Pwned!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die was mij serieus nog niet opgevallen
Doet me denken aan die foto van die happende hond: "You're about to make a BIG mistake!"quote:
quote:
weheheh dat is omdat je de snelle reactie gebruiktquote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef gamegirly het volgende:
ik snap hier dus geen reet van hè... (ja nieuw hierzo) waarom heb ik zo weinig smilies, en waarom staan die voor me text i.p.v. waar ik ze wil! grrr
Waarom. Post. Jij. Dit. Hier?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef gamegirly het volgende:
ik snap hier dus geen reet van hè... (ja nieuw hierzo) waarom heb ik zo weinig smilies, en waarom staan die voor me text i.p.v. waar ik ze wil! grrr
Val daar eens andere topics mee lastigquote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef gamegirly het volgende:
Jij verveelde je?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:16 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
weheheh dat is omdat je de snelle reactie gebruiktals je onderin op reageren klikt kun je kiezen uit alle smileys!
(Plus een shitload aan smiley's)
Je moet eerst je tietjes posten voordat je de overige smilies kunt gebruikenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef gamegirly het volgende:
LOOOLquote:Op maandag 7 juli 2008 16:30 schreef LangeJan het volgende:
Eerste lolcat van mij...
[ link | afbeelding ]
allemaalquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:50 schreef Laertes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Veeg mij maar op hier...quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:52 schreef Yoda87 het volgende:
[ ]
Of hoorde dees toch meer in het fail topic?
Heb niet eens de moeite genomen die site aan te klikken..quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Heb niet eens de moeite genomen die site aan te klikken..
Ja oke, die zijn echt triest, maar er zijn ook leukequote:Op donderdag 10 juli 2008 12:58 schreef WurM het volgende:
Speciaal voor Dusja dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:03 schreef Noodly het volgende:
Allemaal vertaald uit het Engels. WAAROM?!?!?!!!
Om te huilen...quote:
quote:
quote:
Dat moet je niet zelf doen, doet die site voor je...quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
weet iemand welke font/functie er gebruikt word voor die tekst? Heb zelf nog wat leuke foto's van mijn kat waar wel wat mee te doen is
hmm ok ook een optie I guess, alleen dan moet ik heel de tijd icanhascheesburger in de gaten houden of ze wat met mn poes doen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat moet je niet zelf doen, doet die site voor je...
Nee je kan zelf de tekst intypen, zoek ff op lolbuilder ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hmm ok ook een optie I guess, alleen dan moet ik heel de tijd icanhascheesburger in de gaten houden of ze wat met mn poes doen?
Nee, je kunt zelf een foto uploaden en dan zelf tekst toevoegen http://mine.icanhascheezburger.com/quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hmm ok ook een optie I guess, alleen dan moet ik heel de tijd icanhascheesburger in de gaten houden of ze wat met mn poes doen?
Dat zei ik ongeveer, alleen ik gaf geen link, vindt jullie veel te lui tegenwoordig niemand zoekt zelf wat uitquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:58 schreef maok het volgende:
Nee, je kunt zelf een foto uploaden en dan zelf tekst toevoegen http://mine.icanhascheezburger.com/
Die zin maakte het geheel wel aardig grappig, jammer dat je een man bentquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste poging tot grappig doen met mn poesje
mn andere poesjequote:Op donderdag 10 juli 2008 18:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die zin maakte het geheel wel aardig grappig, jammer dat je een man bentwie is die cuty op de 1e foto
wow jij bent 44 en zij ziet er uit als 20 ofzo, heb je goed voor elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |