abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:13:02 #1
200017 QrisS
Chauvinist tot in de kist!
pi_59579214
Hey

Ben net n stukje gaan fietsen (echt fietsen dus) met mn vriendin. Het valt me nu eigenlijk voor de eerste keer op dat op het moment dat ze afstapt ofzo of als ze in ieder geval niet fietst, dat haar buitenste schaamlippen dan openstaan (kan je goed zien door zo'n strak broekje).

Zoiets dus: http://forums.trinituner.com/upload/CamToeCupInUseOnRight.jpg

Merk ze dit nou? of weet ze niet dat het zo zit? en het belangrijkste: hoe komt het dat dit zo goed zichtbaar is, en wordt ze (misschien een domme vraag maargoed) misschien zelfs op de een of andere manier geprikkeld of gestimuleerd door het zadel van haar wielrenfiets?

Thx
pi_59579301
Dat doet ze om andere mannen te verleiden.
pi_59579504
Heeft ze wel een zadel op de fiets? Dat zou ik eerst checken.
pi_59579582
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Tally op 21-06-2008 23:45:39 ]
I feel kinda Locrian today
pi_59579687
tvp
pi_59579699
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:36 schreef Leonos het volgende:
tvp
Ik zwaai naar dieren.
pi_59579799
Waarom vraag je het je vriendin niet?
  zaterdag 21 juni 2008 @ 17:15:22 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_59580729
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:40 schreef XiChico het volgende:
Waarom vraag je het je vriendin niet?
Huilen dan.
pi_59614300
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:13 schreef QrisS het volgende:
Hey

Ben net n stukje gaan fietsen (echt fietsen dus) met mn vriendin. Het valt me nu eigenlijk voor de eerste keer op dat op het moment dat ze afstapt ofzo of als ze in ieder geval niet fietst, dat haar buitenste schaamlippen dan openstaan (kan je goed zien door zo'n strak broekje).

Zoiets dus: http://forums.trinituner.com/upload/CamToeCupInUseOnRight.jpg

Merk ze dit nou? of weet ze niet dat het zo zit? en het belangrijkste: hoe komt het dat dit zo goed zichtbaar is, en wordt ze (misschien een domme vraag maargoed) misschien zelfs op de een of andere manier geprikkeld of gestimuleerd door het zadel van haar wielrenfiets?

Thx
Sorry hoor, maar wat een onwijze kl*te relatie heb je als je dergelijke vragen op Fok stelt ipv aan je vriendin...
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  zondag 22 juni 2008 @ 23:51:03 #10
200017 QrisS
Chauvinist tot in de kist!
pi_59615681
lijkt me misschien een beetje ongepast als ik aan dr vraag midden op t terras: schat sorry hoor maar waarom staan je lippen zo uit elkaar ben je geil ofzo?

D8 dat er vrouwelijke wielrenners hier waren die een serieus antwoord op mijn vraag kunnen geven anders kan je dit forum net zo goed opdoeken...
pi_59615783
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:51 schreef QrisS het volgende:
lijkt me misschien een beetje ongepast als ik aan dr vraag midden op t terras: schat sorry hoor maar waarom staan je lippen zo uit elkaar ben je geil ofzo?
Want, het is een terras in Urk?
quote:
D8 dat er vrouwelijke wielrenners hier waren die een serieus antwoord op mijn vraag kunnen geven anders kan je dit forum net zo goed opdoeken...
! kansloos
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59775647
Ik als CyclingGirl train bijna elke dag op mijn racefiets. Ik heb alleen geen last van uitstaande lippen. Ik denk dat het ook per vrouw verschillend is.
Haters gonna hate.
pi_59775664
quote:

Ben er, beter laat dan nooit
Haters gonna hate.
pi_59775924
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:23 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik als CyclingGirl train bijna elke dag op mijn racefiets. Ik heb alleen geen last van uitstaande lippen.
Nee, ik geloof ook niet dat TS dacht dat de schaamlippen uit staan
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_59778210
quote:
Nee, gelukkig had je wel een laptop in je binnenzak om jet gelijk op FOK te vragen ?!
Kom op, je had de vraag OF in haar oor kunnen fluisteren OF net als dit topic, kunnen stellen wanneer jullie weer thuis waren....
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')