abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 1999 @ 16:28:00 #1
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217569
Als je het forum volgt lijkt het erop dat er in het huis niemand zit die iedereen leuk vindt (heb ik me zelf ook schuldig aan gemaakt).
Toch (als ik voor mezelf spreek althans) moet ik zeggen dat ik de personen een stuk leuker vind dan de gemiddelde soapie.

Laten we daarom in dit topic eens de nadruk leggen wat er nou WEL leuk is aan de bewoners.

Karin= lief en zorgzaam. Zeer gevoelig maar heeft het hart op de juiste plaats.

Bart= genaaid door Sabien en toe aan echte erkenning. Is aardig, leuk om te zien en niet(meer) schijnheilig.

Ruud= lekker onbevangen, net een klein kind en daarom ook zo'n beertje. Praat iets teveel over sex maar vooruit, dat is het kleine kind in hem.

Maurice= troost Karin voortdurend. Was ook degene die Bart een arm een een zoen bood na het gesprek van S in de DBK.

Willem= kookt goed, is eerlijk en altijd vrolijk.

Anouk=?

Cyrille=?

Of is dit weer te lief?

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 8 november 1999 @ 16:32:00 #2
1544 Tonto
King of the Piel
pi_217570
Als meiske heb je dat gemist, maar vooruit dan: Cyrille is een lekker ding !!! (als ze haar mond tenminste niet gebruikt om te praten, maar om te zingen of nog leuker...)
en Anouk, ja, het klinkt misschien wat banaal, maar het is erg waar, Anouk is altijd nat!
De balleuh... en houw ze wèrrem

maandag 8 november 1999 @ 16:34:00 #3
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_217571
Oke, zo positief mogelijk dan:

Bart= aardig, maar een beetje simpel.
Ruud= aardig, maar een beetje simpel.
Willem= eng en schijnheilig.
Karin= eng en schijnheilig.
Van C&A weet ik eigenlijk te weinig.

Oh ja, dan is er ook nog Maurice, die zou ik haast vergeten......dat zegt al genoeg.

Ik vind Willem eng, jij ook?
  maandag 8 november 1999 @ 16:35:00 #4
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217572
Okee, ik geef toe: over C&A weet ik weinig goeds te vertellen (ze verkopen ook shitkleding) maar dat heeft gewoon te maken met hun late komst. Bij Mona heeft het ook wel even geduurd voor iedereen enigszins gewend was. Dus, misschien gaat het nog gebeuren bij C&A....

Heb je nog iets liefs over de anderen te melden?

Graag!

[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 08 November 1999).]

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 8 november 1999 @ 16:36:00 #5
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_217573
Bart: Mooie tanden
Ben te zaai voor een signature
  maandag 8 november 1999 @ 16:37:00 #6
1544 Tonto
King of the Piel
pi_217574
Was er iemand gewend aan Mona, dan ?!?!?
De balleuh... en houw ze wèrrem

maandag 8 november 1999 @ 16:38:00 #7
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217575
Ik vond Mona eigenlijk steeds aardiger worden. Dus: ja.

quote:
op 11-08-1999 om 04:37 PM schreef Tonto het volgende:
Was er iemand gewend aan Mona, dan ?!?!?

maandag 8 november 1999 @ 16:47:00 #8
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_217576
Sorry, maar ik vond Mona van het begin tot het (achter)eind een

Dat kan er toch wel even tussen? Het gaat hier immers om aardige opmerkingen over de huidige bewoners!

Van mij mag Bartje winnen, da's wel een leuk menneke. En als dat echt niet kan mag Ruud ook wel winnen hoor.

Kunnen jullie ook niet wachten op de dubbelpresentatie Ruud/Paul de Leeuw...

Ik vind Willem eng, jij ook?
  maandag 8 november 1999 @ 16:47:00 #9
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_217577
Leuk aan de oude crew is dat ze aardig voorspelbaar beginnen te worden.
Leuk aan C&A is dat ze toch wel voor wat spanning hebben gezorgd in en buiten het BBhuis. Eerlijk gezegd ben ik het met Tara eens "het zijn mijn type mensen niet" (Tara trouwens ook niet!), maar wel heel leuk om zo naar ze te kijken en kritiek te geven.
Bovendien vind ik ze wel allemaal erg vriendelijk en aardig, walgelijk gewoon.
Ik mis Sabientje.. af en toe dat lekkere happige en gespannen sfeertje.
  maandag 8 november 1999 @ 16:51:00 #10
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217578
Sabbeltje zorgde inderdaad voor flink wat spanning ja. Aan de andere kan moet ik zeggen dat ze na 55 (toch?) dagen nog behoorlijk sterk in hun schoenen staan.

Nog steeds geen echte ruzie.

Alhoewel...de familie van Ruud heeft gezegd dat de 1e irritaties binnenkort zullen komen....!

pi_217579
Ik voel me geroepen even mee te doen in deze lieve topic van BadGirl.

Eigenlijk zijn ze toch allemaal lief? Ze vormen een hechte groep, steunen elkaar en proberen er wat van te maken. In een echte soap heb je nog de 'slechterikken' (niet dat ik zo'n soap kenner ben, maar de namen Ludo of Amanda komen in me boven).

Veronica heeft wel met een soap rollenpatroontje de bewoners geselecteerd. Misschien dat Sabine, die me af en toe wat bitcherig leek, die rol was toebedeeld. Of Bianca, kritisch en moody. Misschien is Cyrille er nu in gestoken om even een beetje de liefheid te bestrijden. Want (hoe leuk ik deze aandacht voor liefheid ook vind) toen Mona en Bianca vertrokken waren kakte het hele zooitje van liefheid wel enorm in.

De liefste vind ik nu Bart. Gezellig ventje uiteraard met zijn eigen slechte kanten, maar vooral lief. (Was ook het meest te spreken over het idee van nieuwe bewoners.)

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 08 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

maandag 8 november 1999 @ 16:57:00 #12
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_217580
Alle mensen in dat huis bezitten een heel erg positieve eigenschap: ze zijn aardig. Valt het je weleens op hoeveel mensen in het dagelijks leven structureel niet aardig zijn? Het verbaast me dat de mensen in het huis collectief deze eigenschap bezitten zonder er (ogenschijnlijk) moeite voor te hoeven doen. En dat vind ik nu zo aardig aan ze
Ben te zaai voor een signature
  maandag 8 november 1999 @ 17:01:00 #13
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_217581
De oude crew is inderdaad aardig voorspelbaar geworden, maar of C&A () de spanning terugbrengen?
De enige spanning was of C zich zou omdraaien onder de douche en of A nog andere spelletjes kent op de wc.
Ik vind het nou niet echt van Veronica's mensenkennis getuigen (ok ok, niemand heeft gezegd dat ze dat hadden) om twee naieve + jonge broekies het huis in te flikkeren.
Anouk is nat (Veronica argument), maar nog een klein kind dat van haar ouders nog niet alleen bij de kippen mag zijn (en terecht, zie Sabine's kutkip-actie).
Cyrille is lekker qua fysiek (Veronica argument), maar druipt van showpiscity-mentaliteit. Iets te enthousiast over helemaal niets. (Dat lijkt BB wel? )
Gooi er wat lui met levenservaring in (desnoods een jaartje Vlieland ofzo) en het wordt weer wat leuker.

En qua voorspelbaarheid van de oude garde: je gaat niet voor niets vaker met je vrienden stappen dan alleen naar de kroeg; nieuwe mensen moet je niet alleen leren kennen, je moet er ook aan wennen om erop ingespeeld worden.

Zo.

Citaat van de dag:

Ruud: "Ik nomineer Willem en Maurice. Potverdikke, dat zijn toch mijn beste maatjes die ik dan kwijtraak"

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

maandag 8 november 1999 @ 17:05:00 #14
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217582
Lief genoeg zo, Jaybee?

Die mensen zorgen tenslotte voor een hoop ophef en ik doe het ze niet na hoor, daarom verdienen ze wat lieve woordjes!

maandag 8 november 1999 @ 17:05:00 #15
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_217583
<i>Zijn er nog leuke mensen in BB?<i>

<b>NEE<b>

Life is all about priorities...
  maandag 8 november 1999 @ 17:09:00 #16
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217584
Lieve Thomas met een H ,

mijn vraag/verzoek was: Laten we daarom in dit topic eens de nadruk leggen wat er nou WEL leuk is aan de bewoners.
Wat is NIET leuk is aan ze dat weten we nou wel....

quote:
op 11-08-1999 om 05:05 PM schreef thomas het volgende:
<i>Zijn er nog leuke mensen in BB?<i>

<b>NEE<b>

pi_217585
Ik vond Paul Romer ook erg lief toen ie lang geleden al bij Barend en van Dorp zat. Heerlijk ontwapenend en duidelijk en verder deed hij me alle lelijkheid van het BB gebeuren (waar we hier op het forum soms met alle macht de vinger op willen leggen) vergeten.

Bij deze: de uitvoerend producent (of wat was ie ook al weer) vind ik ook lief. Hummie ietsje minder (komt door haar roddel verleden).

Ps Thomas UBB's wel netjes afsluiten aan het eind, hoor. Je bent dan wel lief,
maar [ b ] en daarna [ / b ] werkt veeels beters.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 08 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

maandag 8 november 1999 @ 17:16:00 #18
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217586
Okee, als we dan toch zo lekker aan het slijmen zijn:
eigenlijk is Rolfie.x best leuk, en Daphne ook wel.
En ja, Hummie is dan wel raar maar ook zij is schuldig aan het feit dat wij weer even een paar maanden lekkere tv hebben!

Wat een lievigheid allemaal.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')