Arnie zal dan "ouch my back" zeggen ipv "I'll be back".
quote:Jazeker! Maar bijvoorbeeld neit dat de film er echt over gaat, maar dat je dat terug sturen enzo maar een beetje op de achtergrond ziet gebeuren. Dat truukje hebben ze in Back To The Future ook uitgehaald.
Op donderdag 24 juli 2003 22:49 schreef MikeyMo het volgende:
T4 zou idd een knalfestijn moeten worden... interessante scenes zouden kunnen zijn:het terugsturen van Kyle Reese en 2x Arnold het gevangen nemen van een T-800 en natuurlijk de uiteindelijke overwinning op Skynet
quote:Daar zat ik dus ook al aan te denken. Het hele 'men vs machine' verhaal is de basis van beide. Maar eigenlijk hebben we dan helemaal geen T4 nodig. Ze gaan het ons in november allemaal uitleggen in 'The Matrix: Revolutions".
Op vrijdag 25 juli 2003 10:38 schreef rishi120 het volgende:
Terminator 4 loopt door naar "The Matrix"
het verhaal is nu nagenoeg rond,
T4 zou nu alleen maar over het futoristische gevecht gaan en ik denk niet dat dit de verhaallijn ten goede komt
nu kun je gewwon lekker gaan nadenken wat er allemaal in de toekomst gaat gebeuren
Oftewel: van mij hoeft er geen deel 4 te komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 01-08-2003 23:06]
Een nucleaire ontploffing veroorzaakt een gigantische EMP, dus alle huis en kantoor computers die Skynet "beheert" worden, als ze al niet gesmolten waren doordat ze dicht bij de kern zaten, gewoon electronisch gegrilld.
Daar gaat Skynet...
quote:T2 was ook 90% herhaling hoor
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:59 schreef Zander het volgende:
Ik heb T3 vanavond in de bioscoop gezien (ja, beter laat dan nooit) en, hoewel het wel weer een onderhoudende actiefilm was, vond ik dat dit deel qua verhaal maar erg weinig aan deel 1 en 2 heeft toevoegd. In mijn optiek was het vooral meer van hetzelfde: veel herhalingen en verwijzingen naar de vorige delen ("Give me your clothes", "I'll be back" etc.). Bovendien hadden we na die spectaculaire achtervolgingsscene met die kraan het beste qua actie ook wel gehad, na de pauze kakte de film nogal in.Oftewel: van mij hoeft er geen deel 4 te komen.
Ik snap gewoon niet wat mensen te zeiken hebben omdat het einde van de formule veranderd is... Pas je aan, gebruik je harsens eens...
Vele officiele websites zeggen echter T-850 model 101, maar andere maken daar toch echt T-101 van, zelfs onlangs een prijsvraag ingevult met deze stellingen...
Verklarende tekst erbij gaf namelijk ook aan dat "Arnold keert terug als T-101" Terwijl ik op meerdere pagina's had gelezen dat het toch echt een T-850 betrof...
De theorie erbij aangegeven, nu maar hopen dat ze een beetje moeite doen bij het nakijken van die shit...
http://www.comingsoon.net/news.php?id=1024
"T4 is in the works. The screenplay will be ready in 8 or 9 months. Once we have that, we will proceed with the production," said Mario Kassar (producer).
quote:Enige logische stap.... De onkosten zijn er nu wel uit, dus het loont om een vervolg te maken
Op zondag 10 augustus 2003 14:36 schreef Cognito het volgende:
Goed nieuws voor de fans, 'Terminator 4' is in de maak.
http://www.comingsoon.net/news.php?id=1024
"T4 is in the works. The screenplay will be ready in 8 or 9 months. Once we have that, we will proceed with the production," said Mario Kassar (producer).
quote:Haalt ie niet, mark my words...
Op zondag 10 augustus 2003 20:48 schreef G1Ace het volgende:
eh, het wordt moeilijk om T4 te maken, met Schwartzenegger als Gouveneur van California
quote:T4 met of zonder Arnold blijkbaar...
Op zondag 10 augustus 2003 20:57 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Haalt ie niet, mark my words...
"Another actor could play the opposing figure to the evil female cyborg figure featured in T3 or Schwarzenegger could make his appearances in flashback scenes."
http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=filmNews&storyID=3250346
A: Waarom moet dat globale verzet altijd vanuit Amerika geleid worden (in T3 zie je immers een vooruitblik naar John Connor en zijn troepen rond een Amerikaanse vlag). dat lijkt me niet echt logisch als alle grote Amerikaanse steden genuked worden.
B: Waar gaat dat verzet de wapens vandaan halen als al het high tech wapenarsenaal onder controle van Skynet staat, evenals vrijwel alle andere Defensie stuff.
De enige mogelijkheid die ik zie (als Skynet een stuk software is zoals in T3 beweerd wordt) is een virus waarmee Skynet zichzelf vernietigt of een EMP die de hele aarde platlegt. Beide lijken me niet echt waarschijnlijk.
quote:Inderdaad.. Arnie moet dan wel van de partij zijn...
Op dinsdag 22 juli 2003 19:45 schreef NJ het volgende:[..]
Een terminator film zonder Arnold is ongeloofwaardig.
quote:
Op donderdag 4 december 2003 17:55 schreef slegie het volgende:
vanaf het moment toen ik terminator 1 zag was ik een grote fan van deze film reeks en toen terminator 2 uit kwam ging ik vliegensvlug als tiener naar de cinema en kwam met verbazing terug buiten.
Toen ik hoorde dat terminator 3 uitkwam kon ik ook niet wachten om hem te gaan zien en had hoge verwachtingen van dit derde deel maar om eerlijk te zijn ben ik wat teleurgesteld van dit derde deel.
Ik vond het verhaal nogal wat dunnetjes om niet te zeggen een flauw afkooksel van de 2de film en dan waren er ook nog wat foutjes in die er niet zouden mogen zijn.Om ééntje te noemen in de derde film zeggen ze op zeker moment dat john connor voor het eerst een terminator ontmoette toen hij 13 jaar was maar als je naar de 2de film kijkt word er duidelijk vermeld dat john toen 10 jaar was.toch wel een grote fout maar kom.wat mij het meeste stoort is hjet volgende in de derde film.Het is heel tof dat de T-X andere machine kan manipuleren en dan heb ik het over het elektrische en elektronische gedeelte van een machine.Ik weet het het is een SF film maar op zeker moment kan zij auto onbemand laten rijden en dit kan dus nooit ook al kun je machine elektronisch bedienen een auto word bediend door op een gaspedaal te duwen en aan het stuur te draaien dit vergt mechanische of fysieke kracht (of beter gezegd een bestuurder of een aangepaste auto met cilinders en mechanica opdat een elektronisch systeem deze auto kan bedienen)
beide zijn niet aanwezig en toch rijden deze 4 auto netjes alleen.
een beetje onreallistisch en ongepast in dit verhaal.
een tweede ding wat me stoord in T 3 is de vertolking van arnold.
in de 2e Terminator film kwam Arnold als een terminator in de toenmalige tijd en langzamerhand door de invloed van de jonge john connor werd hij wat menselijker door zijn leerprocessor en kon hij wat grappige momenten en of onliners zeggen maar nu doet hij dit al van in het begin van de film en dat komt het verhaal ook niet ten goede.
ze hadden hem net zoals in terminator 2 moeten laten groeien in zijn rol.
Hoogtepunt blijft natuurlijk: Kristanna Loken.
En ach, mocht Arnold over 3 jaar meedoen --> Terminator 4: Rise of the wheelchairs zou het dan worden toch?
quote:Hahaha, daar dacht ik ook al aan.
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:05 schreef Skull-splitter het volgende:
schoonheidsfoutje in deel3:Een nucleaire ontploffing veroorzaakt een gigantische EMP, dus alle huis en kantoor computers die Skynet "beheert" worden, als ze al niet gesmolten waren doordat ze dicht bij de kern zaten, gewoon electronisch gegrilld.
Daar gaat Skynet...
quote:Als Arnold te oud wordt zou je ipv de T100-model de T1000 kunnen terugsturen op John Conner te beschermen. Ik hoop dat Robert Patrick mee wilt werken.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:25 schreef Nimitz het volgende:
Terminator zonder Arnold is wat mij betreft geen echte Terminator. Zonder Sarah Connor was het ook al wennen in T3. T3 was leuk, maar ook "anders". Zeker omdat Arnold als een enorme komiek werd weggezet en niet zoals in T1 of T2 als een eenvoudige killer.Hoogtepunt blijft natuurlijk: Kristanna Loken.
En ach, mocht Arnold over 3 jaar meedoen --> Terminator 4: Rise of the wheelchairs zou het dan worden toch?
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
HOEZO TE OUD!!!!!!!!!
Heb je 3 gezien. Vind je hem daar niet breed dan?Als Arnold te oud wordt zou je ipv de T100-model de T1000 kunnen terugsturen op John Conner te beschermen. Ik hoop dat Robert Patrick mee wilt werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |