Dat zo'n simulatie heel nuttig kan zijn.quote:
Sleutelwoord is hier KAN. En dat hangt af van of je aannames wel of niet kloppen.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zo'n simulatie heel nuttig kan zijn.
Ik moet hier nog iedere keer om grinniken!.quote:KoosDubbelKoets: Merk ook op dat een ingenieur van Boeing dezelfde mening heeft.
Papierversnipperaar: Wij van wc-eend verklaren dat wc-eend ongevaarlijk is.....
Krijgen we dat weer... Ze kunnen nog zo evil zijn. Als bepaalde dingen in de praktijk niet mogelijk zijn dan maakt dat geen donder uit.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:13 schreef BogardeRules het volgende:
Er is rond 9-11 een aantal heel interessante onbeantwoorde vragen en Bush heeft steeds meer de schijn tegen zich:
1. Ze hebben aantoonbaar vaak gelogen over Irak en over andere dingen, waarom niet hierover? Het zijn een stelletje ideologische fanatici gebleken die voor een beetje verraad (doodstraf zaak) uit pure kinne sinne niet terugschrikken, de Valerie Plame zaak.
Dus?quote:2. Ze hebben er heeeeeeel veel politieke munt uitgeslagen
Dus? Zou jij dat niet doen dan?quote:3. De WTC1-2 was net voor 7 miljard verzekerd
Onzinquote:4. WTC7 stortte zomaar in
En nog meer onzin. Die heb je dan blijkbaar weten te missen.quote:5. Dat 4e vliegtuig is nooit gevonden. tenzij er onlangs een goede verklaring voor was, heb ik tot vorig jaar niets gezien wat kon verklaren dat er van het 4e vliegtuig alleen maar een gat in de grond is gevonden, wat zeker niet leek op crashes van andere toestellen. Als het allemaal zo kosher is, waarom zijn er dan tot zeker 4 jaar na dato nooit fotos gepubliceerd? Als dat wel zo is, heb ik ze gemist.
Dus?quote:6. De pentagon zaak.
eeeh en alles wat JIJ zegt is onzin, sliep uit! lekker puh, neh neh nuh neh neh!quote:Op maandag 23 juni 2008 15:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer... Ze kunnen nog zo evil zijn. Als bepaalde dingen in de praktijk niet mogelijk zijn dan maakt dat geen donder uit.
[..]
Dus?
[..]
Dus? Zou jij dat niet doen dan?
[..]
Onzin
[..]
En nog meer onzin. Die heb je dan blijkbaar weten te missen.
[..]
Dus?
Als je je kop in het zand wil steken ga je gang. Ga dan alleen niet dergelijke domme (of leugenachtige) dingen posten.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:08 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
eeeh en alles wat JIJ zegt is onzin, sliep uit! lekker puh, neh neh nuh neh neh!
tsjonge jonge, ik ben helemaal verpletterd door je briljante redeneerkunst!!! "Onzin" super overtuigend.
Ik hoop dat je niet zo dom bent om te denken dat ik geloof wat Koets c.s. geloven ...
Je gaat al 5 posts niet in op de vragen die ik stel.
Als jij zo lui bent, span ik me ook niet meer in.
Dat het een controlled demolition was, blijkt uit de beelden, getuigenverklaringen en pure logica.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef nietzman het volgende:
WTC7..
En viel een flatgebouw tegenaan stelletje gekken, er miste een complete hoek uit, stond in lichterlaaie en hij viel wel degelijk één kant op.
"Boehoe controlled demolition.".
Dat dusquote:Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef nietzman het volgende:
WTC7..
En viel een flatgebouw tegenaan stelletje gekken, er miste een complete hoek uit, stond in lichterlaaie en hij viel wel degelijk één kant op.
"Boehoe controlled demolition.".
Voor mensen die de TV gebruiken als primaire nieuwsbron is er wel meer "geheim".quote:Op maandag 23 juni 2008 15:46 schreef nietzman het volgende:
Ik laat me niet meer door zo'n dwaallicht verleiden hoor..
Maargoed, denk gerust dat het volstrekte logica was dat het gebouw opgeblazen is hoor, maar dan vraag ik me wel af waarom je het niet enorm bizar vind dat er geen honderdduizenden structureel ingenieurs en natuurkundigen over de zeik zijn..
Hoe krijg je het in hemelsnaam in je grijze massa dat zoiets geheim gehouden zou kunnen worden..
"even google-en" is dan ook zooo'n betrouwbare methode om aan kennis te komen...quote:Op maandag 23 juni 2008 15:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Voor mensen die de TV gebruiken als primaire nieuwsbron is er wel meer "geheim".
Als je eventjes googlet vindt je genoeg structural engineers die over de zeik zijn, die ga je echt niet op Fox News terugzien hoor.
Ja misschien een item op Fox over dat die mensen in kampen gestopt dienen te worden, of nog beter, vermoord moeten worden.
Zij betalen voor de kogels !
Uhuh, en alles op het wereldwijde web is waar.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:53 schreef Salvad0R het volgende:
Voor mensen die de TV gebruiken als primaire nieuwsbron is er wel meer "geheim".
Dat is dan ook niet gebeurt, althans laten we het zo zeggen, dit is niet wat jij zonder zekerheid kan claimen, daar zonder hoge snelheidscamera het onmogelijk is om het moment van impact goed te zien, daarvoor zijn camera's die maar 30 frames per seconde opnemen te langzaan, dat lukt je enkel met camera's die 500 frames per seconden opnemen.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:10 schreef KoosDubbelKoets het volgende:
Verder blijkt ook uit de foto's die ik hierboven gepost heb ( gezien ? ) hoe zwak zo'n vliegtuigromp is. Daar prik je echt niet mee door een stalen wand.
Dus jij beschouwt jezelf als niet betrouwbaar wat betreft het beoordelen van nieuws op het internet?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
"even google-en" is dan ook zooo'n betrouwbare methode om aan kennis te komen...
"quote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef Salvad0R het volgende:
Ga lekker TV kijken en je smoel houden tegen mensen die zichzelf wel als complete waardige mens beschouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |