Heeft iemand er meer informatie over?quote:Op zondag 22 juni 2008 16:22 schreef Dibble het volgende:
De medicijn tegen kanker bestaat al, ook voor aids trouwens maar die worden niet vrijgegeven omdat anders de reguliere medicijnen en therapien niet meer gebruikt worden en dat betekent geen geld in het laatje. Dit is wel bij meer ziektes zo. Dus veel plezier met geld gooien in een (bodemloze) collectebus
Afrikaantjes zijn dan ook bloemetjes hequote:Op zondag 22 juni 2008 18:30 schreef GasTurbine het volgende:
Ik werkte tot voorheen bij de NWO, en hij heeft gelijk. Ik heb een aantal afrikaantjes en groenlinksstemmers moeten inspuiten met het serum. Wat blijkt: De afrikanen zijn geeneens mensen!
Maar dit is een staatsgeheim.
Volgens mij is dit onzin zeker omdat de pharma industrie hier heel veel geld aan kan verdienenquote:
Klopt, dergelijke dingen werken niet over 1 overheid. Het wordt dan dus behoorlijk onmogelijk dat "de overheid" zoiets achter houd.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:23 schreef Toryu het volgende:
volgens mij is het simpelweg onmogelijk voor de overheid om dit achter te houden.
Dit soort dingen worden op universiteiten en onderzoekcentra gefabriceerd. Informatie wordt (waarschijnlijk) onderling uitgewisseld. Dan is het gewoon onmogelijk om het stil te houden, er is altijd wel iemand die zijn mond open doet.
Naar mijn idee heb je een beetje een verwrongen beeld van deze wereld. Met de komst van internet is het nog nooit zo makkelijk geweest om informatie over de hele wereld te delen. Denk jij echt dat iedere geleerde te bekrompen is om daar gebruik van te maken, en denk jij dat de overheid iedereen die zich bezig houdt met het zoeken naar een medicijn, in de gaten houdt? Naar mijn idee totaal onmogelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:31 schreef Acinonyx het volgende:
^ nee want die pokke geheime dienst roeit iedereen uit die er ook maar een klein beetje informatie over heeft
het is gewoon net als da gedoe met roswell, area 51 en al die duizenden ufos die de afgelopen jaren al neergekomen zijn:: het wordt allemaal voor ons geheim gehouden, maar de waarheid komt nog wel een keer aan het licht, da weet ik cker
wie weet wat voor ultra-geheime high-tech zooii, waar wij nix vanaf weten, ze er voor kunnen gebruiken ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:22 schreef Toryu het volgende:
[..]
Naar mijn idee heb je een beetje een verwrongen beeld van deze wereld. Met de komst van internet is het nog nooit zo makkelijk geweest om informatie over de hele wereld te delen. Denk jij echt dat iedere geleerde te bekrompen is om daar gebruik van te maken, en denk jij dat de overheid iedereen die zich bezig houdt met het zoeken naar een medicijn, in de gaten houdt? Naar mijn idee totaal onmogelijk.
En over die ufo's (beetje offtopic, maar kan het niet laten)
Is het niet vreemd dat het altijd films of foto's zijn met een of ander stipje of lichtje wat misschien een ufo zou kunnen zijn, maar ook 10 andere aardse verschijnselen? En dat de kwaliteit net zo slecht is als 80 jaar geleden, terwijl vandaag de dag iedereen met een xx megapixel camera op zn telefoon rondloopt?
En argumenten dat de media gemanipuleerd worden in deze raakt naar mijn idee ook kant noch wal. De media doet niets liever dan het onomstotelijk bewijs leveren dat er 'meer' is.
het was meer iets in de zin van dat het medicijn niet gepatenteerd kon worden omdat het een natuurlijk voorkomende proteine of eiwit oid was. en zonder patent is er voor de pharmaceutische industrie geen exclusiviteit en dus ook geen monopolie en dus helemaal geen vooruitzicht op dikke winsten voor de aandeelhouders , wat zich uit in volledige desinteressse om er geld in te steken voor ontwikkeling en verder onderzoek.quote:
Wat een gezwets, de enige reden waarom er niet meer genezen word is omdat de pharmaceutische industrie aan een gezond iemand niks verdient. pappen en nat houden met medicijnen waar je eenmaal me begonnen nooit meer vanaf komt . Dat levert geld opquote:Op maandag 7 juli 2008 17:12 schreef oxylus11 het volgende:
The cure voor Kanker en Aids bestaan niet. De weg naar een tatale genezing van een ziekte is een lang preces die in verschillende stapjes gaat.
wie heeft het over toeval ?quote:maar omdat bijna niemand verstand heeft van medicijnenonderzoek achten velen het waarschijnlijk dat een medicijn tegen kanker zomaar bij toeval kan worden uitgevonden. .
dat klinkt anders verdacht veel als de medische term voor n00b ?quote:Onzin dus Dat kan elke eerste jaars geneeskunde je vertellen.
Dan zit er toch weer een verbazend grote groep mensen in het complot. Ook bijvoorbeeld mensen met geliefden die aan die ziekten dood aan het gaan zijn... Lijkt me niet heel waarschijnlijk dat zoiets stil is te houdenquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:54 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
Wat een gezwets, de enige reden waarom er niet meer genezen word is omdat de pharmaceutische industrie aan een gezond iemand niks verdient. pappen en nat houden met medicijnen waar je eenmaal me begonnen nooit meer vanaf komt . Dat levert geld op
In het geval van kankercellen is het simpelweg het reactiveren van de mitochondria die ervoor zorgen dat de cellen zichzelf vernietigen, dit kan door middel van dichlooracetaat
[..]
wie heeft het over toeval ?
[..]
dat klinkt anders verdacht veel als de medische term voor n00b ?
Nou ik zou zeggen bestel een paar kilo uit China en bewijs hetquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:54 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
In het geval van kankercellen is het simpelweg het reactiveren van de mitochondria die ervoor zorgen dat de cellen zichzelf vernietigen, dit kan door middel van dichlooracetaat
[..]
naja het is een keer in de publiciteit geweest,zelfs fok heeft er nog een nieuwsberichtje aan gewijd ,bovendien zijn er hordes kankerpatienten dit goedje al aan het uitproberen zijn ..quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:12 schreef ATuin-hek het volgende:Dan zit er toch weer een verbazend grote groep mensen in het complot. Ook bijvoorbeeld mensen met geliefden die aan die ziekten dood aan het gaan zijn... Lijkt me niet heel waarschijnlijk dat zoiets stil is te houden
Denk dat de vraag eerder is wie na een x aantal tijd nog leeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:38 schreef Detoxinox het volgende:
Hoezo ? We kunnen het toch gewoon op die tumor in jouw hoofd uitproberen ? alhoewel, die tumor geeft dan weer wel het idee dat er tenminste nog wat tussen die oren zit, :/
Maarja als ik me niet vergis krijgen 2 op de drie mannen in nederland uiteindelijk kanker dus daar zullen jij en ik ook vast wel bijzitten, ga jij lekker aan de chemo en de bestraling dan neem ik wel wat dca en snoep wat acai bessen, . eens kijken wie er blijer is met zijn medicatie
Hoe triestquote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:38 schreef Detoxinox het volgende:
Hoezo ? We kunnen het toch gewoon op die tumor in jouw hoofd uitproberen ? alhoewel, die tumor geeft dan weer wel het idee dat er tenminste nog wat tussen die oren zit, :/
Maarja als ik me niet vergis krijgen 2 op de drie mannen in nederland uiteindelijk kanker dus daar zullen jij en ik ook vast wel bijzitten, ga jij lekker aan de chemo en de bestraling dan neem ik wel wat dca en snoep wat acai bessen, . eens kijken wie er blijer is met zijn medicatie
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:14 schreef Detoxinox het volgende:
precies, ik ga wel vrolijk aan het fruit,
kots jij ondertussen van de chemo je longen d'r uit ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |