Er komen 2 forums voor in de plaats.
BB - psycho voer en actueel (dit is typisch een 'oude garde forum)
BB - Roddels en Onzin (hier kan de nieuwe garde zich uitleven met topics over wie al dan niet zwanger is, of de kat van hummie wel of niet naar binnen mag en of die al dan niet zwanger is, of ruud aan de xtc is etc)
Zo kan iedereen z'n eigen hoekje induiken en zijn we hopelijk van
A - Het GEZEIK af op elkaar
B - De trend van het 'vertrekken' van de oude garde af.
Rond 6 uur ga ik de nieuwe forums aanmaken en hoop op betere tijden.
[Dit bericht is gewijzigd door Puc (Datum 08 November 1999).]
succes en ik hoop dat het werkt
Rob
Ik ben niet lieeeeeeeeeeeeeeeeef,
ik ben agresieeeeeeeeeeeeeeeeef!
Al die onzin
heeft het nog zin?
Daarom 2 forums maken
waar de Fokkers zich kunnen vermaken
(refrein)
Ik ben niet lieeeeeeeeeeeeeeeeef,
ik ben agresieeeeeeeeeeeeeeeeef!
Goede zet!
Uwe gefusteerde Priscella
Nee, serious, waar zijn ze allemaal gebleven, onze vrienden? Maurisico, GHavenen Kutkip enzo? Is het dan echt zoooo erg geworden hier?
Hmmm, zal wel.
quote:
op 11-08-1999 om 04:14 PM schreef Kuul het volgende:
Tja, dit is natuurlijk het begin van het einde.
Waarom???
Laten we dan ook met z'n allen proberen, om niet weer eindeloze threads te laten ontstaan over - vast en zeker komende - protesten tegen Danny's beslissing:
- dit maakt het Forum onleesbaar en - erger nog - schaadt zijn tot nu toe gevestigde reputatie
- het geeft de moderators eindeloos werk
- het gaat niet over BB en hoort dus thuis in Forums "Feed Back" of "General Chat".
PS: Danny, maak maar vast Deel II en III aan van deze thread
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 08 November 1999).]
quote:
op 11-08-1999 om 04:15 PM schreef Mc Murdock het volgende:
Waarom???
Kuul, inderdaad: Waarom.
Er zijn momenten dat er van de 10 topics die worden aangemaakt er driekwart pure onzin is en voor sommige forum bezoekers zeeer irritant. Ik ben dus blij met een 'serieuze' en een 'onzin' forum over BB/
Tazz
Ook de roddels en ellende zijn soms best aardig om te lezen hoor.
Je zou ook, zoals reeds eerder is aangegeven je forum-app zo kunnen maken dat je pas nieuwe topics kunt aanmaken als je 50 of 100 of whatever aantal postings geplaatst hebt.
Andere strategie is om bijvoorbeeld zelf topics aan te maken op verzoek. Je zou er standaard een aantal kunnen aanmaken, bijv. streams actueel, bewoner <naam>, roddels, etc.etc.etc.
Mijn visie (en misschien wel een heel domme) is dat je hiermee een soort groepjes vorming creeert, een soort elite groep die uitsluitend nette discussies aangaat.....
Hmmmm, is dat de bedoeling van een forum?
Ik vind het best terecht dat je dit gaat doen, maar vergeet niet dat mensen die aan de ene kant de actualiteiten volgen en andere wat serieuzere berichten aan de andere kant ook best zin hebben in een belachelijke roddel op z'n tijd! En heen en weer switchen tussen verschillende forums is dan niet de beste oplossing. Juist het onverwacht tegenkomen is wat de onzin/roddel zo leuk maakt!! Oke al die zwangerschappen rezen de pan uit, maar bijvoorbeeld de roddel dat Bart is vervangen door een stand-in (want z'n tepelring zit ineens in z'n andere tepel) vond ik persoonlijk erg vermakelijk!
Maar goed, zoals ik al zei, ik begrijp best dat er geen andere oplossing is om dit forum overzichtelijk te houden, maar leuk is anders.
Kuul jouw antwoordt is kul....Door het opsplitsen voorkom je juist het einde van een leuk forum! Gewoon een strak plan om het op te splisten! Ben je in een melige bui dan ga je lekker mekkeren of lezen en je een bult lachen..Ben je in een serieuze bui dan ga je lekker in het andere deel lullen...
quote:
op 11-08-1999 om 04:07 PM schreef Danny het volgende:
BB - Roddels en Onzin (hier kan de nieuwe garde zich uitleven met topics over wie al dan niet zwanger is, of de kat van hummie wel of niet naar binnen mag en of die al dan niet zwanger is, of ruud aan de xtc is etc)
Danny, ik ben het op zich wel met je eens over het opsplitsen. Toch heb ik een kanttekening. Of Ruud aan de XTC is was de discussie niet. Dit was gewoon een feit wat ik constateerde. Hij vertelde derover en ik heb dat gewoon ff neergezet.
That's all
quote:
op 11-08-1999 om 04:21 PM schreef Letterman het volgende:
[quote]op 11-08-1999 om 04:14 PM schreef Kuul het volgende:
Tja, dit is natuurlijk het begin van het einde. Tot ziens, het was leuk.
Kuul jouw antwoordt is kul....Door het opsplitsen voorkom je juist het einde van een leuk forum! Gewoon een strak plan om het op te splisten! Ben je in een melige bui dan ga je lekker mekkeren of lezen en je een bult lachen..Ben je in een serieuze bui dan ga je lekker in het andere deel lullen...
IK WEET NIET....
Of we hier blij mee moeten zijn of niet, ik bedoel.... waar wil je onze posts in hebben? We vermelden altijd duidelijk erbij dat het om onzin gaat....
Grtz,
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.
quote:
Ben je in een melige bui dan ga je lekker mekkeren of lezen en je een bult lachen..Ben je in een serieuze bui dan ga je lekker in het andere deel lullen...
En wat als iedereen nou gewoon lekker gaat zitten lullen daar waar-ie zelf lekker zin in heeft?
Laat er lekker interactie zijn. Deze hokjesgeest past niet bij een forum als dit.
Gelul en niet gelul moeten naast elkaar blijven staan.
Trouwens wie bepaalt er wat gelul is?
Heeft die al een diploma? Of voelt die zich al bedreigd als ie alle woorden niet begrijpt?
Papalaatmepiemellos waar ben je?
Het is ook de bedoeling dat OUDE GARDES om de zoveel tijd vertrekken.
Anders moet je niet op Internet gaan zitten.
Free fucking access for all!!
quote:
op 11-08-1999 om 04:23 PM schreef Arcee het volgende:
Wie verstaan we zoal onder de oude garde?
'oude garde' staat tussen aanhalingstekens.
De 'oude garde' kunnen even goed nieuwe bezoekers onder vallen. Het gaat erom dat in het 'oude garde' forum BB wat serieuzer wordt bekeken. Het interesseert de 'oude garde' weinig tot niks of iemand al dan niet zwanger is, de 'nieuwe garde' zal het weer worst wezen wat de psychische gevolgen zijn van een verblijf in het BB huis en in welke opzichten psychologische veranderingen bij de bewoners al merkbaar zijn bijvoorbeeld.
Ieder mag beide forums lezen en erin posten natuurlijk. Daar komt geen onderscheid tussen.
Zolang het on-topic is. Is het NIET on-topic dan zal een van de moderators of admins de topic verplaatsen naar het juiste forum.
Is op zich niks mis mee, en het kort ook nog 's een keer de laadtijd in omdat je gewoon de helft minder topics overhoudt per forum.
Heeft verder niks met al dan niet discrimineren te maken ofzo. Is gewoon de meest praktische en voor de hand liggende optie voor het uit de hand lopende aantal topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |