hmmm, in dit geval, mailtje sturen naar de helpdesk?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:34 schreef matjuhhh007 het volgende:
Nou, kijk, ik gebruikte eigenlijk tot vorige week Windows Mail (in Vista). Maar plots kon ik geen mail meer ontvangen er ook niet meer verzenden dus ben ik maar met hetnet-netmail begonnen.
Tjah mwhad een fakkers, als ik een vriendelijke mail stuur wat ik ertegen zou kunnen doen raden ze me alleen maar dit aan: http://hetnet.nl/web/show/id=751493?campaignid=mailingpcveiligquote:Op maandag 23 juni 2008 17:40 schreef Cothen het volgende:
[..]
hmmm, in dit geval, mailtje sturen naar de helpdesk?
DikManWijfquote:
Dah, zo heet ik ook niet! Ik heb gewoon een gewone username, bring it on... tsah!quote:
Idd ADSL Surfen+Bellen, maar ik kan hem nergens vinden bij mijn gegevensquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:01 schreef 2dope het volgende:
ADSL of Surfen+Bellen? Volgens mij is die spamfilter graties die kan je in je Mijn Guhgevuns aanzetten. Anders is ie ¤2,- ofzo.
Jawel Mailbox gegevens > dan je huidige mailbox aanklikken en dan kan je iets van opties ofzo kiezen, HetNet Spam Filter zo'n vinkje zetten. Anders gewoon eem bellen met die klapjosti's van de hellupdesk die kunnen het ook voor je aanzetten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:07 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Idd ADSL Surfen+Bellen, maar ik kan hem nergens vinden bij mijn gegevens.
Bij Mailboxgegevens staat geen enkele mailbox..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jawel Mailbox gegevens > dan je huidige mailbox aanklikken en dan kan je iets van opties ofzo kiezen, HetNet Spam Filter zo'n vinkje zetten. Anders gewoon eem bellen met die klapjosti's van de hellupdesk die kunnen het ook voor je aanzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |