dat is de bedoeling ook, ik zou et echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:28 schreef DuTank het volgende:
Het wordt steeds geloofwaardiger..
aangezien ik nogal schijt aan jou heb, mag je me ballen wel likken en maak ik daar wel een foto van en zet ik die hier wel neer!quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:33 schreef DuTank het volgende:
Ja, zeker nadat je zo hard word gepwnd hier. Maar vrijdag staat er een post hier van mij: pics or it didn't happen.
Dus je weet het alvast
ik ben er trots opquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef Re het volgende:
OK laatste 10 reacties gaan weer gewoon weg hoor....
en waar komt TS zijn vreemde obsessie voor zijn eigen ballen vandaan... dat begint wel op te vallen...
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef Re het volgende:
OK laatste 10 reacties gaan weer gewoon weg hoor....
en waar komt TS zijn vreemde obsessie voor zijn eigen ballen vandaan... dat begint wel op te vallen...
Pics or you don't have 'm!quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:38 schreef boomstamschiller het volgende:
ik ben er trots op
ik wou dat ik gelijk had gekregen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:24 schreef Garisson72 het volgende:
10 tegen 1 dat TS niet meer terugkomt.
mijn kat heet Cartman.quote:
kun je nix originelers verzinnen dan datquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:53 schreef DuTank het volgende:. Sommige mensen moeten ze écht doodschieten, zoals onze boomstamneuker..
Re verpest alles
Nee, heb ik dat nodig om een meisje aan te durven spreken?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:54 schreef boomstamschiller het volgende:
[..]
kun je nix originelers verzinnen dan dat
bij die lelijke wijven in je fotoalbum misschien niet neequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, heb ik dat nodig om een meisje aan te durven spreken?
thnx maar ik hoop maar dat er wat uitkomtquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:59 schreef Pinpasje het volgende:
@ boomstamschiller
Leuk voor je dat er toch nog wat uit gekomen is !
je bedoelt dat je potentie-problemen hebt?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:01 schreef boomstamschiller het volgende:
thnx maar ik hoop maar dat er wat uitkomt
Maak jezelf nou niet nog belachelijker dan je al bentquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:01 schreef boomstamschiller het volgende:
[..]
thnx maar ik hoop maar dat er wat uit (mijn mond) komt
Vast wel joh! Als zij al zegt dat ze jou ook al een tijdje leuk vind is die connectie tenminste al goed..! Ach en al zou het na een maandje ofzow uitgaan heb je tenminste wel een leuke tijd gehad moet je maar denkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:01 schreef boomstamschiller het volgende:
[..]
thnx maar ik hoop maar dat er wat uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |