quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom niemand hem een teringschop geeft waardoor 'ie de rest van het toernooi niet meer kan spelen. Zonder Arshavin had Rusland nergens geweest.
Daarom, of Realquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Gezien het feit Arshavin een Rus is zie ik hem wel naar Chelsea gaan.²
Ja en als Nederland een type Arshavin had, was het echt onklopbaarquote:
Inderdaad, was zoveel beter. Maar is ook al wat ouder, al ziet ie er jong uitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:42 schreef Plastic_Power het volgende:
Hij verdient de hype die Modric kreeg
Dit dus...geef die gast 3 teringschoppen de eerste helft of wanneer dan ook, ook al kost het kaarten...maar dan had hij niks gemaakt....nee Ooijer laat hem vanaf de middencirkel lopen met die bal om een voorzet te geven...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom niemand hem een teringschop geeft waardoor 'ie de rest van het toernooi niet meer kan spelen. Zonder Arshavin had Rusland nergens geweest.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef 2Drix het volgende:
Van Bommel zou hem uit de wedstrijd gehouden hebben
Ronaldo slim noemenquote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef DeeBee het volgende:
Gelul...die Ronaldo is ook slim en snel, maar die Duitser stond wel mooi op z'n poten en haalde hem uit de wedstrijd...
Het is ook niet alsof 'ie God is of zo die Arshavin...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |