangrijk, zou niet weten waarom ik mij zou moeten verantwoorden voor iets wat niet slecht is.
quote:
dat was nog de tijd dat je geen relatie had, maar verkeringquote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt ja.. toen je verkering met Susankan ik me nog beetje van herinnerne, volgens mij stelde dat ook weinig tot niks voor of niet?
Maar leuk om te horenAchja krijg je als je ouder wordt
gewoon een rustig meisje, maar wel 1 waar je normaal mee kon pratenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dat ben ik nog steeds niet hoor
Dan kan ik lang wachten, ben nu al 1,5 jaar bezigquote:Op maandag 23 juni 2008 20:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Genieten is goed, maar de mens is geneigd teveel te vragen. Was het ooit niet in het hof van eden de appel gepakt werd.
Tegenwoordig wil iedereen maar tot in een extreme genieten, seks is iets wat hoort te resulteren in kinderen en het is het intiemste wat de mens elkaar geven kan. Het is het middel van de duivel om de vrome burger over te halen. Tuurlijk mag een mens genieten, maar bewaar dat genieten voor je ware liefde!
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
dat was nog de tijd dat je geen relatie had, maar verkering![]()
Dat eerste is nu minder geworden af en toequote:gewoon een rustig meisje, maar wel 1 waar je normaal mee kon praten
het is ook al een jaartje of 6/7 geleden dat we elkaar spraken, sinds de 3e niet meer ofzo?! ;s)quote:Op maandag 23 juni 2008 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Toen waren we nog schattig
![]()
[..]
Dat eerste is nu minder geworden af en toeEn dat tweede kan nog steeds
Ben net als jij uit m'n schulp gekropen, en spontaner/vrolijker/gezelliger geworden
We zijn toch ook samen BE gaan doen?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is ook al een jaartje of 6/7 geleden dat we elkaar spraken, sinds de 3e niet meer ofzo?! ;s)
Ik zit hier ook allemaal standpunten te verkondigen waar ik in zijn geheel niet achter sta! Daarom is het via FOK! ook wel wat lastig.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan kan ik lang wachten, ben nu al 1,5 jaar bezigEn m'n relatie daarvoor was blijkbaar ook niet de ware liefde, dus mocht ik daar ook geen seks mee hebben?
Achja dit is zo'n discussie waar je nooit uit gaat komen omdat iedereen iets anders geloof en anders over de zaken denken. Het is interessant om elkaar standpunten te horen, maar via fok is het nogal lastig.
Sorry hoor, maar dat is toch niet langquote:Op maandag 23 juni 2008 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan kan ik lang wachten, ben nu al 1,5 jaar bezig![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:37 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zit hier ook allemaal standpunten te verkondigen waar ik in zijn geheel niet achter sta! Daarom is het via FOK! ook wel wat lastig.
Ik wil niet meer werken
Als je van je 16e tot je 20e een relatie hebt gehad, is 1,5 jaar zonder zitten wel wenne hoor.. en wil je toch graag zoiets wel terug het begint nu zeg maar een beetje te knagenquote:
Wat doe je eig precies? en tot hoe laat is een paar uurtjes?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dankje, zal nog wel enkele uurtjes door moeten neem ik aan!
ben jij BE gaan doen?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We zijn toch ook samen BE gaan doen?
al kan ik me niet herinneren dat ik je toen echt sprak![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben jij BE gaan doen?kan ik me niks meer van herinneren
ik heb van mijn 18e tot mijn 21e (3 jaar en 1 maand) een relatie gehad, dus toen het over was, had ik het gevoel dat er een enorm gat in m'n leven was...quote:Op maandag 23 juni 2008 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je van je 16e tot je 20e een relatie hebt gehad, is 1,5 jaar zonder zitten wel wenne hoor.. en wil je toch graag zoiets wel terug het begint nu zeg maar een beetje te knagen
Ik werk voor een drukkerij in het digitaliseren van schoolboeken. Hoelang ik nog moet weet ik niet maar het wordt vast laat!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat doe je eig precies? en tot hoe laat is een paar uurtjes?
kloptquote:Op maandag 23 juni 2008 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Na de havo heb ik 1 jaar BE gedaan ja
Wie zaten er nog meer op.. uh pff.. lars nogwat uit h'bergen.. (om ook gelijk maar geen achternamen te noemen)
Jah? dat is wel ernstig.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb van mijn 18e tot mijn 21e (3 jaar en 1 maand) een relatie gehad, dus toen het over was, had ik het gevoel dat er een enorm gat in m'n leven was...
maar zoals jullie weten, heb ik sinds begin mei weer een relatie met een schat van een meid![]()
Geen vaste tijden?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik werk voor een drukkerij in het digitaliseren van schoolboeken. Hoelang ik nog moet weet ik niet maar het wordt vast laat!
Daarna dus BIquote:Op maandag 23 juni 2008 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopten wat ben je na BE gaan doen dan?
ik woonde niet samen met haar, maar we hadden wel een super hechte bandquote:Op maandag 23 juni 2008 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah? dat is wel ernstig.
Ik vond het niet zo erg dat het over was, maar we hebben het laatste jaar samengewoond en om dan terug te gaan naar een studentehuis, is toch anders
Wel gaaf dat je nu iemand hebt![]()
Ik vraag me steeds vaker af of ik nog wel in staat ben om verliefd te worden, of een jongen meer dan leuk te vinden
en nu nog bezig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |