Nope, die heb ik al gevonden. Dit is meer lange termijn planningquote:Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef azaroth het volgende:
@ TS
is dit je idee om snel (betrekkelijk) veel geld te verdienen?
Ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ooit al eens op "offshore banen" bij Google gezocht?
Ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ooit al eens op "offshore banen" bij Google gezocht?
Ik kan goed alleen zijn. Wat houd mudlogging precies in? Is dat niet iets met bodemonderzoek?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:48 schreef Floripas het volgende:
Ik ken wel mudloggers, maar die worden vrij snel gek van de isolatie. Dan kun je echt angstig worden. Ben je daar bang voor?
Dan doe je echt geologisch onderzoek naar grondstoffen. Soms is dat op de plek zelf, maar veel gebeurt met computers tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:48 schreef borbit het volgende:
Ja
[..]
Ja.
[..]
Ik kan goed alleen zijn. Wat houd mudlogging precies in? Is dat niet iets met bodemonderzoek?
Ik ben benieuwd of het je bevalt. Wat ga je precies doen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:06 schreef bluemoon23 het volgende:
Nog even een paar weekjes wachten dan kan ik je meer werkervaringen vertellen.
1 September begin ik als procesoperator offshore bij de NAM ( Shell).![]()
Hoe ben je daar gekomen? Heb je bepaalde opleiding gedaan of iets? Wat voor werk is het?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:06 schreef bluemoon23 het volgende:
Nog even een paar weekjes wachten dan kan ik je meer werkervaringen vertellen.
1 September begin ik als procesoperator offshore bij de NAM ( Shell).![]()
De meeste procesoperators hebben de opleiding Vapro B of C gedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:15 schreef borbit het volgende:
[..]
Hoe ben je daar gekomen? Heb je bepaalde opleiding gedaan of iets? Wat voor werk is het?
???????????????quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:22 schreef Thieske het volgende:
[..]
De meeste procesoperators hebben de opleiding Vapro B of C gedaan.
Er stond een vacature voor een Operations Technician op de website van de NAM en daar heb ik op gereageerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:15 schreef borbit het volgende:
[..]
Hoe ben je daar gekomen? Heb je bepaalde opleiding gedaan of iets? Wat voor werk is het?
Bedankt voor de info Ricardo. Ik heb al Vapro B en ben op het moment aan het rondkijken voor eventueel een andere baan, misschien dat dit ook wel iets voor me is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:19 schreef ricardo. het volgende:
Hoi,
Het beste kun je soliciteren bij een bedrijf dat offshore mensen levert.
Een voorbeeld is Atlas tristar of Usg energy
De funktie waar je het beste naar kunt soliciteren is aankomend procesoperator
Naar deze mensen is veel vraag en het is een goed betaald beroep.
Je zal waarschijnlijk in je vrije tijd dan een cursus vapro B moeten volgen.
Je kan rekenen bij een twee weken op twee weken af schema op een salaris van ongeveer 4800 euro/maand bruto als beginner.
Als je ervaring hebt opgedaan en de benodigde papieren hebt kun je doorgroeien tot lead operator of zelfs oim (offshore instalatie manager)
Ook kun je voor dit beroep natuurlijk rechtstreeks bij offshore bedrijven soliciteren bijv bij ; total , gaz de france of venture production nederland
Waar je ook naar kunt soliciteren is de funktie kraandrijver / rastebout / mechanical
Hier ligt het salaris iets lager en zijn de doorgroeikansen kleiner ,, je zal ongeveer met deze beroepen 4300 (bruto) per maand verdienen als beginner.
Voor bovenstaande beroepen kun je het beste bij atlas tristar of usg informeren
Een ander beroep waarvoor je kan kiezen is natuurlijk elektrician of instrument technician of een combinatie hiervan
Deze beroepen zijn offshore niet beter betaald als het werken op land waarbij instrument technician slechter offshore betaald wordt als op land.
Als electriciien kun je ongeveer 4200 euro per maand verdienen als instrument technician 3600 per maand (bruto)
Voor deze funkties kun je soliciteren bij usg , fabricom , imtech of spie controlec ,,waarbij usg de best betalende is en spie controlec de slechtste
De doorgroeikansen als elek of instument technician zijn nihil
Een andere mogelijkheid is om offshore te beginnen als steward.
Een steward verdient het minste ( ongeveer 3200 euro bruto/maand) het is wel mogelijk door te groeien als kok , die verdient ongeveer 3800 euro per maand bruto
hiervoor kun je soliciteren bij Sodexo
Ik zou dus voor aankomend procesoperator kiezen !!!!
groeten
Ricardo
Ik denk dat Ricardo zelf voor een van deze uitzendbureautjes werkt, en zo mensen probeert te ronselen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:19 schreef ricardo. het volgende:
Lang verhaal
Dan is het toch netjes dat hij niet zijn uitzendbureau gespamd heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:36 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik dat Ricardo zelf voor een van deze uitzendbureautjes werkt, en zo mensen probeert te ronselen.
Kom nou, een roustabout/kraandrijver met 4300 in de maand ? dat mochten ze willen.
En een steward met 3200 in de maand ? die filippino`s en russen mogen zich in de handen knijpen als ze 2000 krijgen.
Ik zit op dit moment in mijn 2 weken vrij, dus ik kan het nu niet navragen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:55 schreef Basp1 het volgende:
Maar wat is dan een realistisch loon voor nederlandes volgens jou voor de door ricardo genoemde banen, inclusief alle toeslagen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |