Ik wilde dus gister bij de MediaMarkt een camera kopen, maar had niet genoeg geld bij me, dus ik vragen of ze er een apart wilde leggen zodat ik m vandaag kon kopen, naja dat kon niet, maar de verkoper vertelde me dat er vandaag 100% zeker nog 1 voor me zou zijn...
Vandaag is trouwens de laatste dag van de kortingsactie, dus ik helemaal naar die MediaMarkt fietsen, want die is niet echt in mijn woonplaats. Dusja kom ik daar, en ja hoor, helemaal uitverkocht... Diezelfde verkoper was er niet meer en de andere wisten er niks van.
Er was maar een oplossing, dat ik de camera nu al wel betaalde voor de actieprijs, en ik gebeld zou worden als hij weer binnen zou komen, dus ja ik dacht ok. Vervolgens moest ik naar de kassa met allemaal grote vage bonnen.
Daar bij die kassa wist de dumme kassamuts niet wat ze ermee aan moest, en sloeg iets verkeerd aan, waardoor ik vervolgens naar de servicebalie moest, omdat ze de bon niet 2x kon scannen
Dus zo bij de servicebalie, stond een rij van 5 mensen, en maar 1 servicemuts. Wat uiteraard een half uur duurde voordat ik aan de beurt was, dus was ik eindelijk aan de beurt, deed die servicemuts ook weer iets verkeerd in de kassa waardoor ze iemand erbij moest halen en ik vervolgens nog ff 10 minuten moest wachten op niks.
En nu wordt ik dus een keer gebeld als hij weer binnen is, maarja heb er nu al spijt van, had beter gelijk laatmaar kunnen zeggen...
CONCLUSIEF: Personeel van de MediaMarkt moet nodig eens gaan leren nadenken voordat ze wat doen/zeggen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!