deze was quotewaardigquote:Op maandag 23 juni 2008 19:01 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
vandaar dat je moeder geen hyves heeft
OK dealquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:24 schreef Garisson72 het volgende:
10 tegen 1 dat TS niet meer terugkomt.
je bent er een voor het mislukte users topic geloof ik...quote:
Ik vind m wel leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:50 schreef Re het volgende:
[..]
je bent er een voor het mislukte users topic geloof ik...
chill babe
I rofledquote:
TS heeft geen sociale contactenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:15 schreef Godshand het volgende:
Een idee hoor, maar kan je haar niet via een bevriende klasgenoot vragen?
Stel voor een klassereunie te houden en dan met zn allen te gaan drinken ofzo?
Telefoonboom/emailboom?
Be creative!
En wees blij dat je vakantie hebt, je kan nu met haar dr op uittrekken, en zoveel als mogelijk in haar ogen staren, zonder dat de bel gaat..
Suc6
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
Hier een grote bek, maar te pussy om een meisje dat ie leuk vindt aan te spreken.
Misschien wil TS wel CC haar heg snoeienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:50 schreef Re het volgende:
[..]
je bent er een voor het mislukte users topic geloof ik...
chill babe
TS mag daar nog niet heen joh!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef shayolo het volgende:
pech, wacht maar tot na de vakantie want nu wordt het toch niks. Dan lijk je vrij kansloos als je haar via een brief gaat benaderen. Doe het lekker na de vakantie, kan je intussen naar lloret ofzo.
Lekker gluren naar meisjes in Lloret, want aanspreken durft ie toch nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef shayolo het volgende:
pech, wacht maar tot na de vakantie want nu wordt het toch niks. Dan lijk je vrij kansloos als je haar via een brief gaat benaderen. Doe het lekker na de vakantie, kan je intussen naar lloret ofzo.
boobiesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:15 schreef Godshand het volgende:
Een idee hoor, maar kan je haar niet via een bevriende klasgenoot vragen?
Stel voor een klassereunie te houden en dan met zn allen te gaan drinken ofzo?
Telefoonboom/emailboom?
Be creative!
En wees blij dat je vakantie hebt, je kan nu met haar dr op uittrekken, en zoveel als mogelijk in haar ogen staren, zonder dat de bel gaat..
Suc6
Re, je verpest dit flame-topicquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:34 schreef DuTank het volgende:
-edit- je weet wel
omdat ik een nog mooiere reactie op jou mooie reactie had en onze grote vriend Re heeft beide verwijderd.quote:
Puur uit medelijden voor jou.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:48 schreef boomstamschiller het volgende:
[..]
omdat ik een nog mooiere reactie op jou mooie reactie had en onze grote vriend Re heeft beide verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |