abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217372
En Jaybee, kunt u "scheldwoord" dan even voor ons definieren?

Je kunt de meest kwestende dingen zeggen zonder een scheldwoord te gebruiken, en omgekeerd, heel onschuldig te blijven terwijl je bijvoorbeeld 'kutje' zegt.

Laat The FOK Police domheid met intelligentie bestrijden door even wat langer na te denken over een aantal goede regels die ook toepasbaar blijken. Als jullie er moeite mee hebben de juiste definities voor een huishoudelijk regelement te vinden, bel me dan maar even.

Even naddenken jongens, maak het jezelf niet al te makkelijk. Zo moeilijk kan het niet zijn. Verder alle lof voor Fokzine.

(Zie ook mijn mailtje "Terechte sluiting Veroncica BB forum")

Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 8 november 1999 @ 14:55:00 #2
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217373
quote:
op 11-08-1999 om 02:53 PM schreef Manono het volgende:

Even naddenken jongens,

Hee...nieuw woord? Nadddenken? Of bedoel je, naTdenken? Toevallig familie van Ruud?

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_217374
Het mailtje van Jaybee:

Van JayBee - 08 November 1999 @ 14:37. (217)

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
zondagavond 07/11 schreef Kangaroo onder meer het volgende:
En wat de link op de site van Veronica betreft, die lijkt me onrechtmatig als deze niet met toestemming van fokzine is geplaatst. De rechter heeft al bepaald dat het neer zetten van links naar illegale sites al strafbaar is, dan lijkt me dat het ongevraagd neerzetten van een link ook aanvechtbaar is. Of wellicht kun je Veronica aansprakelijk stellen voor de eventuele geleden schade die hun link veroorzaakt heeft.

Good point. Wie heeft er hier een juridische achtergrond en is bereid daar even wat feitenkennis en onderbouwing tegenaan te gooien? Als ik rechten zou studeren zou ik het zelf doen, helaas ben ik maar een duffe informatica student. Mastino, wij mogen het in een forum toch wel hebben over wat we willen, maar op een commerciële site als dat van VOO zomaar een link plaatsen (met misschien twijfelachtige redenen) zou best wel eens niet mogen. Maar nogmaals, daar weet ik niks van. Welkom op dit forum trouwens.

De informatica implicaties die de plotselinge extra aandacht voor dit forum te weeg heeft gebracht (nog meer gebruikers, verhoogde belasting van de server e.d.) houden me ook bezig. Uit alle macht digitaal-elitaire of cyber-racistische ideeen onderdrukkende, denk ik toch makkelijk in de richting van instellen van een soort FOK!police. Niet specifiek tegen een groep die van een verbannen forum afkomstig is, maar iedereen is verdacht. Zeker niet 'iedereen die afwijkt van de mainstream is verdacht', maar als je er even over nadenkt is een soort wetgeving een mogelijke oplossing. (Danny heeft al wat regeltjes van het forum opgesteld, maar is er een beleid voor handhaving van de regeltjes? En moet Phileine die handhaving alleen uitvoeren?) Simpele regels als 'als er een scheldwoord in voor komt, ben je weg en kun je niet meer terug komen' klinken best wel extreem, maar wie weet is het zo langzamerhand tijd voor extreme oplossingen. (Ik zit nog steeds in een juridische context, geloof ik.) Zo niet, wie weet dat het over een maandje hoog tijd is voor FOK! wetgeving en -handhaving.

En misschien is er over een maand vanzelf geen vuiltje meer aan de lucht. Wat zou ik dat fijn vinden, zeg. Ik post dapper door, maar heb ook moeite met de recente omvang van het forum, de lange inlaad tijden, een wegvallende server en posts die me alleen maar verdrietig maken.

Het beschuldigen van iedere poster die van het VOO forum zou komen en deze verzoeken op te rotten is best wel discriminerend, trouwens. Het gaat hier geloof ik ook net over iets anders: de grove, respectloze posts en onnodige nieuwe topics en de frustraties en andere problemen die ze opwekken. Daar is het laatste woord vast nog niet over getiept.

maandag 8 november 1999 @ 15:00:00 #4
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217375
Manono, probeer eens niet te reageren?
Als je op elke belediging (bijvoorbeeld in de auto!) die je in je leven krijgt moet reageren hou je weinig tijd over voor de echt belangrijke dingen.

[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 08 November 1999).]

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_217376
Het lijkt er op dat "vaste Fokzine bezoekers" de VOO forum bezoekers graag zien gaan... Eindelijk jongens, kunnen jullie met je commentaar op de oude VOO forum bezoekers ook even lekker ongenuanceerd gangbangen. Tjatjatja, die eeuwige hokjesgeest.

Verder lijkt het er ook op dat weer eens geen discussie mag ontstaan die verder gaat dan strikt BB-related matters... er valt natuurlijk geen enkele diepgrang meer te halen als je de discussie sec in het BB huis moet houden.

Nou vraag ik je: is deze hele discussie soms niet BB-related? Is die niet een goeie metafoor voor alle tegenstrijdigheid die rondom BB is ontstaan?

Idee. In elk mailtje op z'n minst even de naam van een BB bewoner noemen. Of zoals men zijn ideeen publiceerde ten tijde van dictatoriale censuur. Doen alsof een ander personage, een BB-bewoner in dit geval, zegt wat jij wilt zeggen. Dussss

"KARIN zei: alle ongewassen FC Twente supporter hier verzamelen om Badgirl even te garzen te nemen.
Nou dat vond Ruud natuuurlijk niets en hij wees karin terecht op haar grove taalgebruik."

pi_217377
quote:
op 11-08-1999 om 02:55 PM schreef BadGirl het volgende:

Hee...nieuw woord? Nadddenken? Of bedoel je, naTdenken? Toevallig familie van Ruud?

Is nederdietsch voor nat denken, doet Ruud ook!

Ik ben online
  maandag 8 november 1999 @ 15:17:00 #7
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217378
Wel blond en waarschijnlijk zeer dom want hier kan ik geen touw aan vast knopen!!

maandag 8 november 1999 @ 15:18:00 #8
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217379
quote:
op 11-08-1999 om 03:17 PM schreef Hawkwind het volgende:
Is nederdietsch voor nat denken, doet Ruud ook!

Ruud kan toch alleen maar Natdenken????

pi_217380
quote:
op 11-08-1999 om 02:53 PM schreef Manono het volgende:
Laat The FOK Police domheid met intelligentie bestrijden door even wat langer na te denken over een aantal goede regels die ook toepasbaar blijken. Als jullie er moeite mee hebben de juiste definities voor een huishoudelijk regelement te vinden, bel me dan maar even.

Even naddenken jongens, maak het jezelf niet al te makkelijk. Zo moeilijk kan het niet zijn. Verder alle lof voor Fokzine.

(Zie ook mijn mailtje "Terechte sluiting Veroncica BB forum")

Wow, een topic aan mij gericht. Dat is echt te veel eer. Maar, Manono, ik zie dit maar als een deel 2 van de nu gesloten topic over het hele euvel van het sluiten van het Veronica forum en de daarmee samenhangende grotere interesse voor het FOK!forum. i/s/Forum21/HTML/001976.html Even for the record, ik reageerde in die topic, maar de titel is niet van mijn hand en is mij ook wat te ongenuanceerd. (Maar gelukkig werd mijn betreffende post even aangehaald, dus zou men kunnen weten waar het hier over gaat.)

Ik wil best 'scheldwoord' proberen te definiëren (ik geef toe het is een moeilijke) maar domheid met intelligentie bestrijden door even wat langer na te denken over een aantal goede regels die ook toepasbaar blijken was min of meer het enige wat ik voorstelde. Huishoudelijk regelement en modereren is hier trouwens prima geregeld, lof voor de forum-leiding, maar het gaat hier om een gedachten experiment. Verbanning als je een scheldwoord gebruikt was maar een voorbeeld, maar het ging mij om het vraagstuk of er zo langzamerhand meer wetgeving en -handhaving nodig werden. (Om het FOK!forum te behouden.) Mijn enige beweegreden was die discussie levend te houden, en ik hoop dat er iets zinnigs uit mag komen.

Ik probeer me dan meteen wat sterk uit te drukken, om het gevaar voor het vermoorden van spontaniteit, creativiteit, recht van vrije meningsuiting en het belanden in een digitale politiestaat te benadrukken. (Nou ja benadrukken, ik probeer een snufje van dat gevaar in de buurt van de discussie te houden.)

Ik ben het met Phileine's laatste post in de vorige thread eens, maar vraag me af of de noodzaak tot strengere handhaving een uitkomst kan zijn.

Ik ben het met Manono eens dat je daar goed over moet nadenken. Ik wil wel meedenken, maar het blijft een juridische context. Bovendien heb ik verder geen invloed op het forum en misschien moet ik daar heel dankbaar om zijn. (Kan ik het altijd nog een Somebody Else's Problem noemen - grotendeels onterecht maar 't kan.)

Oh trouwens, de ludieke berichtjes over tiepfoutjes of zo richting Manono hadden voor mij niet gehoeven hoor . Ik voel me niet aangevallen en ik ben vereerd met een serieuze reactie binnen de discussie. Beetje geschrokken van de titel van deze thread, maar dat overleef ik wel.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 08 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_217381
Ja Manono zei: om Badgirl even te GRAZEN te nemen.

Badgirl, ik geloof niet dat ik al echt op je gereageerd had, maar ik zal even reageren op jouw reactie op mij:

Manono kan haar eigen tijd goed indelen. Zij heeft geen verantwoordig af te leggen, she reacts whatever she wants.

So badgirl thx for your concern, but no, thx.

Enne how BAD are you, really...?

maandag 8 november 1999 @ 15:24:00 #11
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217382
Djies Jaybee, als onzer "vriend" Willibrord gisteren zo mondig was geweest bij Pauw dan was ie als een trotse vent naar huis gegaan!

maandag 8 november 1999 @ 15:25:00 #12
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217383
quote:
op 11-08-1999 om 03:23 PM schreef Manono het volgende:
Ja Manono zei: om Badgirl even te GRAZEN te nemen.

Badgirl, ik geloof niet dat ik al echt op je gereageerd had, maar ik zal even reageren op jouw reactie op mij:

Manono kan haar eigen tijd goed indelen. Zij heeft geen verantwoordig af te leggen, she reacts whatever she wants.

So badgirl thx for your concern, but no, thx.

Enne how BAD are you, really...?

Volgens mij heb je last van je menstruatie

pi_217384
of het nu aan de nieuwe bezoekers ligt, of aan het feit dat het programma de laatste tijd niet leuk meer is: ik vind het forum nit leuk meer! zoek al de hele ochtend naar leuke leesbare posts, en kom alleen maar gezeur en gemiauw tegen. wie oh wie tipt me over leuke topics? tot nu toe zijn alleen de live-verslagen leuk om te lezen vandaag!!!
  maandag 8 november 1999 @ 15:27:00 #14
1544 Tonto
King of the Piel
pi_217385
Kan ik dus ook effe reageren: Klote dat ze het VOO-forum hebben gesloten, dus zitten we hier in een soort van BOBO-paradijs. Ik zag in de vorige versie een voorstel, nl. geef ze maar een eigen forum. Helemaal mee eens !!! Liever een paar scheldwoorden, dan lyrische beschrijvingen van scheldwoorden.

Avé

De balleuh... en houw ze wčrrem

maandag 8 november 1999 @ 15:28:00 #15
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217386
quote:
op 11-08-1999 om 03:26 PM schreef hobbes het volgende:
of het nu aan de nieuwe bezoekers ligt, of aan het feit dat het programma de laatste tijd niet leuk meer is: ik vind het forum nit leuk meer! zoek al de hele ochtend naar leuke leesbare posts, en kom alleen maar gezeur en gemiauw tegen. wie oh wie tipt me over leuke topics? tot nu toe zijn alleen de live-verslagen leuk om te lezen vandaag!!!

Hobbes ik kan niet anders dan concluderen dat je gelijk hebt.
Het wordt SAAI.

maandag 8 november 1999 @ 15:33:00 #16
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_217387
Jay bee je hebd helemal glijk jemut nit ob talvouten reeageren wand we tippen almaal wel eens wad vout(lol)

[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind (Datum 08 November 1999).]

Ik ben online
pi_217388
Nou fijn bedankt allemaal. We zijn het er eigenlijk wel over eens dus.

Een oprecht en speciaal welgemeend sorry aan het bovengenoemde domme blondje voor de tiepfoute in me meeltje... schat toch fijn voor je dat je iig nog iets snapt anders kon je nerreges meer op reagere. Ben blij da'k je effe in et gesprek heb kenne betrekke...

Teveel tiepfoute want het is effe iets te laat gworden vannacht

tsss.....

pi_217389
quote:

Dit bedoel ik nou. Dat is toch doodzonde. Ik hoop dat hobbes het posten hierzo niet met tegenzin deed, en dat er verder toch nog wat leuks te vinden is, maar ik begrijp het volkomen. Vraag is, hoe zou het anders kunnen? Tsja, iedereen zou liever moeten worden en respectvol posten. Maar dat zou iedereen binnen de Nederlandse maatschappij ook moeten doen en toch is er politie en leger en dat soort instanties nodig en zijn de gevangenissen en rechtzalen voorlopig niet leeg.

Ik uit alleen (nog een keertje) de wens dat het beter moge gaan en probeer in discusie tot een oplossing te komen.

Badgirl. Dank je, ik word er verlegen van. Jammer dat ik Willibrord Frequin bij Jeroen Pauw gemist heb (ik neem aan in zijn soms erg interessante programma 'een kwestie van kiezen'), want ik had er van genoten. Zeker nu je hier suggereert dat ie moest afdruipen.

maandag 8 november 1999 @ 15:41:00 #19
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217390
quote:
op 11-08-1999 om 03:38 PM schreef JayBee het volgende:
Badgirl. Dank je, ik word er verlegen van. Jammer dat ik Willibrord Frequin bij Jeroen Pauw gemist heb (ik neem aan in zijn soms erg interessante programma 'een kwestie van kiezen'), want ik had er van genoten. Zeker nu je hier suggereert dat ie moest afdruipen.

Het was, nee, beter gezegd, Hij (Jeroen dus) errug goed. W moest bijna huilen en werd zeer boos.
Knap wel als je iemand verbaal kan afmaken zonder te schelden ( hint hint maar niet voor jou hoor )!!

maandag 8 november 1999 @ 15:44:00 #20
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217391
[quote]op 11-08-1999 om 03:37 PM schreef Manono het volgende:

Een oprecht en speciaal welgemeend sorry aan het bovengenoemde domme blondje voor de tiepfoute in me meeltje...

Wel zielig voor je dat je je nu al zo geroepen voelt om me toe te spreken, en dat voor een newbie met 12 posts.
Ga toch gewoon terug naar je kassa en laat die mensen niet zo lang wachten.

Of ben je achter de kassa net zo puntueel als met je toetsenbord?!
Ohja, punctueel= precies.

maandag 8 november 1999 @ 15:49:00 #21
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_217392
quote:
op 11-08-1999 om 03:37 PM schreef Manono het volgende:

Een oprecht en speciaal welgemeend sorry aan het bovengenoemde domme blondje voor de tiepfoute in me meeltje... schat toch fijn voor je dat je iig nog iets snapt anders kon je nerreges meer op reagere. Ben blij da'k je effe in et gesprek heb kenne betrekke...

Teveel tiepfoute want het is effe iets te laat gworden vannacht

tsss.....

Ik ben geen dom blondje, ik heb blauw haar, dat zie je toch!

Ik ben online
pi_217393
BadGirl, iedereen zou liever moeten worden. Nou ja. In troetelberen land gaat dat misschien nog op. (Hoewel die hadden ook Bad girls en boys geloof ik).

Nu vind ik het trouwens echt jammer dat ik 'een kwestie van kiezen' gemist heb.

maandag 8 november 1999 @ 15:52:00 #23
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_217394
quote:
op 11-08-1999 om 03:44 PM schreef BadGirl het volgende:
[quote]op 11-08-1999 om 03:37 PM schreef Manono het volgende:

Een oprecht en speciaal welgemeend sorry aan het bovengenoemde domme blondje voor de tiepfoute in me meeltje...

Wel zielig voor je dat je je nu al zo geroepen voelt om me toe te spreken, en dat voor een newbie met 12 posts.
Ga toch gewoon terug naar je kassa en laat die mensen niet zo lang wachten.

Of ben je achter de kassa net zo puntueel als met je toetsenbord?!
Ohja, punctueel= precies.

O, kwis niet dat ze jou bedoelden, maar kop op meid, Einstein was ook blond!

Ik ben online
  maandag 8 november 1999 @ 15:53:00 #24
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217395
Er is toch wel een herhaling Jaybee?
  maandag 8 november 1999 @ 15:54:00 #25
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_217396
Volgens mij is deze discussie alleen maar te stoppen met:

Neem een kitkat (of een zelfgebakken brood) of zo!

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_217397
Je meent 't schat je meent 't. Ja praatjes he, die Newbees... Nou je hebt me wel doooor hoor, ik zit achter de kassa!

Hoe zou het toch komen dat ik jou zomaar durf aan te spreken meisje? Gaat het niet volgens plan wijffie?

Komt omdat je zelfs na een tijdje op dit forum te hebben gezeten, er nog steeds zo godvergeten weinig van begrijpt, dat iedereen zomaar denkt het beter te weten... Houvolhouvol

PS. Nou droppie ik zal je even uitleggen dat je met dat gekraai hierboven precies hetzelfde zegt als ik in de eerste posting. Je bent het dus met me eens ook al zei je eerder er niets van te begrijpen.
Een hele troost! Sterkte meid.

FOK!fossiel maandag 8 november 1999 @ 15:56:00 #27
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_217398
quote:

Jah.. en ik moet ze ook nog eens allemaal doorlezen. Als je dan ook alleen maar gezeur tegenkomt is het ook niet leuk. De laatste tijd wel ERG gezeur zeg. Kom op zeg, laten we het eens over BB hebben AUB. Dat gezeik over oud-Fok!forum VSVOO/Newbie-Fok!forummers word ik ook niet goed. Laten we nu eens met z'n allen gewoon de boel een beetje gezellig houden.

Greetz RemCOW

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 8 november 1999 @ 15:56:00 #28
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217399
Zit ik niet mee hoor hawkwind, ben wel gewend dat vrouwen/dames/wijven/bitches aanvallend doen tegen mij en andere blonde vrouwen/dames/wjven.
Dat maakt blonde vrouwen niet dom maar wel degenen die zo reageren.

quote:
op 11-08-1999 om 03:52 PM schreef Hawkwind het volgende:
O, kwis niet dat ze jou bedoelden, maar kop op meid, Einstein was ook blond!

maandag 8 november 1999 @ 16:00:00 #29
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217400
quote:
op 11-08-1999 om 03:55 PM schreef Manono het volgende:
schat

meisje

wijffie

droppie

meid

Ik hou ook van jou.

Zal ik je vanavond even lekker beffen dan?
Zijn we daar ook weer vanaf.

maandag 8 november 1999 @ 16:01:00 #30
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_217401
quote:
op 11-08-1999 om 03:56 PM schreef RemCow het volgende:
Jah.. en ik moet ze ook nog eens allemaal doorlezen. Als je dan ook alleen maar gezeur tegenkomt is het ook niet leuk. De laatste tijd wel ERG gezeur zeg. Kom op zeg, laten we het eens over BB hebben AUB. Dat gezeik over oud-Fok!forum VSVOO/Newbie-Fok!forummers word ik ook niet goed. Laten we nu eens met z'n allen gewoon de boel een beetje gezellig houden.

Greetz RemCOW

Volgens mij ben jij een Ruud cloon, je zet je ook in voor de goede vrede en wil elk conflict uit de wereld helpen, is overigens niks mis mee hoor!

Ik ben online
  maandag 8 november 1999 @ 16:04:00 #31
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_217402
DI IS VERONICAAAAA!
Ik ben online
pi_217403
Ik hoop dat er een herhaling is van 'een kwestie van kiezen' BadGirl.

RemCow, excuses voor al het gezeur. Ik probeer het toontje in ieder geval altijd luchtig te houden. Ik ben zelf wel voor deze vorm van 'gezeur' want, zie hieronder:

Even wil ik van de gelegenheid gebruik maken me te verantwoorden dat het niet over Big Brother gaat en dat ik nul keer Bart of Maurice heb getiept in mijn posts van vandaag: Het gaat toch wel over Big Brother. Het gaat over een juridisch vraagstuk, over een (cyber)gemeenschap die in de hand moet worden gehouden, controle en wetgeving. Het gaat niet zo zeer over het televisieprogramma (maar daar heb ik elders al genoeg over gezegd, en daar kom ik heus nog wel weer eens aan toe, want het blijft een erg interessant media gebeuren). Ik hoop dat er op dit forum wel plaats is voor een brede opvatting van het gespreksonderwerp. Gewoon roepen dat Anouk een huilebalk is, gaat toch eigenlijk ook niet serieus over BB? En tot slot, het hoeft niet eens altijd serieus. De onzin-topics zie ik ook niet graag verdwijnen. Ik hoop dat ondertussen een beetje duidelijk is wat ik wel graag anders zou zien. (Maar ach, wie ben ik)

pi_217404
He vlaggenmasten...ga communicatie studeren richting het non-verbale audiovisuele appellerende papegaaien effect!

Uwe gefusteerde Priscella

She came, she saw, she read, she posted, she left

maandag 8 november 1999 @ 16:08:00 #34
1544 Tonto
King of the Piel
pi_217405
Yeah, SilverMachine, right on. Overigens vond ik het al best vredelievend als de meisjes met mekaar willen beffen. (Alhoewel Manonneke niet met de eerste de beste indiaan onder de wol duikt)

pi_217406
Exact. Daaaaaar gaat het over!! En laat het sommige moderators en andere simpele zielen duidelijk zijn.

Bestaat er zoiets als een intellecuele toetsing voor moderators? Stel je voor dat we in de communicatie afhankelijk zijn van de beperkter geesten zoals RemCOW die van de hele discussie geen bal begrijpen die gemiauw en gezeur vinden, en die met een instelling werken van laten we het houhou eens over BB hebben!

Doodeng man, ik moet er niet aan denken!

pi_217407
Reageerde hierboven op Jaybee
pi_217408
He Tonto! Ben je nog steeds hot property baby?

Ja ik bak er niets van de taal en grammaticafouten zijn niet van de lucht-ik heb gewoon een kater.

Zkuze me.

maandag 8 november 1999 @ 16:27:00 #38
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_217409
Heren en Dames,

ik heb deze post ooit in een grijs verleden begonnen om te vragen of de gewaardeerde VOO-forum leden zich aan de FOK-standaards zouden willen houden.

Da's volgens mij niet zoveel gevraagd, maar helaas voor sommige (gewezen) VOO-forumleden blijkbaar wel. De anonimiteit van het Net blijkt bij sommigen de onweerstaanbare drang tot het uitkramen van pis/poep/kut/lul-teksten te leiden.

Dat is jammer. Nog meer jammer is dat het werk van Danny/Remcow/Phileine en de rest van de goedwillende posters op deze wijze 'paerlen voor de zwijnen' is.....

Gevolg: voor helemaal NIEMAND meer een Forum, en het zoveelste bewijs dat een paar rotte appelen het voor een hele boomgaard kunnen verzieken.....

Het is treurig te moeten constateren dat sommige leden, wier bijdragen voor een verhoogd genot van BB leidden, al afscheid hebben genomen, terwijl een ander deel zich alleen nog maar beperkt tot 'lurking'.....

Ik wil een laatste maal vragen of diegenen die het toch nodig vinden om onzin uit te kramen, dit dan in een apart(e)(te openen) topic te doen, met een duidelijke titel.

Zo slaan we 2 vliegen in 1 klap: hij/zij die graag baarlijke nonsens wil tiepen kan dat doen en de mensen die zich op een wat 'serieuzere' wijze(let wel, alles is relatief!)met BB bezighouden, hoeven geen tig posts meer door of bang te zijn dat een poging een thread te openen wordt verdronken in een opsomming van geslachtsdelen of uitwerpselen.....

Deal?? Thanks!

[Dit bericht is gewijzigd door smallsister (Datum 08 November 1999).]

maandag 8 november 1999 @ 16:46:00 #39
1544 Tonto
King of the Piel
pi_217410
Klein, klein zusje, het forum wordt al opgesplitst. Zie Topic van Danny. Bye bye.

pi_217411
Waar bemoeit iedereen hier zich toch mee?

Dat godverdergodver iedereen zn eigen ding doen stelletje oude wijven! Open zelf een rubriekje dat de moeite waard is en loop toch niet constant op anderen te reageren.

Niet-te-fucking-geloven!

pi_217412
Waar bemoeit iedereen hier zich toch mee?

LAAT godverdergodver iedereen zn eigen ding doen stelletje oude wijven! Open zelf een rubriekje dat de moeite waard is en loop toch niet constant op anderen te reageren.

Niet-te-fucking-geloven!

maandag 8 november 1999 @ 17:37:00 #42
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_217413
Small sister, ik ben het helemaal met je eens!

Wat word ik vreselijk moe van gasten als Manono, die maar vinden dat niemand kommentaar op hun forum-gedrag mag hebben. Zo werkt het niet in de 'grote mensen wereld'! Overal zijn regels om te zorgen dat we op een redelijke manier het leuk met elkaar kunnen hebben. Nu is het gevolg dat jij (en meer van dit soort types) het reuzeleuk hebben (hoewel ik niet snap hoe mensen dat gezeik op elkaar leuk kunnen vinden) en dat de meerderheid er geen klap meer aan vindt. Jullie worden bedankt!

Ik kan niet wachten tot het forum is opgesplitst, nog een half uurtje te gaan!

[Dit bericht is gewijzigd door Twinny Sister (Datum 08 November 1999).]

pi_217414
Ja en daar wil ik graag nog even op reageren, inspringend op het hele verhaal rond de spliting van het forum.
Dit forum heeft zich in het verleden altijd onderscheiden doordat juist die onzinnige scheldpartijen achterwege bleven. Genoeg onzin te vinden, ook hier (ik geloof dat de TARAtellingen zelfs diverse kranten en tijdschriften hebben gehaald), maar ook genoeg serieuse onderwerpen. In die maand is er een bepaalde sfeer ontstaan op het forum, met bepaalde gedragscodes, net zoals in elke sociale groep. Als je daar als nieuweling tussenkomt, is het gebruikelijk om de heersende cultuur in je op te nemen en je daar aan proberen aan te passen. (Of ben jij zo iemand die zich ook misdraagt als hij ergens te gast is?) Op die voorwaarden is iedereen hier welkom; staat dat je niet aan, dan moet je misschien een ander plekje zoeken om je gal te spuwen. Je verwijt ons hier arrogantie, omdat wij vast willen houden aan de cultuur die we hebben, maar is het niet veel arroganter om als "nieuwe" groep hier de boel even te willen komen overnemen? Nogmaals, iedereen is hier welkom, maar schik je dan wel naar de geschreven en ongeschreven regels die er zijn.
mooi he, alles
pi_217415
Phileine,

Komen die nieuwelingen zomaar "jouw" forumpie verzieken?

Kom op meid, zoals ik al zei, gaan we nog een keer: da's nou Internet, IEDEREEN (ook jij ook Badgirl maar ook ik) zegt wat ie te zeggen heeft.
Open een koffieshoppie en ga daar de ouwe taart uithangen met mensen die zich aan jou en je ideeen aanpassen. Ik denk er toevallig heel anders over en respecteer jouw mening, maar als je van mij verwacht dat ik me eerst even een weekje nederig gebukt ga opstellen heb je het mis. Doe ik alleen als je me gaat betalen voor de kosten die ik maak om een week te surfen zonder er plezier aan te hebben.

Als je respect & hierarchie wilt moet je zorgen dat die ontstaat door de inhoud van je (re)acties. Da's de enige regel die geldt en ook de meest zuivere.

maandag 8 november 1999 @ 17:58:00 #45
1562 Mastino
Just a very nice person
pi_217416
Mooi kunnen we meteen meemaken wie die rotte appelen zijn toch? Degene die het veronica forum om zeep hebben geholpen, alleen jammer dat ze dan hun gebruikelijke nicknamen niet gebruikenSterker nog, als ze lef hebben gebruiken ze hun eigen naam.
Woef woef grrrrrrrrrrrr<P><BR>
pi_217417
Juist. Ik heb niets te verbergen, gebruik dezelfde naam die ook is mijn eigen naam.

De mensen die het forum verziekten waren diegenen die het nodig vonden anderen te kwetsen op basis van huiskleur of omvang
of diegenen die het forum gebruikten als platform voor het organiseren van manifestaties die het daglicht niet konden veragen (extreem rechts)
Ben ik helemaal tegen.

Maaaaaar een beetje PIT mag wel, en een op een reacties/discussies blijven interessant (zelfs al pakken ze niet gunstig voor mij uit).

pi_217418
quote:
op 11-08-1999 om 05:58 PM schreef Manono het volgende:
Als je respect & hierarchie wilt moet je zorgen dat die ontstaat door de inhoud van je (re)acties. Da's de enige regel die geldt en ook de meest zuivere.

daar heb ik niets aan toe te voegen

mooi he, alles
pi_217419
Manono Je bent een ONTZETTENDE vervelende zeikteef!
Kapot is leuker
pi_217420
Dank je Dion De beuker. Van jou beschouw ik dat als 1 groot compliment!

Hoe staat het nu met je verzameling tinnen soldaatjes op je vaders zolder? Mag je ook nog wel eens pappas piemel vasthouden?

maandag 8 november 1999 @ 18:25:00 #50
572 Sniper
Gull Catcher
pi_217421
quote:
op 11-08-1999 om 02:55 PM schreef BadGirl het volgende:

HiHiHiHiHi

pi_217422
Ik vin het wel goed zo. Ik ga lekker sporten & ff eten. Finne avond en niet te veel NADDENKEN allemaal.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')