FOK!forum / Klaagbaak / ziggo
snorfietszaterdag 21 juni 2008 @ 14:26
Godjakkes,

Wij hebben al jaren internet van casema, nagenoeg nooit problemen (2/3 keer in het jaar een uurtje geen internet ofzo).

Van de week 2 dagen zonder internet gezeten en nu download ik ineens met 270 kb/s ipv 500 continue waarnaast ik nog een spelletje warcraft 3 kon doen.

Blijkt dus dat casema der vantussen is gegaan en de boel aan ziggo heeft gegeven.

Wat een kutbende, wat was er mis met mijn betrouwbare 500 kb/s

xz

Oja, ik zie dat meer mensen problemen hebben met ziggo, zullen we ze in elkaar meppen?

xz2
pfefferkatzezaterdag 21 juni 2008 @ 15:01
Echt he, eerst toen ik Multikabel had downloadde ik met 1800kb/s en deed de telefoon en tv het perfect, en nu ik Ziggo heb download ik nog steeds met 1800kb/s en doen de telefoon en tv het nog perfect.
Pinpasjezaterdag 21 juni 2008 @ 16:25
Gewoon een bom gooien op dat hele Ziggo. Is het meteen afgelopen met het probleem. Enige ergenis is wel, dat je dan waarschijnlijk helemaal geen internet meer hebt!
Dj_Day-Vzondag 22 juni 2008 @ 02:10
Meestal 1-20kbps inplaats van 1500, nog erger
snorfietszondag 22 juni 2008 @ 12:57
Godver... nu komt die amper boven de 90 kbps...
Kan niet eens normaal hyves foto's kijken!
Dj_Day-Vzondag 22 juni 2008 @ 14:35
En ik haal vandaag wel de volle snelheid
FastFox91zondag 22 juni 2008 @ 14:45
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:57 schreef snorfiets het volgende:
Godver... nu komt die amper boven de 90 kbps...
Kan niet eens normaal hyves foto's kijken!
Elke snelheid icm hyves heeft dat probleem.
Ska-temaandag 23 juni 2008 @ 13:42
Ik heb al een week geen internet, met Casema ook nooit problemen gehad, en nu kan ik nieteens online. Op mailtjes wordt niet gereageerd en als ik de klantenservice bel sta ik een hur in de wacht.

Kut Ziggo....wedden datals ik overstap ik binnen een dag iemand aan e tel heb
bravomaandag 23 juni 2008 @ 13:45
Voordeel is wel dat je al gevolg van de overname, direct kunt opzeggen, zonder je je aan het jaarcontract te moeten houden

Dit heb ik dan ook meteen gedaan... Scheelt weer ¤245 in het jaar...
The_Terminatormaandag 23 juni 2008 @ 14:57
Bagger verwijderd.
Gatalinmaandag 23 juni 2008 @ 14:59
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:01 schreef RacerDKB het volgende:
Echt he, eerst toen ik Multikabel had downloadde ik met 1800kb/s en deed de telefoon en tv het perfect, en nu ik Ziggo heb download ik nog steeds met 1800kb/s en doen de telefoon en tv het nog perfect.
Mijn vader heeft daar ook last van
Quirmaandag 23 juni 2008 @ 15:27
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:01 schreef RacerDKB het volgende:
Echt he, eerst toen ik Multikabel had downloadde ik met 1800kb/s en deed de telefoon en tv het perfect, en nu ik Ziggo heb download ik nog steeds met 1800kb/s en doen de telefoon en tv het nog perfect.
Godverdomme, schandalig!
Mr.Coopermaandag 23 juni 2008 @ 15:52
Ik wil wel meehelpen met meppen.
Beelzebufodinsdag 28 oktober 2008 @ 23:22
Mag ik hier éven braken?

Ik heb een onduidelijke factuur van Ziggo gehad. Alle telefoongesprekken staat er twee keer op. Het gaat niet om wereldschokkende bedragen, maar wél om het gevoel dat ik genept wordt.

Via het contactformulier heb ik om opheldering gevraagd. Antwoord: "Nee hoor, het is niet waar".

Komt dat antwoord van een 'noreply' adres... Ik kan dus geen eens een schermafdruk opsturen als bewijs...

Lekker geregeld! Bij multikabel heb ik dit soort dingen nooit meegemaakt!
snorfietswoensdag 29 oktober 2008 @ 08:40
vage shit, zal mn moeder even duidelijk maken dat ze op de facturen moet letten

daarnaast is het nog steeds bout, 2/3 keer op een avond valt plotseling het internet weg waarna ik mn pc moet rebooten om weer internet te krijgen...

is het niet mogelijk om 'actie' te ondernemen doormiddel van minder te betalen ofzo?

x
beertenderrrwoensdag 29 oktober 2008 @ 08:45
ik zie mogelijkheden voor de fok! knokploeg
Megumiwoensdag 29 oktober 2008 @ 08:52
Sterkte TS.
BK_102woensdag 29 oktober 2008 @ 09:27
Heb geen problemen met ziggo. Internet en tv werken perfect.
Stelletje zeurmensen.
Beelzebufowoensdag 29 oktober 2008 @ 09:44
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:27 schreef BK_102 het volgende:
Heb geen problemen met ziggo. Internet en tv werken perfect.
Stelletje zeurmensen.
Het hangt zeer sterk af van wie je pre-Ziggo provider was. Ik kom van Multikabel en heb géén technische problemen, alleen administratieve
Eggoswoensdag 29 oktober 2008 @ 10:26
Ziggo
dontf0kwithmewoensdag 29 oktober 2008 @ 10:27
Ziggo-klacht topic nr #3495095

1. De naam Ziggo zegt eigelijk al genoeg
2. Waarom blijven mensen bij Ziggo als er toch genoeg klachten zijn?
snorfietswoensdag 29 oktober 2008 @ 10:34
omdat ze goedkoop zijn en omdat ik geen tijd heb om de hele avond aan de telefoon te hangen en omdat overstappen ook weer lang zal duren...
dontf0kwithmewoensdag 29 oktober 2008 @ 10:38
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:34 schreef snorfiets het volgende:
omdat ze goedkoop zijn en omdat ik geen tijd heb om de hele avond aan de telefoon te hangen en omdat overstappen ook weer lang zal duren...
Lang zal duren of gewoon puur uit luiheid.

Stap over op een goede provider zo los je het probleem direct op. En je weet wat ze zeggen toch, Goedkoop is niet altijd goed.
CantFazeMewoensdag 29 oktober 2008 @ 10:38
Radar gekeken? @ de 2500 klachten die "gegarandeerd" binnen 2 weken zal worden opgelost?

Geloof er niks van. Ik ken ze al langer dan vandaag.
vogeltjesdanswoensdag 29 oktober 2008 @ 10:42
Warcraft

Mensen die WoW spelen verdienen sowieso geen internet
dontf0kwithmewoensdag 29 oktober 2008 @ 10:42
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Radar gekeken? @ de 2500 klachten die "gegarandeerd" binnen 2 weken zal worden opgelost?

Geloof er niks van. Ik ken ze al langer dan vandaag.
Ik denk eerder dat het bedrijf te gronde gaat binnen 2 weken
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Warcraft

Mensen die WoW spelen verdienen sowieso geen internet
Mee eens

Zelfde geld voor mensen die runescape spelen
snorfietswoensdag 29 oktober 2008 @ 10:53
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Warcraft

Mensen die WoW spelen verdienen sowieso geen internet
ik speel dan ook geen wow, das een kutspel. ik speel warcraft 3, niks beters dan vlak voor het slapengaan met muziek aan een potje hersenloos wintermaul wars oid!
vogeltjesdanswoensdag 29 oktober 2008 @ 11:01
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Radar gekeken? @ de 2500 klachten die "gegarandeerd" binnen 2 weken zal worden opgelost?

Geloof er niks van. Ik ken ze al langer dan vandaag.
En hoe willen ze dat doen dan? "Ineens" een fatsoenlijke organisatie uit de grond toveren die wel werkt? Ik zal proberen het te schetsen en waarom het niet gaat werken.

1) de organisatie is ruk, want gebaseerd op "voor een dubbeltje op de eerste rang". Voor een dergelijk goed functionerende organisatie heb je veel tijd nodig, en die is hen niet gegund tijdens de fusie. Het credo luidde zoals zo vaak "geld besparen", maar zoals ook zo vaak blijkt spoel je met je beoogde besparing ook een groot deel van je kwaliteit door de plee. Wet nr. 1 tijdens projecten: Quality management.

2) er wordt nu waarschijnlijk een leger uitzendkrachten aan de voorkant ingehuurd om de achterstand maar weg te werken. Echter, die hebben geen flauw benul van wat er loos is en raken in die twee weken nooit fatsoenlijk ingewerkt. Laat staan dat de technische en administratieve problemen opgelost kunnen worden in twee weken, want waar haal je zo snel die specifieke kennis vandaan?

3) Als je geen extra personeel kunt vinden, moet je eigen personeel dus maar overuren draaien. Maakt niet uit, de directeur voelt daar toch niks van. Dat gaat de eerste twee weken nog wel, maar daarna neemt de motivatie gestaag af. En aangezien dit binnen twee weken lang niet allemaal opgelost kan zijn en "loose ends" altijd substantieel meer tijd kosten, mogen de medewerkers zich verheugen op minimaal een maand vet overwerk.

4) Zoals zo vaak roept een directeur maar wat om goede sier te maken op tv terwijl hij totaal geen besef heeft van wat hij nou eigenlijk zit te roepen. Wat hij zegt kan gewoon niet waargemaakt worden. Het enige wat hij heeft gedaan is een signaal afgeven dat er aan gewerkt wordt, en dat hij zijn klanten serieus neemt. Gelul natuurlijk, want als hij zijn klanten serieus nam had hij dit nooit laten gebeuren. Nu hij bij Radar zit is het "huilie-huilie" en "we gaan er alles aan doen", maar had je die acties niet gewoon van tevoren moeten uitvoeren in plaats van af te wachten tot het helemaal fout gaat en er duizenden mensen door jouw wanbeleid in de shit zitten, stomme directielul?

Nee ik heb zelf (Godzijdank) geen ziggo en ik werk er ook niet. Maar ik heb te vaak dergelijke "voor een dubbeltje op de eerste rang" projecten gelanceerd zien worden om vervolgens keihard te mislukken. Normaal gesproken blaas je een project af als de business case niet meer gehaald kan worden, maar als je eenmaal gefuseerd bent is er geen weg meer terug. En dan kost het alleen maar meer geld. En wie mag dat uiteindelijk betalen? Juist.
TerroRobbiewoensdag 29 oktober 2008 @ 11:04
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:53 schreef snorfiets het volgende:
ik speel dan ook geen wow, das een kutspel. ik speel warcraft 3, niks beters dan vlak voor het slapengaan met muziek aan een potje hersenloos wintermaul wars oid!
Inderdaad
stbabylonwoensdag 29 oktober 2008 @ 11:12
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Warcraft

Mensen die WoW spelen verdienen sowieso geen internet
vogeltjesdanswoensdag 29 oktober 2008 @ 12:00
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]


Jij bent gewoon jaloers
Juup©donderdag 30 oktober 2008 @ 12:35
Kan hier verder: Ontzettend traag internet met Ziggo