Wat lul je nou weerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
De wedstrijd van vandaag is geen reclame voor het anti discriminatie front, geen enkele stabiele néger op het veld, Oké, een rasoptimist zou Nigel de Jong in die categorie scharen, maar reëel als ik ben, ik zie het niet zo.²
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
De wedstrijd van vandaag is geen reclame voor het anti discriminatie front, geen enkele stabiele néger op het veld, Oké, een rasoptimist zou Nigel de Jong in die categorie scharen, maar reëel als ik ben, ik zie het niet zo.²
chronologisch klopt er iets niet met je leeftijdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb 74 en 78 gezien naar het schijnt
Was toen 6 en 8
als beide teams aan het voetballen slaan onstaan er gaten, in die gaten kunnen ze beide scorenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:11 schreef Greys het volgende:
Geen Robben. Wat balen!
Veel plezier allemaal!
Ik word pas echt bloednerveus als het lange tijd 0-0 blijft, dan zie ik penalties steeds dichterbij komen en dat trek ik dus echt niet
Dat jij nu nog kunt gaan douchen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:12 schreef RemcoW85 het volgende:
Uitbuiken is klaar.. Tijd voor de douche..
Handig om met al die dingen te wachten, gaat het laatste uur tenminste sneller
lolquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
chronologisch klopt er iets niet met je leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |