abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2008 @ 18:27:30 #1
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59607527
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:22 schreef Dibble het volgende:
De medicijn tegen kanker bestaat al, ook voor aids trouwens maar die worden niet vrijgegeven omdat anders de reguliere medicijnen en therapien niet meer gebruikt worden en dat betekent geen geld in het laatje. Dit is wel bij meer ziektes zo. Dus veel plezier met geld gooien in een (bodemloze) collectebus
Heeft iemand er meer informatie over?
Freed from desire, Mind and senses purified.
  zondag 22 juni 2008 @ 18:32:05 #2
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59607613
Trouwens: De komende vergrijzing moet letterlijk worden verkankerd. Dus daarom geven we het niet vrij.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59608191
Het is dibble wat denk je zelf.
  zondag 22 juni 2008 @ 20:23:21 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59609793
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:30 schreef GasTurbine het volgende:
Ik werkte tot voorheen bij de NWO, en hij heeft gelijk. Ik heb een aantal afrikaantjes en groenlinksstemmers moeten inspuiten met het serum. Wat blijkt: De afrikanen zijn geeneens mensen!

Maar dit is een staatsgeheim.
Afrikaantjes zijn dan ook bloemetjes he

Maar wat wordt er dan verstaan onder niet vrijgeven? Wordt het niet gekeurd oid?
  maandag 23 juni 2008 @ 19:44:08 #5
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59633471
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:27 schreef D.zire het volgende:
Volgens mij is dit onzin zeker omdat de pharma industrie hier heel veel geld aan kan verdienen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_59637886
volgens mij is het simpelweg onmogelijk voor de overheid om dit achter te houden.
Dit soort dingen worden op universiteiten en onderzoekcentra gefabriceerd. Informatie wordt (waarschijnlijk) onderling uitgewisseld. Dan is het gewoon onmogelijk om het stil te houden, er is altijd wel iemand die zijn mond open doet.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 15:31:18 #7
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_59754313
^ nee want die pokke geheime dienst roeit iedereen uit die er ook maar een klein beetje informatie over heeft

het is gewoon net als da gedoe met roswell, area 51 en al die duizenden ufos die de afgelopen jaren al neergekomen zijn:: het wordt allemaal voor ons geheim gehouden, maar de waarheid komt nog wel een keer aan het licht, da weet ik cker
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zaterdag 28 juni 2008 @ 16:07:47 #8
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59754943
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:23 schreef Toryu het volgende:
volgens mij is het simpelweg onmogelijk voor de overheid om dit achter te houden.
Dit soort dingen worden op universiteiten en onderzoekcentra gefabriceerd. Informatie wordt (waarschijnlijk) onderling uitgewisseld. Dan is het gewoon onmogelijk om het stil te houden, er is altijd wel iemand die zijn mond open doet.
Klopt, dergelijke dingen werken niet over 1 overheid. Het wordt dan dus behoorlijk onmogelijk dat "de overheid" zoiets achter houd.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_59755189
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 15:31 schreef Acinonyx het volgende:
^ nee want die pokke geheime dienst roeit iedereen uit die er ook maar een klein beetje informatie over heeft

het is gewoon net als da gedoe met roswell, area 51 en al die duizenden ufos die de afgelopen jaren al neergekomen zijn:: het wordt allemaal voor ons geheim gehouden, maar de waarheid komt nog wel een keer aan het licht, da weet ik cker
Naar mijn idee heb je een beetje een verwrongen beeld van deze wereld. Met de komst van internet is het nog nooit zo makkelijk geweest om informatie over de hele wereld te delen. Denk jij echt dat iedere geleerde te bekrompen is om daar gebruik van te maken, en denk jij dat de overheid iedereen die zich bezig houdt met het zoeken naar een medicijn, in de gaten houdt? Naar mijn idee totaal onmogelijk.

En over die ufo's (beetje offtopic, maar kan het niet laten )
Is het niet vreemd dat het altijd films of foto's zijn met een of ander stipje of lichtje wat misschien een ufo zou kunnen zijn, maar ook 10 andere aardse verschijnselen? En dat de kwaliteit net zo slecht is als 80 jaar geleden, terwijl vandaag de dag iedereen met een xx megapixel camera op zn telefoon rondloopt?
En argumenten dat de media gemanipuleerd worden in deze raakt naar mijn idee ook kant noch wal. De media doet niets liever dan het onomstotelijk bewijs leveren dat er 'meer' is.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 02:08:37 #10
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_59880358
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 16:22 schreef Toryu het volgende:

[..]

Naar mijn idee heb je een beetje een verwrongen beeld van deze wereld. Met de komst van internet is het nog nooit zo makkelijk geweest om informatie over de hele wereld te delen. Denk jij echt dat iedere geleerde te bekrompen is om daar gebruik van te maken, en denk jij dat de overheid iedereen die zich bezig houdt met het zoeken naar een medicijn, in de gaten houdt? Naar mijn idee totaal onmogelijk.

En over die ufo's (beetje offtopic, maar kan het niet laten )
Is het niet vreemd dat het altijd films of foto's zijn met een of ander stipje of lichtje wat misschien een ufo zou kunnen zijn, maar ook 10 andere aardse verschijnselen? En dat de kwaliteit net zo slecht is als 80 jaar geleden, terwijl vandaag de dag iedereen met een xx megapixel camera op zn telefoon rondloopt?
En argumenten dat de media gemanipuleerd worden in deze raakt naar mijn idee ook kant noch wal. De media doet niets liever dan het onomstotelijk bewijs leveren dat er 'meer' is.
wie weet wat voor ultra-geheime high-tech zooii, waar wij nix vanaf weten, ze er voor kunnen gebruiken ?

via internet wordt ook alles in de gaten gehouden want internet is gemaakt door de regering:: de uitvinder van het internet is een robot gebouwt door de amerikaanse regering zodat ze op de een of andere manier via de internet-lijnen gevaarlijke microscopische micro-chips en dodelijke virussen kunnen vervoeren en het met de juiste informatie zelfs kunnen gebruiken om zichzelf via die lijnen te teleporteren, dus ze kennen ook alle geheime technieken om ons in de gaten te houden

en die ufo's:: denk jij nou echt dat deze gehaktbal genaamd aarde de enige planeet in dit hele multiversum is waar intelligent leven te vinden is ? (niet dat aardlingen eigelijk bijster intelligent zijn )
en dat ufo's er vaak uitzien als bolletjes of stipjes hebben de inzittenden expres gedaan om zich zelf te camoufleren:: ze willen tenslotte niet dat een stel aardlingen hun ruimte-autos na gaan maken om vervolgens vrolijk naar hun planeetje te zweven en hun planeet te gaan verneuken door te gaan proberen idiote dingen als christendom of islam te verspreiden ?!
na al die honderden jaren van observatie weten die aliens heus wel hoe wij in elkaar zitten hoor

en denk je nou echt dat die aliens hier gaan rondfladderen zonder een stoorzender mee te nemen om die cameras te dwarsbomen ? dat doen wij tog ook tegen flitspalen op de weg ?
en die media... iedereen die ook maar iets wil gaan doen wat met media te maken heeft, zoals journalistiek of televisie, wordt onmiddelijk 'uitgewist' en vervangen door een programmeerbare kloon zodat er geen dingen bekend gemaakt kunnen worden over het bestaan van hen die van voorbij de sterren komen
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_59924782
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:27 schreef D.zire het volgende:

[..]

het was meer iets in de zin van dat het medicijn niet gepatenteerd kon worden omdat het een natuurlijk voorkomende proteine of eiwit oid was. en zonder patent is er voor de pharmaceutische industrie geen exclusiviteit en dus ook geen monopolie en dus helemaal geen vooruitzicht op dikke winsten voor de aandeelhouders , wat zich uit in volledige desinteressse om er geld in te steken voor ontwikkeling en verder onderzoek.

wat denken die k@^#%& lijers wel niet ..dat de pharmaceutische industrie een filantropische instelling is ofzo...

"genees"middelen
je kan over amerikanen zeggen wat je wil, maar ze noemen drugs tenminste gewoon drugs
pi_59951672
The cure voor Kanker en Aids bestaan niet. De weg naar een tatale genezing van een ziekte is een lang preces die in verschillende stapjes gaat. Dat er plotseling een medicijn voor kanker of aids zou zijn is even onwaarschijnlijk als dat morgen het straalject voor personenvervoer zou worden uitgevonden waarmee de Atlantic binnen een uurtje kan worden overgevlogen. Iedereen weet dat dat niet zo waarschijnlijk is, maar omdat bijna niemand verstand heeft van medicijnenonderzoek achten velen het waarschijnlijk dat een medicijn tegen kanker zomaar bij toeval kan worden uitgevonden. Onzin dus. Dat kan elke eerste jaars geneeskunde je vertellen.
pi_59952737
Topic opgeschoond. (Beter laat dan nooit he! )
pi_59996492
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:12 schreef oxylus11 het volgende:
The cure voor Kanker en Aids bestaan niet. De weg naar een tatale genezing van een ziekte is een lang preces die in verschillende stapjes gaat.
Wat een gezwets, de enige reden waarom er niet meer genezen word is omdat de pharmaceutische industrie aan een gezond iemand niks verdient. pappen en nat houden met medicijnen waar je eenmaal me begonnen nooit meer vanaf komt . Dat levert geld op

In het geval van kankercellen is het simpelweg het reactiveren van de mitochondria die ervoor zorgen dat de cellen zichzelf vernietigen, dit kan door middel van dichlooracetaat
quote:
maar omdat bijna niemand verstand heeft van medicijnenonderzoek achten velen het waarschijnlijk dat een medicijn tegen kanker zomaar bij toeval kan worden uitgevonden. .
wie heeft het over toeval ?
quote:
Onzin dus Dat kan elke eerste jaars geneeskunde je vertellen.
dat klinkt anders verdacht veel als de medische term voor n00b ?
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:12:29 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59996925
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:54 schreef Detoxinox het volgende:

[..]

Wat een gezwets, de enige reden waarom er niet meer genezen word is omdat de pharmaceutische industrie aan een gezond iemand niks verdient. pappen en nat houden met medicijnen waar je eenmaal me begonnen nooit meer vanaf komt . Dat levert geld op

In het geval van kankercellen is het simpelweg het reactiveren van de mitochondria die ervoor zorgen dat de cellen zichzelf vernietigen, dit kan door middel van dichlooracetaat
[..]

wie heeft het over toeval ?
[..]

dat klinkt anders verdacht veel als de medische term voor n00b ?
Dan zit er toch weer een verbazend grote groep mensen in het complot. Ook bijvoorbeeld mensen met geliefden die aan die ziekten dood aan het gaan zijn... Lijkt me niet heel waarschijnlijk dat zoiets stil is te houden
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:28:54 #16
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59997301
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:54 schreef Detoxinox het volgende:

[..]

[..]
Nou ik zou zeggen bestel een paar kilo uit China en bewijs het
pi_60004537
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:12 schreef ATuin-hek het volgende:Dan zit er toch weer een verbazend grote groep mensen in het complot. Ook bijvoorbeeld mensen met geliefden die aan die ziekten dood aan het gaan zijn... Lijkt me niet heel waarschijnlijk dat zoiets stil is te houden
naja het is een keer in de publiciteit geweest,zelfs fok heeft er nog een nieuwsberichtje aan gewijd ,bovendien zijn er hordes kankerpatienten dit goedje al aan het uitproberen zijn ..
en er word ook nog steeds wel universitair onderzoek gedaan.

http://www.depmed.ualberta.ca/dca/

Maar een website die het spul verkocht als medicijn kreeg dan wel weer een bezoekje van de FDA met een vriendelijk doch dwingend verzoek om zijn shoppie op te doeken.

http://www.newscientist.c(...)bsite-shut-down.html

edoch zolang het niet als medicijn geadverteerd word is het goedje nog steeds te bestellen bij menige venter van chemische goedjes.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:46:04 #18
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60043330
Dan weet ik iets leuks, als jij zo zeker weet dat het werkt dan zorgen we dat je kanker krijgt en dan mag jij het genezen met je wondermiddel.
pi_60055007
Hoezo ? We kunnen het toch gewoon op die tumor in jouw hoofd uitproberen ? alhoewel, die tumor geeft dan weer wel het idee dat er tenminste nog wat tussen die oren zit, :/

Maarja als ik me niet vergis krijgen 2 op de drie mannen in nederland uiteindelijk kanker dus daar zullen jij en ik ook vast wel bijzitten, ga jij lekker aan de chemo en de bestraling dan neem ik wel wat dca en snoep wat acai bessen, . eens kijken wie er blijer is met zijn medicatie
  zaterdag 12 juli 2008 @ 04:55:33 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60055146
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 03:38 schreef Detoxinox het volgende:
Hoezo ? We kunnen het toch gewoon op die tumor in jouw hoofd uitproberen ? alhoewel, die tumor geeft dan weer wel het idee dat er tenminste nog wat tussen die oren zit, :/

Maarja als ik me niet vergis krijgen 2 op de drie mannen in nederland uiteindelijk kanker dus daar zullen jij en ik ook vast wel bijzitten, ga jij lekker aan de chemo en de bestraling dan neem ik wel wat dca en snoep wat acai bessen, . eens kijken wie er blijer is met zijn medicatie
Denk dat de vraag eerder is wie na een x aantal tijd nog leeft.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 13 juli 2008 @ 11:36:46 #21
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60071991
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 03:38 schreef Detoxinox het volgende:

Hoe triest

Nou vooruit, geef dam maar is een rapportje van iemand die met acaibessen van zijn kanker is genezen
  zondag 13 juli 2008 @ 16:12:03 #23
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60077001
quote:
Ik zie het al, we moeten allemaal massaal in fruit gaan investeren!
pi_60077047
precies, ik ga wel vrolijk aan het fruit,

kots jij ondertussen van de chemo je longen d'r uit ...
  zondag 13 juli 2008 @ 16:16:08 #25
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60077072
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:14 schreef Detoxinox het volgende:
precies, ik ga wel vrolijk aan het fruit,

kots jij ondertussen van de chemo je longen d'r uit ...

Waarom geeft de o-zo-machtige-overheid dan wel dat onderzoek vrij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')