Ten eerste is het vermoeden niet dat hij daar als enige voor het geld zit, natuurlijk doen ze het daar allemaal voor. Sabiene vertelde toen ze uit het huis kwam dat er 1 persoon was waarvan ze zeker weet dat die aan niets anders dan het geld denkt...en wie denk je dat dat is?!!
Maar goed, zelfs dat is niet erg, maar het wordt wel eng om hem 108 dagen lang die sneeky strategien zien uit te voeren.
Oh ja, ik vind zijn kop trouwens ook eng, maar daar hoef je niet op te reageren, dat is slechts mijn mening
Beste sheep,
Mijn mening omtrent de bewering van Sabiene is, dat ze er enorm van baalde dat Willem haar genomineerd had ; "dat had ik echt niet verwacht" waren haar woorden.
Ze was dermate gekwetst toen, dat ze een zondebok moest zoeken voor haar frustratie, en dit min of meer in de media bracht.
quote:
op 11-08-1999 om 04:41 PM schreef sheep het volgende:Ten eerste is het vermoeden niet dat hij daar als enige voor het geld zit, natuurlijk doen ze het daar allemaal voor. Sabiene vertelde toen ze uit het huis kwam dat er 1 persoon was waarvan ze zeker weet dat die aan niets anders dan het geld denkt...en wie denk je dat dat is?!!
Inderdaad; natuurlijk doen ze het allemaal voor het geld. Weet U wat pas eng is?
Mensen die het huis ingaan, niet voor het geld maar met de bedoeling zichzelf beter te leren kennen, en vervolgens weggaan met de woorden: 'Ik heb mijn doelen bereikt.' (Overigens, Bianca ruled, op haar gestoorde exit na!!)
Als er ook maar 1 Pipo in dat huis zit die die kwart miljoen niet per se hoeft, dan kan die imo oprotten. Net zoiets als Kalverstraat verkopen voor fl. 500- in het kader van "Ach, het is is maar een spelletje." (Freek de Jonge)
En Willem eng? Sneaky strategy? Ok, overtuig mij met argumenten (i.e. acties en uitspraken) in plaats van te herhalen dat 'ie er eng uitziet. (Pas op, vanacht ligt hij onder je bed! Is Ruud ook een keer gebeurd)
Opzich natuurlijk ja, maar hij praat fries dus is hij net zo beangstigend als Erica Terpstra zonder kleren. Maar ja, wat doe je eraan. Ga je met een paar van je 'voetbalsupportersvrienden' het BB huis bestormen met het achtereind van een ?
Met vr. gr.
Thomas Pot
Hij is (of was) autoverkoper...
Dat zegt toch al genoeg?
Met vr. gr.
Thomas Pot
quote:
op 11-08-1999 om 05:15 PM schreef Doorsneu Opdroef het volgende:
Over geldwolvenJongens er is niemand eng allemaal zitten ze er voor de money je maakt mij niks anders wijs nou ja de roem is natuurlijk ook nooit weg na de roem komt het geld vanzelf.
Laat Willem zijn gang maar gaan hij is tenminste recht voor zijn raap en windt er geen doekjes om.
En die supporters waren van Cambuur maar Willem is Heerenveenfan.Ayla
Inderdaad; natuurlijk doen ze het allemaal voor het geld. Weet U wat pas eng is?
Mensen die het huis ingaan, niet voor het geld maar met de bedoeling zichzelf beter te leren kennen, en vervolgens weggaan met de woorden: 'Ik heb mijn doelen bereikt.' (Overigens, Bianca ruled, op haar gestoorde exit na!!)Als er ook maar 1 Pipo in dat huis zit die die kwart miljoen niet per se hoeft, dan kan die imo oprotten. Net zoiets als Kalverstraat verkopen voor fl. 500- in het kader van "Ach, het is is maar een spelletje." (Freek de Jonge)
En Willem eng? Sneaky strategy? Ok, overtuig mij met argumenten (i.e. acties en uitspraken) in plaats van te herhalen dat 'ie er eng uitziet. (Pas op, vanacht ligt hij onder je bed! Is Ruud ook een keer gebeurd)
quote:
op 11-08-1999 om 05:04 PM schreef Harry het volgende:
Willem is O.K.Beste sheep,
Mijn mening omtrent de bewering van Sabiene is, dat ze er enorm van baalde dat Willem haar genomineerd had ; "dat had ik echt niet verwacht" waren haar woorden.
Ze was dermate gekwetst toen, dat ze een zondebok moest zoeken voor haar frustratie, en dit min of meer in de media bracht.
Ben het alweer helemaal met je eens harry kom jij van oorprong soms ook uit friesland.
Je komt over als een echt nuchtere fries nl.
Een dikke tût Ayla
Maar hij is absoluut niet eng.
Vandaag staat in de streams beschreven, wat Willem met een eventuele hoofdprijs gaat doen ; het o.a. geven aan zijn familieleden en aan z'n ex.
Eng ?? Nou niet bepaald ! Dit is uitgesproken Willem, een uiterst aardige sociale Fries.
Een tût wêrom !
Wat een complete onzin, ik word gewoon gallisch bij het lezen van zoveel domheid altijd. Nomineren moet, en dus nomineert Willem iemand. Heeft HELEMAAL NIKS te maken met het feit dat hij Anouk de raad geeft 'a member of the family' te worden. Als hij haar nomineert, wil dat toch niet meteen zeggen dat ze eruit moet????
en hij wil populair blijven door mee te doen met de andere mannen, Bart vaak in het negatief daglicht stellen zodat hij boven hem blijft staan alhoewel dat denkt Willem he, wij niet
Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. en oooh ja speciaal voor Willem,
"Niemand is onmisbaar in de keuken hoor"
quote:
op 11-11-1999 om 12:34 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Ik zit nu net naar de herhaling te kijken van gisteren maar Willem brengt bij mij ook iets van lichtelijke irritaties. Het wordt steeds meer omdat hij volgens mij zo langzaam aan zijn echte ik laat zien. Hij heeft zijn evenetueel gewonnen geld al verdeeld
<knip>
denk je niet dat het tijd wordt je signature eens aan te passen? In combinatie met een vind ik hem niet meer zo geloofwaardig. Niet voor het zeuren om te zeuren, meer als tip.
quote:
op 11-11-1999 om 12:34 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Hij heeft zijn evenetueel gewonnen geld al verdeeld
He 2000bollen-oliën, wie doet dat niet. Bij iedere trekking van de staatsloterij zit ik vooraf de jackpot ook altijd al in mijn gedachten te verdelen. Is dat iets engs?? Die gozer zit middenin een scheiding van een relatie van meer dan 20 jaar! Laat hem toch dromen over de leuke dingen in het leven.
Je hebt eigenlijk wel gelijk, maar ik beoordeel nog niets, ik observeer alleen maar;-)
quote:
Met verbazing zie ik toe hoe het schild dat Willem heeft opgebouwd, gaten begint te vertonen.
Soms komen in zeeeeer venijnige opmerkingen ineens zijn ware aard naar boven. Een compilatie:"Heeft Maurice ook een kut dan?"
"Sabine loopt alleen de mooie spleet uit te hangen"
"Ik dacht dat IK dat had gezegd"
"Ik had Sabine wel met een spandoek willen nomineren"
"Bart is een mietje"Volgens mij is Willem zwaar gefrustreerd in het leven (scheiding) en speelt hij een spel. Zijn 'act' in de dagboekkamer tijdens de nominaties was totaal gespeeld.
Daarnaast is hij ook schijnheilig. Tegen Sabine vertellen dat hij haar had genomineerd omdat 'het publiek' hun er niet uit zou willen. Bull. Later verklaarde hij doodleuk zich rot te irriteren aan Sabine.
En heeft iemand wel eens echte vrienden van Willem gezien? Ja, behalve dan zijn ex-vrouw en zijn voetbalclub? Want af en toe een biertje met elkaar drinken vormt voor mij geen vriendschap.
Ik hoop dat ik Willem volgende keer weg kan stemmen!
Met verbazing zie ik toe hoe het schild dat Willem heeft opgebouwd, gaten begint te vertonen.
Soms komen in zeeeeer venijnige opmerkingen ineens zijn ware aard naar boven. Een compilatie:
"Heeft Maurice ook een kut dan?"
"Sabine loopt alleen de mooie spleet uit te hangen"
"Ik dacht dat IK dat had gezegd"
"Ik had Sabine wel met een spandoek willen nomineren"
"Bart is een mietje"
Volgens mij is Willem zwaar gefrustreerd in het leven (scheiding) en speelt hij een spel. Zijn 'act' in de dagboekkamer tijdens de nominaties was totaal gespeeld.
Daarnaast is hij ook schijnheilig. Tegen Sabine vertellen dat hij haar had genomineerd omdat 'het publiek' hun er niet uit zou willen. Bull. Later verklaarde hij doodleuk zich rot te irriteren aan Sabine.
En heeft iemand wel eens echte vrienden van Willem gezien? Ja, behalve dan zijn ex-vrouw en zijn voetbalclub? Want af en toe een biertje met elkaar drinken vormt voor mij geen vriendschap.
Ik hoop dat ik Willem volgende keer weg kan stemmen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |