quote:Op maandag 30 juni 2008 19:54 schreef skadhd het volgende:
Ik ben op zoek naar Feminine van Cindy Crawford. Of misschien dat iemand weet welke geur hier op lijkt.
Ik ben best desperate dus ik ga op jullie expertise af.
En misschien dat jullie dmv ingredienten die erop staan een idee hebben waar het op kan lijken?
"This fragrance for women contains a blend of spicy bergamot, vibrant black pepper and crisp apple. This women's fragrance is recommended for daytime wear."
Thanks
Heb die vandaag op, moet zeggen dat ik Pi toch een stuk lekkerder vind ruiken. L'Instant is wat meer alledaags imo.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Pi heb ik nog een zwak voor, maar valt in het vaarwater van Bulgari Black, L'Instant en mijn 8ml aan A*Men in handige spray-pen meeneem verpakking.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:59 schreef Stereotomy het volgende:
Pi alledaags opdoen en je collega's denken dat je gay bent. Sterker nog, Pi opdoen op een date en je date denkt dat je gay bent. Pi is net te zoet en te soft. 't is een erg lekkere geur maar 't zendt net de verkeerde signalen uit.
Heb ik niet gezegd, ik zeg positief beïnvloeden. In hoeverre het beïnvloed is een andere kwestie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry hoor, maar 'wij' denken niet dat we met een luchtje extra vrouwen zullen gaan aantrekken. Maar blijkbaar heb jij zo'n hulpmiddel wel nodig, kereltje.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:42 schreef MoneyTalks het volgende:
(jullie zijn vrij metroseksueel met al die aparte luchtjes, dus ze zullen van jullie inderdaad snel denken dat jullie gay zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |