abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59634685

Wie loopt waar stage:
Yesse -> Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Jipje -> Afstudeerstage bij een groot ingenieursbureau!
LittledevilSC -> Afstudeerstage bij een woonstichting in Oisterwijk, Afdeling ICT en secretariaat
Leinonlein -> Afstudeerstage in Barcelona bij online verhuurbedrijf van vakantie appartementen Barcelona, afstudeerproject website usability en zoekmachine marketing.
Goover --> Afstudeerstage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniek
Piles --> Meewerkstage op de financiele afdeling van een woningcooperatie tot eind juni. En is daarna niet meer weg te slaan hier...
G.Fawkes --> Afstudeerstage bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
nicomart --> Afstudeerstage bij AND (maker van digitale kaarten) in Rotterdam voor de opleiding Communicatie & Multimedia Design
Californium --> Meewerkstage Ik doe nu erfelijkheids onderzoek op de Radboud Universiteit Nijmegen. Vanaf september ga ik afstuderen in Schotland
Kiwitjuhh --> Meewerkstage Ik loop stage op de afdeling Bezwaar & Beroep van een sociale dienst.
Makkie88 --> Afstudeerstage Loopt stage bij het systeembeheer op een school voor voortgezet onderwijs
mash_ --> Stage Ik loop stage bij een reclame bureau.
MvdZ --> Meewerkstage Loopt stage bij NN Netherlands (produceren rollen/lagers voor o.a. auto's) Opdr: flexibilisering van de kwaliteitsrapportage.
Cuegirllie --> Loopt stage bij een serviceverlener van verwarmings- en warmwaterapparatuur op de logistieke afdeling.
Milou__ --> Loopt stage bij een regio dagblad op de commercie afdeling en zal daarna ongetwijfeld vaker hier komen

Wie loopt geen stage, maar komt toch iedere keer weer langs:
Bravebart -> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
PieterBas -> Tussenn afstudeerstages;
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
Bootje84 --> Deed een afstudeerstage, nu op zoek naar een baan; (studie loopt 1 jr vertraging op);
HostiMeister -> Liep stage op de RU, in september waarschijnlijk weer op stage;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant.

De StageSC-meet
De meet zal plaatsvinden op vrijdag 27 juni in Utrecht vanaf een uur of twee. Meld het als je ook komt, en hoelaat ongeveer

Handige linkjes
Historie Stage SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Vrij om aan te vullen

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_59634700

Met de nieuwe OP
  maandag 23 juni 2008 @ 20:29:35 #3
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59634724
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:

ben veel en veel losser en spontaner geworden, soort van uit m'n schulp gekropen. was toendertijd een rustig jochie
Klopt ja.. toen je verkering met Susan kan ik me nog beetje van herinnerne, volgens mij stelde dat ook weinig tot niks voor of niet?
Maar leuk om te horen Achja krijg je als je ouder wordt
quote:
jij was trouwens ook niet 1 van de uitbundigste, wat ik mij zo herinner
Nee klopt, maar dat ben ik nog steeds niet hoor
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 23 juni 2008 @ 20:30:13 #4
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_59634739
En hier weer verder gamen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_59634755
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Als er al een god bestaat..
Maar waarom is het fout dan? genieten van het leven is ook belangrijk, zou niet weten waarom ik mij zou moeten verantwoorden voor iets wat niet slecht is.
Genieten is goed, maar de mens is geneigd teveel te vragen. Was het ooit niet in het hof van eden de appel gepakt werd.

Tegenwoordig wil iedereen maar tot in een extreme genieten, seks is iets wat hoort te resulteren in kinderen en het is het intiemste wat de mens elkaar geven kan. Het is het middel van de duivel om de vrome burger over te halen. Tuurlijk mag een mens genieten, maar bewaar dat genieten voor je ware liefde!
pi_59634775
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:28 schreef Piles het volgende:
Met de nieuwe OP
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Klopt ja.. toen je verkering met Susan kan ik me nog beetje van herinnerne, volgens mij stelde dat ook weinig tot niks voor of niet?
Maar leuk om te horen Achja krijg je als je ouder wordt
dat was nog de tijd dat je geen relatie had, maar verkering
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]

Nee klopt, maar dat ben ik nog steeds niet hoor
gewoon een rustig meisje, maar wel 1 waar je normaal mee kon praten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 23 juni 2008 @ 20:33:12 #7
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59634822
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:30 schreef KaheemSaid het volgende:

Genieten is goed, maar de mens is geneigd teveel te vragen. Was het ooit niet in het hof van eden de appel gepakt werd.

Tegenwoordig wil iedereen maar tot in een extreme genieten, seks is iets wat hoort te resulteren in kinderen en het is het intiemste wat de mens elkaar geven kan. Het is het middel van de duivel om de vrome burger over te halen. Tuurlijk mag een mens genieten, maar bewaar dat genieten voor je ware liefde!
Dan kan ik lang wachten, ben nu al 1,5 jaar bezig En m'n relatie daarvoor was blijkbaar ook niet de ware liefde, dus mocht ik daar ook geen seks mee hebben?

Achja dit is zo'n discussie waar je nooit uit gaat komen omdat iedereen iets anders geloof en anders over de zaken denken. Het is interessant om elkaar standpunten te horen, maar via fok is het nogal lastig.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 23 juni 2008 @ 20:34:18 #8
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59634853
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:

dat was nog de tijd dat je geen relatie had, maar verkering
Toen waren we nog schattig
quote:
gewoon een rustig meisje, maar wel 1 waar je normaal mee kon praten
Dat eerste is nu minder geworden af en toe En dat tweede kan nog steeds
Ben net als jij uit m'n schulp gekropen, en spontaner/vrolijker/gezelliger geworden
pi_59634903
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Toen waren we nog schattig
[..]

Dat eerste is nu minder geworden af en toe En dat tweede kan nog steeds
Ben net als jij uit m'n schulp gekropen, en spontaner/vrolijker/gezelliger geworden
het is ook al een jaartje of 6/7 geleden dat we elkaar spraken, sinds de 3e niet meer ofzo?! ;s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 23 juni 2008 @ 20:36:51 #10
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59634927
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

het is ook al een jaartje of 6/7 geleden dat we elkaar spraken, sinds de 3e niet meer ofzo?! ;s)
We zijn toch ook samen BE gaan doen?
al kan ik me niet herinneren dat ik je toen echt sprak
pi_59634932
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dan kan ik lang wachten, ben nu al 1,5 jaar bezig En m'n relatie daarvoor was blijkbaar ook niet de ware liefde, dus mocht ik daar ook geen seks mee hebben?

Achja dit is zo'n discussie waar je nooit uit gaat komen omdat iedereen iets anders geloof en anders over de zaken denken. Het is interessant om elkaar standpunten te horen, maar via fok is het nogal lastig.
Ik zit hier ook allemaal standpunten te verkondigen waar ik in zijn geheel niet achter sta! Daarom is het via FOK! ook wel wat lastig.

Ik wil niet meer werken
pi_59634956
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan kan ik lang wachten, ben nu al 1,5 jaar bezig
Sorry hoor, maar dat is toch niet lang
  maandag 23 juni 2008 @ 20:38:04 #13
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59634964
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:37 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik zit hier ook allemaal standpunten te verkondigen waar ik in zijn geheel niet achter sta! Daarom is het via FOK! ook wel wat lastig.

Ik wil niet meer werken

arme schat
  maandag 23 juni 2008 @ 20:40:22 #14
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59635013
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:37 schreef Piles het volgende:

Sorry hoor, maar dat is toch niet lang
Als je van je 16e tot je 20e een relatie hebt gehad, is 1,5 jaar zonder zitten wel wenne hoor.. en wil je toch graag zoiets wel terug het begint nu zeg maar een beetje te knagen
pi_59635043
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

arme schat
Dankje, zal nog wel enkele uurtjes door moeten neem ik aan!
  maandag 23 juni 2008 @ 20:43:24 #16
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59635087
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:41 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Dankje, zal nog wel enkele uurtjes door moeten neem ik aan!
Wat doe je eig precies? en tot hoe laat is een paar uurtjes?
pi_59635107
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

We zijn toch ook samen BE gaan doen?
al kan ik me niet herinneren dat ik je toen echt sprak
ben jij BE gaan doen? kan ik me niks meer van herinneren
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 23 juni 2008 @ 20:45:18 #18
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59635129
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ben jij BE gaan doen? kan ik me niks meer van herinneren

Na de havo heb ik 1 jaar BE gedaan ja
Wie zaten er nog meer op.. uh pff.. lars nogwat uit h'bergen.. (om ook gelijk maar geen achternamen te noemen )
pi_59635133
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Als je van je 16e tot je 20e een relatie hebt gehad, is 1,5 jaar zonder zitten wel wenne hoor.. en wil je toch graag zoiets wel terug het begint nu zeg maar een beetje te knagen
ik heb van mijn 18e tot mijn 21e (3 jaar en 1 maand) een relatie gehad, dus toen het over was, had ik het gevoel dat er een enorm gat in m'n leven was...

maar zoals jullie weten, heb ik sinds begin mei weer een relatie met een schat van een meid
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_59635154
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Wat doe je eig precies? en tot hoe laat is een paar uurtjes?
Ik werk voor een drukkerij in het digitaliseren van schoolboeken. Hoelang ik nog moet weet ik niet maar het wordt vast laat!
pi_59635161
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Na de havo heb ik 1 jaar BE gedaan ja
Wie zaten er nog meer op.. uh pff.. lars nogwat uit h'bergen.. (om ook gelijk maar geen achternamen te noemen )
klopt en wat ben je na BE gaan doen dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 23 juni 2008 @ 20:47:07 #22
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59635180
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik heb van mijn 18e tot mijn 21e (3 jaar en 1 maand) een relatie gehad, dus toen het over was, had ik het gevoel dat er een enorm gat in m'n leven was...

maar zoals jullie weten, heb ik sinds begin mei weer een relatie met een schat van een meid
Jah? dat is wel ernstig.
Ik vond het niet zo erg dat het over was, maar we hebben het laatste jaar samengewoond en om dan terug te gaan naar een studentehuis, is toch anders

Wel gaaf dat je nu iemand hebt

Ik vraag me steeds vaker af of ik nog wel in staat ben om verliefd te worden, of een jongen meer dan leuk te vinden
  maandag 23 juni 2008 @ 20:47:35 #23
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59635190
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:46 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik werk voor een drukkerij in het digitaliseren van schoolboeken. Hoelang ik nog moet weet ik niet maar het wordt vast laat!
Geen vaste tijden?
  maandag 23 juni 2008 @ 20:47:47 #24
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59635199
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

klopt en wat ben je na BE gaan doen dan?
Daarna dus BI
pi_59635284
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Jah? dat is wel ernstig.
Ik vond het niet zo erg dat het over was, maar we hebben het laatste jaar samengewoond en om dan terug te gaan naar een studentehuis, is toch anders

Wel gaaf dat je nu iemand hebt

Ik vraag me steeds vaker af of ik nog wel in staat ben om verliefd te worden, of een jongen meer dan leuk te vinden
ik woonde niet samen met haar, maar we hadden wel een super hechte band en toen ze in september ging studeren in Groningen is het eigenlijk steeds minder geworden, natuurlijk ook erg lastig als je zelf 40 uur per weer werkt...

dacht ook eerst van: ik hoef niemand weer, blijf mooi vrijgezel, lekker vrij... maar liefde is vaak niet echt te sturen, dat overkomt je soms gewoon
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Daarna dus BI
en nu nog bezig?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: