Kim die probeert Sarah en zichzelf te verdedigen, en daar keihard in faalt.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:45 schreef thebestyouneverhad het volgende:
[..]
waar gaat het nu wel over dan .
Mooizo, Sarah nog gesproken?quote:
Oh cool xD hier ga ik me wel vermaken .quote:Op zondag 22 juni 2008 22:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kim die probeert Sarah en zichzelf te verdedigen, en daar keihard in faalt.
Sorry, maar op deze manier een relatie bespreken faalt sowieso keihard. Pak een telefoon, bel elkaar op of zoek elkaar op en praat het op die manier uit!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kim die probeert Sarah en zichzelf te verdedigen, en daar keihard in faalt.
Nee dit kan niet via msn .quote:Op zondag 22 juni 2008 22:48 schreef Viking84 het volgende:
Huh, kan dit niet via MSN of hebben jullie professioneel advies van fokkers nodig?
Wat is er met met arnhemmers?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:45 schreef -steefje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ..
nee "the best you never had" .. jou bedoelde ik niet.
appelflap bedoelde ik
woehoe ; even domheid tussendoor om deze leuke mensen die ruzie zoeken
wat domme onzin van een arnhemmer te laten lezen .. =D
Denk ff naahaaquote:Op zondag 22 juni 2008 22:48 schreef Viking84 het volgende:
Huh, kan dit niet via MSN of hebben jullie professioneel advies van fokkers nodig?
Natuurlijk kan dit niet via MSN, ze willen graag dat wij getuige zijn van dit prachtige momentquote:Op zondag 22 juni 2008 22:48 schreef Viking84 het volgende:
Haha ben benieuwd wat ze gaat zeggen als ze dit allemaal leestquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha ben benieuwd wat ze gaat zeggen als ze dit allemaal leestmaarja t gaat nu nergens meer over dus ik ga zo maareens een filmpje opzetten denkik...
Hihi, als ze nou gewoon lief tegen mij was geweest, had ze ondertussen me laptop gehadquote:Op zondag 22 juni 2008 22:51 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ehh sarah leest dit nooit denk ik.. aangezien ze geen internet heeft.. en het tog niet snapt..
Steef, dat is juist de bedoeling van dit topic, dat andere zich ermee gaan bemoeienquote:Op zondag 22 juni 2008 22:52 schreef -steefje het volgende:
rene. wat ik me al de hele tijd afvraag ..
waarom zit je hierbij als je geen van beide kent ?
zo boeiend is het toch niet ?
Omdat drama nou eenmaal leuk is.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:52 schreef -steefje het volgende:
rene. wat ik me al de hele tijd afvraag ..
waarom zit je hierbij als je geen van beide kent ?
zo boeiend is het toch niet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mag toch hopen dat dit een grapje is.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hihi, als ze nou gewoon lief tegen mij was geweest, had ze ondertussen me laptop gehad
tjaa.. dat was denk ik geen goede zet geweest want dan had ze de laptop en was het erna zo gegaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hihi, als ze nou gewoon lief tegen mij was geweest, had ze ondertussen me laptop gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |