Gaaf! Een nieuw TLD!quote:
Dan doe ik hoofd.red (H)quote:Op zondag 22 juni 2008 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gaaf! Een nieuw TLD!
Meteen volkskrant.red , telegraaf.red en trouw.red registreren!
of eind.redquote:
wellicht hebben ze die. Maak je je hier nou echt druk over?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:30 schreef Stigma het volgende:
Zo triest is dat, iemand heeft het over een bepaald onderwerp, en geeft dan zelf toelichting op zijn tekst, sommigen
"Red." betekent "redactie". Hebben die mensen werkelijk een redactie die alle posts even controleert?![]()
Nou dat betwijfel ik, sterker nog ik durf er geld op te zetten dat vrijwel alle mensen die dit op Fok! zeggen GEEN eindredactie hebben!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
wellicht hebben ze die. Maak je je hier nou echt druk over?
ik erger me er meer aan dat jij moeders hoeren noemt, red.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:57 schreef Stigma het volgende:
[..]
Nou dat betwijfel ik, sterker nog ik durf er geld op te zetten dat vrijwel alle mensen die dit op Fok! zeggen GEEN eindredactie hebben!
Of ik mij er druk om maak? Mwah, nee hoor, maar als het foutieve gebruik van de afkorting "red." mij ter ogen komt erger ik me toch altijd wel even.
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:59 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik erger me er meer aan dat jij moeders hoeren noemt, red.
ok, whatever, however you like itquote:Op zondag 22 juni 2008 21:03 schreef Stigma het volgende:
[..]![]()
Leer eens begijpend lezen, er staat:
"Ze is een hoer (je moeder - red.)."
Dit betekent dat de moeder van de lezer in de ogen van de schrijver een hoer is.
Buiten dat is deze discussie niet nodig, omdat het slechts om een voorbeeldje gaat om mijn argumenten kracht bij te zetten.
Originele grap maak jij zegquote:Op maandag 23 juni 2008 13:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van de OP (TS! Zoek een leven! red.).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |