quote:De dubbel-disc van Dawn is erg aan te raden, maar laat IN GODSNAAM die 30th Anniversary versie van Night lekker in de winkel liggen!!!
Op vrijdag 15 maart 2002 12:37 schreef Ed_Capone het volgende:[..]
Ik kan je zeker aanraden die andere 2 ook te kijken. Vooral Dawn, dit was DE topper uit de reeks.
Volgens mij zijn ze wel bij Free record shop te krijgen. Daar heb ik ze gekocht.
Koop dan gewoon de enige echte goede versie: de import DVD van Elite Entertainment.
quote:Is de 30th Anniversary versie zo bagger dan? Of is hij gewoon zo goed als hetzelfde vergeleken met de originele NOTLD
Op vrijdag 15 maart 2002 14:52 schreef Smots het volgende:
De dubbel-disc van Dawn is erg aan te raden, maar laat IN GODSNAAM die 30th Anniversary versie van Night lekker in de winkel liggen!!!
En daar ben ik errug blij mee, aangezien Night en Dawn meesterlijk films waren. Deel 3 was ook redelijk te pruimen. Het script is bijna voltooid en John carpenter begint binnenkort aan de produktie. De regie is natuurlijk voor Romero zelf.
Fox en Miramax hebben Romero een behoorlijk budget toegezegd, maar de bioscoop versie zal dan uiteindelijk Rated R (in plaats van NC-17, wat het zeker zou worden als Romero totale vrijheid krijgt) moeten zijn. Go figure, Dawn of the dead uit '78 zou zelfs in 2003 in de US niet de grote zalen halen in z'n originele uncut version.
En als dit 4e deel er al komt, dan willen we natuurlijk geen sell-out aan de commercie te zien krijgen
Ik vind deze films echt een heerlik creepy sfeertje oproepen.
Ben benieuwd wat we met de nieuwe film kunnen verwachten.
ps. ben ik de enige die vind dat Zombie Flesh Eaters een gejat idee is?
Romero
quote:
Op zondag 22 juni 2003 07:40 schreef GizartFRL het volgende:
Ik heb zelf 2 van de Dead films op DVD nl. Dawn en Day van DFW.Ik vind deze films echt een heerlik creepy sfeertje oproepen.
Ben benieuwd wat we met de nieuwe film kunnen verwachten.
ps. ben ik de enige die vind dat Zombie Flesh Eaters een gejat idee is?
Romero
Nee hoor, alle zombiefilms jatten van elkaar, en hoe leuk de films van Fulci ook zijn, (na "New York ripper" trouwens ook niet meer) het blijft veel pikwerk. Behalve Braindead dan mischien...
quote:A Cat In The Brain heeft nog wat momenten, maar over het algemeen heb je gelijk natuurlijk.
Op zondag 22 juni 2003 07:58 schreef kinky_queen het volgende:
...en hoe leuk de films van Fulci ook zijn, (na "New York ripper" trouwens ook niet meer...
quote:Bron?
Op zondag 22 juni 2003 00:32 schreef Dinalfos het volgende:
Yes! het is zover. Er komt een nieuwe chapter in de beroemde living dead serie van george romero.En daar ben ik errug blij mee, aangezien Night en Dawn meesterlijk films waren. Deel 3 was ook redelijk te pruimen. Het script is bijna voltooid en John carpenter begint binnenkort aan de produktie. De regie is natuurlijk voor Romero zelf.
quote:Bron voor deze "Land of the Dead" titel?
Yes! het is zover. Er komt een nieuwe chapter in de beroemde living dead serie van george romero.
Het scenario heette "DEAD RECKONING" zover ik weet. Daarvoor was er sprake van "TWILIGHT OF THE DEAD", maar volgens mij was dat weer een ander scenario. 20th Century Fox zal misschien het budget van $10 miljoen dollar ophoesten, maar er zit nog weinig schot in.
Momenteel schiet Romero ergens in Praag of Roemenïe de vampierenfilm "THE ILL".
quote:George wil graag Dead Reckoning maar er is al een film die zo heet en de voorkeuren gaan uit naar Land of the Dead. Mja hoop dat dit gauw komt lijkt me weer erg vet! Er komt in augustus op Regio1 een nieuwe Day of the Dead dvd set uit met van alles erbij (heb ff geen link zal ik morgen ff zoeken) en volgend jaar februari komt er ook een van dawn of the dead.
Op zondag 22 juni 2003 21:10 schreef nederhorror.nl het volgende:[..]
Bron voor deze "Land of the Dead" titel?
Het scenario heette "DEAD RECKONING" zover ik weet. Daarvoor was er sprake van "TWILIGHT OF THE DEAD", maar volgens mij was dat weer een ander scenario. 20th Century Fox zal misschien het budget van $10 miljoen dollar ophoesten, maar er zit nog weinig schot in.
Momenteel schiet Romero ergens in Praag of Roemenïe de vampierenfilm "THE ILL".
Maar dat is nog steeds niet de complete "cut" die dvd van DFW is WEL compleet...:Y
[Dit bericht is gewijzigd door pazuzu op 23-06-2003 18:25]
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:17 schreef Sai het volgende:
Ietwat offtopic: Ik hoorde laatst geruchten over een Day of the Dead-box, met alle drie de films erin. Weet iemand er meer van?
quote:
Op zondag 22 juni 2003 23:57 schreef Shogo het volgende:[..]
George wil graag Dead Reckoning maar er is al een film die zo heet en de voorkeuren gaan uit naar Land of the Dead. Mja hoop dat dit gauw komt lijkt me weer erg vet! Er komt in augustus op Regio1 een nieuwe Day of the Dead dvd set uit met van alles erbij (heb ff geen link zal ik morgen ff zoeken) en volgend jaar februari komt er ook een van dawn of the dead.
quote:Subject: RE: SCOOP ON ROMERO'S DEAD 4- GREENLIGHTED? Date: Today 17:43:34
Just got off the phone with a VERY reliable source and am happy to announce [and pissed that our News/Rumors is down] that Romero's newest zombie movie has been given the green light - and we got the scoop!!
After word/rumors of this installment have floated around for how long, Fox gave the green light just today [5.10.04] and this 4th zombie/dead installment, still being called 'Dead Reconing' is now actively looking at locations for shooting. 'Reconing' is said to take place after the events of Day of the Dead.
George and several cast members from the original installments - Night of the Living Dead [Kyra Schon, Russ Streiner, and John Russo], Dawn of the Dead [Ken Foree, David Emge, Scott Reiniger, Sharon Ceccatti, and Clayton Hill], and Day of the Dead [Lori Cardille, Joe Pilato, Gary Klar, and Anthony DiLeo] - will also be at the Horrorfind Convention this August in Baltimore - can you smell a theme?
And if that's not enough zombies and Romero news for you... George is also working on pre-production for another zombie film called Diamond Dead, about a young women working with a zombie band on a mission to kill 365 people in one year's time.
... and as George gives us more info, we'll post it!
neequote:Op woensdag 12 mei 2004 17:11 schreef Shogo het volgende:
Ben ik dan de enigste die dit goed nieuws vind.
ja dat wel maar diamond dead belooft interresant te worden met namen als marilyn manson, ozzy osbourne en misschien david bowiequote:Op woensdag 12 mei 2004 20:49 schreef Shogo het volgende:
Ben ook benieuwd naar diamond dead. Maar dead 4 blijft het belangrijkst.
quote:George Romero, de regisseur die faam maakte met de zombie-klassiers Night of the Living Dead (1968), Dawn of the Dead (1978) en Day of the Dead (1985), zal de opvolger Land of the Dead zelf gaan regisseren, naar een script van zijn hand.
In de film hebben zombies de wereld overgenomen en bevinden de overlevenden zich in een ommuurde stad, terwijl de trage en domme zombies erbuiten evolueren tot intelligentere wezens.
Onlangs meldde Romero nog dat hij een "major producer" voor het project had vastgelegd. Er wordt gespeculeerd dat het hier gaat om Ridley Scott, maar hierover is nog niks officiëel bekendgemaakt.
Ja. Die is bij FRS voor 29,99 verkrijgbaar.quote:Op maandag 23 juni 2003 18:17 schreef Sai het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |