abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217434
Ik vraag me af waarom sommige topics worden afgesloten van nieuwe reacties.
Ik vind dit soms best jammer.
Ik kan me wel voorstellen dat bepaalde topics vervelend of te lang worden, maar bijvoorbeeld die topic van Ruud en XTC vond ik best geinig. En daar had ik nog wel wat over willen zeggen. Maar helaas: gesloten!

٩๏̯͡๏)۶
pi_217435
Ik ben het in dit geval volledig met je eens dat topic over ruud en xtc was een leuk onderwerp!
bweh 1:)~
  maandag 8 november 1999 @ 16:11:00 #3
374 beelzebub
master of disaster
pi_217436
Jaja je hebt altijd baas boven baas, Big Brother is watchin you two too
pi_217437
als je de lijst met topics voor je hebt, zie je rechtsboven een link getiteld 'regels van dit forum'.
Hierin staat wat over het openen van topics (teveel topics betekent een te langzaam forum, vandaar dat ze soms zo snel gesloten worden)
pi_217438
Het irriteert mij ook dat we de laatste tijd veel te veel de topic-police moeten gaan uithangen, maar in een forum zo groot als dit is het nu even niet anders. Aan een oplossing wordt gewerkt, zie topic over opsplitsen forum.
Dit onderwerp had makkelijk onder het topic "Ruud" gekund, vandaar dat het werd gesloten. Voor een inhoudelijke discussie over xtc moet je weer op een van de andere fora zijn. Duidelijk zo?
Nogmaals: als je het niet eens bent met de sluiting van een topic, stuur dan een mailtje naar danny of mij, maar ga niet opnieuw een topic daarover openen!
mooi he, alles
  maandag 8 november 1999 @ 17:08:00 #6
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_217439
Als je die FOK!NG nutteloze/dubbele topics nou verwijderd ipv gewoon sluiten mist niemand ze! Gewoon deleten dus. Bespaart je tijd (je hoeft geen berichtje te plaatsen dat topic dicht moet), geen zeikende mensen en forum laadt ook weer sneller omdat er minder topics in de topiclist staan.
Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
  Admin maandag 8 november 1999 @ 17:28:00 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_217440
En ik krijg dan boze mailtjes "waar is mijn topic ?" (terecht overigens)
De geschiedenis van het forum is dan ook niet meer compleet.
Ik sluit ze, jij wist ze. Elke moderator/admin zijn eigen werkwijze. Ben persoonlijke tegen wissen tenzij het echt een scheldkannonade is of het een spam topic is met 50x hetzelfde bericht erin.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_217441
Ik ga geen boze emails ofzo sturen, dat soort flauwekul vind ik niet nodig. Ik begrijp op zich wel, dat het forum te langzaam wordt door teveel topics
٩๏̯͡๏)۶
pi_217442
Phileine, was je niet een beetje te snel met het sluiten van het Topic van NOB1 over de verboden beelden?

Dit sluit niet aan bij de topic waar je ons naar verwees.

It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
pi_217443
Als je alleen kijkt naar topic titels sloot het inderdaad niet aan, maar de discussie die daar loopt heeft overlappingen met de gesloten thread, het had in ieder geval allemaal makkelijk daaronder gekund.
Ik doe dit heus niet om jullie te pesten, en ook ik kan er wel eens naastzitten met mijn oordeel, dat geef ik gelijk toe. Maar in dit geval vind ik dat het makkelijk onder dat andere topic had gekund. Ook in een "oud" topic kun je weleens een nieuw sub-onderwerpje aanroeren.
mooi he, alles
pi_217444
Oke, gezien de algehele chaos op dit moment, geaccepteerd. Volgende keer beter.
It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
  maandag 8 november 1999 @ 21:58:00 #12
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_217445
zoooooooo, daar zijn we weer.
Mag ik jullie hartelijk bedanken voor het ophelderen van het dichtgooien van het topic....ook begrijp ik dat Phileine een beetje gestressed is. Doe lekka rustig, tis maar internet. Verders op dit moment nix aan de discussie toe te voegen...

Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')