ja, jij?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:45 schreef kalinho het volgende:
[..]
feitelijk stond er 1-1 op het bord en 11 tegen 11-->evenwicht
Nóg maar een keer, voor iedereen die het vertikt om te lezen: dit is zeker niet tegen Rusland gericht, maar tegen de scheidsrechters en de UEFA. Over de 'terechtheid' van de uitslag wil ik het niet eens hebben, want dat heeft namelijk helemaal niks met de uitslag te maken. Overspelen is ook zeker geen optie, maar zolang er nooit beroep tegen dit soort dingen wordt aangetekend zal het ook nooit veranderen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:41 schreef Remzz het volgende:
Nederland zou zich juist totaal belachelijk maken als ze hiermee naar UEFA zouden gaan. Bovendien is het zeer onsportief naar Rusland toe, die hoe dan ook volledig terecht heeft gewonnen(ook met die rode kaart zouden ze hebben gewonnen). Goede beslissing dus.
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:54 schreef juniz1 het volgende:
onsportief naar rusland toe, dat is niet boeiend. Zij zouden in het geval hetzelfde doen waarschijnlijk. Dus daar dik het schijt aan! Waarom zijn we ineens zo pro russisch, vanwege Hiddink... Laat me niet lachen.....
Maar toch hoeft het niet overgespeeld te worden. Spelers zijn al op vakantie zonder ook maar de 100000-en steunende supporters te bedanken die naar swiss zijn gereisd en die gisteren op Schiphol stonden... Ze weten zelf dat ze gefaald hebben en geen inzet hebben getoond....
Feit is dat dit probleem niet is opgelost zolang er niks aan gedaan wordt. Het zou bij wijze van spreken morgen weer kunnen gebeuren. Juist dáárom is het nodig dat er tegen de beslissing van de scheids in beroep wordt gegaan, níet om het overspelen van de wedstrijd, maar om dit soort dingen in het vervolg (te proberen) te voorkomen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:41 schreef Remzz het volgende:
Nederland zou zich juist totaal belachelijk maken als ze hiermee naar UEFA zouden gaan. Bovendien is het zeer onsportief naar Rusland toe, die hoe dan ook volledig terecht heeft gewonnen(ook met die rode kaart zouden ze hebben gewonnen). Goede beslissing dus.
na het zien van deze onnavolgbare beslissing van de scheids moest ik meteen aan al dat geld van abramovic denkenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:08 schreef Raven_ het volgende:
Ik vond die kaart meer dan terecht. Als je zag hoe lomp die Rus inkwam. Sneijder werd heel licht geschampt, maar ik vond het een optelsom, omdat de Russen 88min lang aardig bezig zijn geweest. Hij heeft trouwens ook de rode kaart getrokken. Dus geschrokken door 'oops 2e x geel' lijkt mij niet.
Guus heeft weer enorm geluk gehad. En Nederland is op dit vlak enorm benadeeld. De laatste 10min waren voor Nederland. Er was overwicht. Toen viel de gelijkmaker. Guus heeft later verklaard dat hij na de 1 - 1 bang was dat de druk erg hoog zou worden. Moet je nagaan als die speler eruit was gestuurd. Guus had maatregelen genomen denk ik.
In het uiterste geval had die verlenging overgespeeld moeten worden, maar je kan er gif op in nemen dat de spelers en coach hier niet op zitten te wachten. Wat rest dan? Een flink beklag van de KNVB waar ze eens ballen laten zien en pleiten voor technische hulpmiddelen. Dat zie ik zelfs niet.
Ik was zelf geirriteerd door de actie, maar na de verklaring van UEFA waarin ze hun straatje proberen schoon te vegen ben ik enorm pissig. Liegen = not done.
Need I remind you... dat we óók door de schuld van deze onnavolgbare beslissing hebben verloren, en dat het op dat moment ook nog eens 1-1 stond? Hoewel Rusland de meeste kansen heeft gehad (en gemist) lijkt 'terecht verloren' mij hier dan toch ietwat misplaatstquote:Op maandag 23 juni 2008 16:11 schreef RM-rf het volgende:
TS is een huilie .....
als je gewilt had dat nederland 'niet over zich heen liet lopen' hadden ze gewoon een paar van die drie russische doelpunten moeten tegenhouden....
achteraf gaan miepen om te kijken of je de russen toch kunt naaien door misbaar te maken over een scheidsrechters-fout die net zomin voordelig voor rusland was als voor nederland en niemand benadeeld heeft, is wel zo ongeveer de aller- allerbeste wijze om jezelf te profileren als 'niet-tegen-je-verlies' kunnen
Laat dat gemiep over 'onrecht door scheidsrechtersbeslissingen' liever aan de Italianen of het duitse dagblad Bild over ... als nederlander zou je juist trots erop moeten zijn dat je elftal meestal poogt op eigen kracht verder te komen en niet vervalt in kinderachtig 'wat-als' gemiep achteraf, als ze door eigens chuld verloren hebben.
Hé, die wedstrijd heb ik ook gezien!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:16 schreef dieselnoi het volgende:
Voor diegene die zeggen dat het toch niets uit had gemaakt... FOUT!!!! Nederland was de laatste 20minuut ijzersterk en hadden de Russen aardig onder druk gezet. Onder andere leidde dit tot de goal. Nederland stond op het punt om het momentum van de Russen in de wedstrijd over te nemen. Daarnaast was Nederland in kansrijke positie om te scoren. Nederland zij de wedstrijd met 2-1 gewonnen hebben of ze zouden de verlenging met een man meer en met het momentum ingaan. Dan doet die penalty van de Russen er totaal niet meer toe.
Dit is gewoon weer scorebord journalistiek die men hier voert. Ja ik ga zelf toe over de gehele wedstrijd gezien waren de Russen dik en dik beter maar het zou zeker anders zijn gelopen met een rode kaart. Wint Nederland met 4-1 in de verlenging dan zou niemand meer zeggen dat Nederland onterecht gewonnen heeft. Zo gaat dat.
Verder kan ik dit genoeg benadrukken maar wat zijn we gewoon echt een stelletje slappeling. Iedereen loopt over ons heen.
Zeker niet. Wat dat betreft zou nederland ook nog in beroep kunnen gaan tegen die overtreding zelf om een schorsing te bewerkstelligen (hoe gek het ook klinkt, maar die is nog steeds onbestraft gebleven), maar dat is slechts russen-naaierijquote:Op maandag 23 juni 2008 16:25 schreef Repeat het volgende:
Ik vind toch dat er door TS cs zinnige dingen gezegd worden.
Maar even over die kaart zelf. Doet het er uberhaupt toe dat de bal al uit was? Betekent dit dat je iedereen onder het gras kunt schoffelen zolang de bal maar buiten de lijnen is?
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:27 schreef Ruiseart het volgende:
Allemaal achteraf gelul, maar ook ik had het idee dat een rode kaart de doodsteek voor de Russen was geweest. Sure, zelfs met 10 man waren ze waarschijnlijk beter geweest, maar ik ga er vanuit dat 't toch in het achterhoofd van die Russen had meegespeeld dat ze met een man minder stonden te ballen.
Daarbij was de vrije trap vanaf die plek een uitgelezen kans geweest om het in de reguliere speeltijd te belissen.
Sorry??? Dit was júist voordelig voor Rusland omdat ze met 11 bleven spelen. Hoe veel voordeliger wil je het hebben?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:11 schreef RM-rf het volgende:
TS is een huilie .....
als je gewilt had dat nederland 'niet over zich heen liet lopen' hadden ze gewoon een paar van die drie russische doelpunten moeten tegenhouden....
achteraf gaan miepen om te kijken of je de russen toch kunt naaien door misbaar te maken over een scheidsrechters-fout die net zomin voordelig voor rusland was als voor nederland en niemand benadeeld heeft, is wel zo ongeveer de aller- allerbeste wijze om jezelf te profileren als 'niet-tegen-je-verlies' kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |