Nou, nee hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
Hij is hard op weg om Hitler qua wreedheid en aantal veroorzaakte doden in te halen, terwijl de hele wereld toekijkt en niks doet.
Die uitdrukking houdt de verwachting in dat hij dat ook daadwerklijk zou kunnen gaan bereiken, het slaat dus nergens op.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
Wat snap je niet aan de woorden hard op weg?
Bron: Wikipedia / Daily Telegraphquote:In the The Daily Telegraph of London, Mugabe was criticised for comparing himself to Hitler. Mugabe was quoted as saying "This Hitler has only one objective: justice for his people, sovereignty for his people, recognition of the independence of his people and their rights over their resources. If that is Hitler, then let me be a Hitler tenfold."
Dat komt door al die look-a-likesquote:Op maandag 23 juni 2008 17:29 schreef Nobu het volgende:
Maar goed, met een beetje geluk is hij binnenkort wel dood, hij is al in de tachtig tenslotte. Al hebben dictators wel eens wat moeite met sterven heb ik het idee.
heee ponyquote:Op maandag 23 juni 2008 01:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Die uitdrukking houdt de verwachting in dat hij dat ook daadwerklijk zou kunnen gaan bereiken, het slaat dus nergens op.
hitlervergelijkingen zijn trouwens altijd een beetje dom
[inkopper]quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:14 schreef geevee het volgende:
Ik dacht dat Hitler een beetje beter voor z'n mensen zorgde dan Mugabe (Joden uitgezonderd)
Hij is nu hard bezig om z'n volk uit te hongeren,terwijl zijn land vroeger de graanschuur van Afrika was (onder de blanken) nu is het zo dat je naar de bakker gaat om een brood te kopen en voordat je er bent is het brood al weer zo'n 10.000 zimbabwaanse dollars duurder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |