Staat bij die van mij gewoon op de neckplate.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Troost je, ik heb er ook jaren over gedaan om het typenummer van mijn Samick bas te achterhalen..
Overratedquote:
quote:
tja, ik heb er met 6, 7 en 12 in de aanbieding he?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goed moment voor Ares...
ROFLMAOquote:Op maandag 23 juni 2008 14:38 schreef Witchfynder het volgende:
http://link.marktplaats.nl/172834016.
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Net als akkoorden, lessen, theorie, en techniek zeker?.
Waarom maakt Grolsch nog geen zwarte ringetjes?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom maakt Grolsch nog geen zwarte ringetjes?Ik vind die rode ringetjes niet zo metal op mijn gitaar...
Naja, ik vind ze gewoon overbodigquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Van die rubbere ringen die om de dop zitten bij een beugelfles. Die kan je na je strap over je schroef doen zodat ie er niet afschietvoor de mensen die geen straplocks kunnen betalen
quote:
Gewoon goed beethouden, gebeurt er niks. Hangt er ook vanaf hoe je ermee staat te spelen natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 17:49 schreef Moozze het volgende:
Ohhh, dan moet ik denk ik dat maar doen of straplocks kopen want ik heb nu niks... En wil mijn gitaar niet echt laten vallen...
Wel zo handig ja. Je kan jezelf voor je kop schieten als je straks een grote hap uit je lak hebt omdat je niet ff dat biertje had opgedronken of die 15e had neergelegt voor die locksquote:Op maandag 23 juni 2008 17:49 schreef Moozze het volgende:
Ohhh, dan moet ik denk ik dat maar doen of straplocks kopen want ik heb nu niks... En wil mijn gitaar niet echt laten vallen...
Bier drink ik niet, helemaal geen alcohol eigenlijk... Ik giet m wel leeg.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wel zo handig ja. Je kan jezelf voor je kop schieten als je straks een grote hap uit je lak hebt omdat je niet ff dat biertje had opgedronken of die 15e had neergelegt voor die locks
Welnee. Ik heb de oude locks eruit geschroefd, de nieuwe er in en klaar was ik. Nog geen 5 minuten werk. En voor die 12,- is het zeker de moeite waard. Je moet ze alleen goed aan je strap bevestigen. Ik heb een leren en nadat ik de lock heb aangeschroefd, heb ik mijn ma gevraagd het spleetje in de strap (sowieso overbodig groot) ff dicht te naaien. Nooit meer los gegaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:53 schreef Moozze het volgende:
Ja dat wil ik ook. Maar moet je nou in je gitaar boren voor die dingen?
Grolsch moet je dan drinken, geen bier.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:58 schreef Moozze het volgende:
[..]
Bier drink ik niet, helemaal geen alcohol eigenlijk... Ik giet m wel leeg.
Ik zou gewoon voor die locks gaanquote:Op maandag 23 juni 2008 17:58 schreef Moozze het volgende:
[..]
Bier drink ik niet, helemaal geen alcohol eigenlijk... Ik giet m wel leeg.
of die niet ingineus genoeg zijn omdat de schroeven niet passenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Van die rubbere ringen die om de dop zitten bij een beugelfles. Die kan je na je strap over je schroef doen zodat ie er niet afschietvoor de mensen die geen straplocks kunnen betalen
Dan had je hem ook wel even mogen resizen.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
verkapt: kijk mij eens goed zijn met foto's uploaden
dat met die rubbertjes heb ik nu bij me gibsonquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |