Laten we daarom in dit topic eens de nadruk leggen wat er nou WEL leuk is aan de bewoners.
Karin= lief en zorgzaam. Zeer gevoelig maar heeft het hart op de juiste plaats.
Bart= genaaid door Sabien en toe aan echte erkenning. Is aardig, leuk om te zien en niet(meer) schijnheilig.
Ruud= lekker onbevangen, net een klein kind en daarom ook zo'n beertje. Praat iets teveel over sex maar vooruit, dat is het kleine kind in hem.
Maurice= troost Karin voortdurend. Was ook degene die Bart een arm een een zoen bood na het gesprek van S in de DBK.
Willem= kookt goed, is eerlijk en altijd vrolijk.
Anouk=?
Cyrille=?
Of is dit weer te lief?
Bart= aardig, maar een beetje simpel.
Ruud= aardig, maar een beetje simpel.
Willem= eng en schijnheilig.
Karin= eng en schijnheilig.
Van C&A weet ik eigenlijk te weinig.
Oh ja, dan is er ook nog Maurice, die zou ik haast vergeten......dat zegt al genoeg.
Heb je nog iets liefs over de anderen te melden?
Graag!
[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 08 November 1999).]
quote:
op 11-08-1999 om 04:37 PM schreef Tonto het volgende:
Was er iemand gewend aan Mona, dan ?!?!?
Dat kan er toch wel even tussen? Het gaat hier immers om aardige opmerkingen over de huidige bewoners!
Van mij mag Bartje winnen, da's wel een leuk menneke. En als dat echt niet kan mag Ruud ook wel winnen hoor.
Kunnen jullie ook niet wachten op de dubbelpresentatie Ruud/Paul de Leeuw...
Nog steeds geen echte ruzie.
Alhoewel...de familie van Ruud heeft gezegd dat de 1e irritaties binnenkort zullen komen....!
Eigenlijk zijn ze toch allemaal lief? Ze vormen een hechte groep, steunen elkaar en proberen er wat van te maken. In een echte soap heb je nog de 'slechterikken' (niet dat ik zo'n soap kenner ben, maar de namen Ludo of Amanda komen in me boven).
Veronica heeft wel met een soap rollenpatroontje de bewoners geselecteerd. Misschien dat Sabine, die me af en toe wat bitcherig leek, die rol was toebedeeld. Of Bianca, kritisch en moody. Misschien is Cyrille er nu in gestoken om even een beetje de liefheid te bestrijden. Want (hoe leuk ik deze aandacht voor liefheid ook vind) toen Mona en Bianca vertrokken waren kakte het hele zooitje van liefheid wel enorm in.
De liefste vind ik nu Bart. Gezellig ventje uiteraard met zijn eigen slechte kanten, maar vooral lief. (Was ook het meest te spreken over het idee van nieuwe bewoners.)
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 08 November 1999).]
En qua voorspelbaarheid van de oude garde: je gaat niet voor niets vaker met je vrienden stappen dan alleen naar de kroeg; nieuwe mensen moet je niet alleen leren kennen
, je moet er ook aan wennen om erop ingespeeld worden.
Zo.
Citaat van de dag:
Ruud: "Ik nomineer Willem en Maurice. Potverdikke, dat zijn toch mijn beste maatjes die ik dan kwijtraak"
Die mensen zorgen tenslotte voor een hoop ophef en ik doe het ze niet na hoor, daarom verdienen ze wat lieve woordjes!
mijn vraag/verzoek was: Laten we daarom in dit topic eens de nadruk leggen wat er nou WEL leuk is aan de bewoners.
Wat is NIET leuk is aan ze dat weten we nou wel....
quote:
op 11-08-1999 om 05:05 PM schreef thomas het volgende:
<i>Zijn er nog leuke mensen in BB?<i><b>NEE<b>
Bij deze: de uitvoerend producent (of wat was ie ook al weer) vind ik ook lief. Hummie ietsje minder (komt door haar roddel verleden).
Ps Thomas UBB's wel netjes afsluiten aan het eind, hoor. Je bent dan wel lief,
maar [ b ] en daarna [ / b ] werkt veeels beters.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 08 November 1999).]
Wat een lievigheid allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |