Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe ie z'n leven indeelt maar sommige mensen zijn echt slechts verspilling van zuurstof en levensmiddelen

M'n huisgenoot zit letterlijk de hele dag series te kijken op z'n computer, heeft na vorig jaar alweer z'n 2e BNS te pakken (dat je van je opleiding gekickt wordt dus) en nog komt het niet op iets met z'n leven te doen. Heeft al in 2 jaar nog nooit gewerkt, ik zie wekelijks wel een aanmaning voor hem in de brievenbus liggen en hij eet elke dag shoarma, pizza of andere fastfood. Zo heel af en toe vraag ik eens of hij nooit college heeft (ik bemoei me nauwelijks met hem, dat zou wel heel irritant zijn) en dan zegt ie : neu ik leer de stof vanmiddag thuis wel (vandaar ook z'n 2e BNS). Maar de rest van de dag kijkt ie dan films/series, ik hoor de halve dag irritante lachbanden en filmgeluid

Ik vraag hem wel eens of ie mee uit gaat als ik met vrienden of klasgenoten de stad in ga, maar dan heeft ie geen geld. Verder heeft ie geloof ik ook geen hobbies of doelen in z'n leven.
Het is geen eens een blowende hippie/alto/gothic ofzo, maar best een sociale en verzorgd uitziende gast. Ga eens wat met je leven doen ofzo, je bent 22 jaar ofzo