Ga even bij Microsoft solliciteren anders. Jij was toch levensmoe of zo?quote:
Way to go, but ya can't fuckin do it againquote:Op maandag 23 juni 2008 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Dan kop ik lekker een trein
Of beter nog, wat zelfmoordbommer en blaas prorail en alle infrastructuur op daar![]()
SILENCE, I Kill Youquote:Op maandag 23 juni 2008 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Way to go, but ya can't fuckin do it again
Trouwens, weinig meer op te blazen daar, als t je om aandacht te doen is kan je beter wat anders proberen [ afbeelding ]
Ja, hoiquote:Op maandag 23 juni 2008 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
verknetterde teringschooiers godverdomme. In IE werkt het allemaal wel hoor![]()
vuile hoerenwie gebruikt er nou voor z'n lol IE
hufterige moederneukers
Hoiquote:
Duh. Microsoftquote:Op maandag 23 juni 2008 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
verknetterde teringschooiers godverdomme. In IE werkt het allemaal wel hoor![]()
vuile hoerenwie gebruikt er nou voor z'n lol IE
hufterige moederneukers
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi
Jij gebruikt voor je lol internet exploder? Hmm
Dat is nou de ENIGE hond waar je geen bloedhekel aan moet hebbenquote:
HEE IS ME DINGES ER AL?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom bellen mensen om navraag te doen over hun bestelling zonder hun bonnummer of factuur bij de hand te hebben, Denken die nu echt dat zij de koning(in) zijn en iedereen gelijk weet wie ze zijn en wat ze besteld hebben?
Je weetz me naam toch wel sgatje? Die dure bestelling jeweetz.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom bellen mensen om navraag te doen over hun bestelling zonder hun bonnummer of factuur bij de hand te hebben, Denken die nu echt dat zij de koning(in) zijn en iedereen gelijk weet wie ze zijn en wat ze besteld hebben?
Nee, mag niet he. Slikte net mijn "Engels is niet uw sterkste punt blijjkbaar" net in.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen heb je hem de huid vol gescholden natuurlijk![]()
ben de wc deur aan het behangen met mijn fotosquote:Op maandag 23 juni 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunt u daar iets meer over vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |