abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 1999 @ 16:19:00 #1
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_217566
Ongeloof bij de forumleden inclusief mijzelf. Het 1e topic hierover werd gesloten. OOk andere leden waren verbaast (zie topic waarom topics gesloten worden)
Zou ik miscchien mogen vragen waarom het topic dicht ging?

Ach weet je wat het is. Die Ruud is gewoon de huisleverancier van Rolfie zelf. Dus VOO belt ff met Phileine (de beheerder van de BB forum) en eist dat het dicht gaat

Ik denk ook dat als Ruud zijn verhaal over XTC in de huiskamer verteld had dat er ZEKER een reactie van 1 van de vrouwen was gekomen en dat Ruudje zich daarmee NIET populair had gemaakt. Dit getuigt weer van enige zwakheid van de productiemedewerker in de suikerfabriek.

Ruud deruit...und SCHNELLL!!!!!!

Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

maandag 8 november 1999 @ 16:29:00 #2
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_217567
yeh
Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
pi_217568
En dit is nou precies waar het om gaat!
sorry als ik wat geirriteerd klink, maar we zijn met twee man al vanaf 11 uur vanochtend bezig met een beetje orde op zaken stellen hier.
1. er wordt een topic gesloten, meestal proberen we daarin uit te leggen waarom, maar door de drukte is dat niet mogelijk. Ga ervan uit dat we dat doen met een reden en leg je er bij neer.
2. er IS al een topic geopend over de vraag waarom dat andere topic dichtging, open er dan dus niet nog eentje. Niet iedereen zit erop te wachten om per dag 30 van dit soort topics door te ploegen.
Als je problemen hebt met een beslissing, stuur dan een mailtje naar mij of naar Danny, klim niet gelijk op de kast als je niet binnen 2 minuten een antwoord hebt.
probeer alsjeblieft een beetje met ons mee te denken!
in http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002052.html
wil ik best uitleggen waarom het topic over ruud en xtc is gesloten. deze gaat dicht.
mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')