Iemand met zo'n voetbalkwaliteiten hoort op z'n 20e ofzo al in Europa te spelenquote:Op zondag 22 juni 2008 02:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want hij heeft zich al enkele jaren geleden al in de picture gespeeld?
Zenit heeft tot dit Europees seizoen nog nooit echt in de picture gestaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:40 schreef J.Herrer het volgende:
Hij is al 27 of 28 volgens mij
Daarom vind ik het ook zo gek dat hij zo lang in Rusland speelt, zo'n speler hóort daar toch gewoon niet? Ondanks dat hij daar net zoveel zou verdienen
Vind het maar raar eigenlijk
Topclubs hebben in het verleden beetje lopen slapen ofzo?
Het is ook iets typisch Russisch om niet snel weg te gaan uit Rusland. Van die geweldige Sovjet-ploeg uit de jaren 80 zijn er ook niet zoveel gegaan en veel die gingen flopten onbegrijpelijk. Een paar jaar geleden had Rusland ook zo'n soort Arshavin, die Jegor Titov (wel iets meer een nummer 10 dan Arshavin). Toen ik die voor het eerst zag was ik ook meteen verkocht, wat een gave speler met een schitterende techniek. Die heeft ook nooit de stap naar Europa gemaakt, terwijl er volop belangstelling voor was. Een onbegrijpelijk fenomeen bij die Russen.quote:Op zondag 22 juni 2008 10:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Iemand met zo'n voetbalkwaliteiten hoort op z'n 20e ofzo al in Europa te spelen
Volgens mij heeft hij zich ook pas de laatste jaren goed ontwikkeld, of de topclubs hebben gewoon zitten slapen
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:53 schreef sjimz het volgende:
Wat een mooie en goede speler die sven kramer look a like
quote:
Inderdaad, zeer uitgenastquote:Op zondag 22 juni 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:
Wat een goede beslissing trouwens van Guus om hem toch mee te nemen ondanks zijn schorsing.
Oeh, inderdaad. Hij ziet er uit als 17quote:Op zondag 22 juni 2008 01:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Hij is al 27. Hij ziet er alleen erg jong. Als ik Arsenal was zou ik hem nemen. Die hebben nu weer Nasri gehaald, een talent, maar die club moet ook eens wat spelers gaan halen die er al staan (hoewel je nooit weet hoe Arshavin zich in een zwaardere competitie staande houdt).
Bijzonder zielig ditquote:
quote:Luiz Felipe Scolari kan Deco voorlopig vergeten. Chelsea-eigenaar Roman Abramovich wil dat EK-smaakmaker Andrei Arshavin (foto) de gelederen van de Londense formatie komt versterken. Zenit Sint-Petersburg kan binnen afzienbare tijd een officieel bod van 29 miljoen euro verwachten. (Diverse Britse tabloids)
Volgens Vitaly Mutko, voorzitter van de Russische voetbalbond, wil Arshavin echter dolgraag voor Barcelona spelen. De voormalige verzamelplaats van Nederlandse voetballers moet dan wel zijn huidige salaris - 70 duizend euro exclusief bonussen - aanzienlijk verbeteren. (The Guardian)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |