abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59708000
eventjes in New York geshopt:

pi_59708543
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 15:30 schreef jjes het volgende:
abercrombie kids XL jongens, komt dat overeen met een S-je voor heren??
Nee... overhemden daarvan waren me iig te kort... die van S zijn langer.
  donderdag 26 juni 2008 @ 16:37:29 #78
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_59708997
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 15:15 schreef -Rebelle het volgende:

[..]

scheelt wel veel idd ik heb zo'n vrouw gevonden die dat wil doen, en die kan dan ook meteen alles uit de VS versturen wat hier duurder of niet te krijgen is dus ik ga ook meteen makeup en victoria's secret bestellen als ik weer geld heb haha
vergeet dan niet om straks hier foto's te plaatsen met je victoria's secret lingerie aan!
The truth is relative, pick one that works!
  donderdag 26 juni 2008 @ 18:01:12 #79
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_59710801
Als iemand nog wat gaat bestellen binnenkort wil ik wel met diegene meedoen om de verzendkosten awt te drukken
pi_59711242
Ja wie heeft er nou een creditcard? Ik wil ook bestellen..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_59711307
Helaas heb ik ook geen CC. Is dat echt de enige methode om te kunnen bestellen?
pi_59711448
Ik lees dit topic al een tijdje door. Heb helaas voordat ik dit las nep spul gekocht bij Dressed2Chill. Het is redelijk maar ben zeer benieuwd na het echte spul.

Dus vandaag toch maar besteld. Hoop alleen dat de maten overeenkomen met het neppe spul dan heb ik alles in prima maten.

Kan het inderdaad kloppen dat polo's groter uitvallen dan t-shirts? Heb namelijk bij nep een M shirt en die is veel strakker (te strak eigenlijk) in verhouding tot mijn m polo.
pi_59711887
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:38 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik lees dit topic al een tijdje door. Heb helaas voordat ik dit las nep spul gekocht bij Dressed2Chill. Het is redelijk maar ben zeer benieuwd na het echte spul.

Dus vandaag toch maar besteld. Hoop alleen dat de maten overeenkomen met het neppe spul dan heb ik alles in prima maten.

Kan het inderdaad kloppen dat polo's groter uitvallen dan t-shirts? Heb namelijk bij nep een M shirt en die is veel strakker (te strak eigenlijk) in verhouding tot mijn m polo.
De maten van het neppe spul varieren nog erger dan de maten van Abercrombie zelf. (weet ik helaas uit eigen ervaring) Dus je kan geluk hebben dat het net overeenkomt, het kan ook zijn dat het een maatje te groot of te klein is.
pi_59711942
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:29 schreef wesley_k het volgende:
Helaas heb ik ook geen CC. Is dat echt de enige methode om te kunnen bestellen?
Nee, je kan ook bestellen via Ellen. (zie de openingspost jongens..)
pi_59712121
Dat heb ik idd gelezen, maar ik doelde eigenlijk meer op andere methodes zoals PayPal oid..
pi_59719621
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:59 schreef Japin het volgende:

[..]

De maten van het neppe spul varieren nog erger dan de maten van Abercrombie zelf. (weet ik helaas uit eigen ervaring) Dus je kan geluk hebben dat het net overeenkomt, het kan ook zijn dat het een maatje te groot of te klein is.
Hopelijk van niet dan, anders heb ik straks wat t-shirts te koop
pi_59721064
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:38 schreef Arjentjuh86 het volgende:

Toch jammer dat er niets tegen oplichters als Dressed2Chill te doen is. (Dressed2Chill = Marise Smit uit Nieuw-Vennep toch? ) Een tijdje geleden zag ik iemand op TV met zo'n fake fleece jack, je kunt dat erg goed zien.

Aan de maten van fakes heb je niets, da's apples met peren vergelijken, A&F maakt het ook lastig, met tees en polo's valt 't nog mee maar vooral met crews is het een gok, ik had een M gekocht in Boston die prima zat, daarna 2 op laten sturen in dezelfde maat waarvan er 1 veel kleiner was en de ander weer te groot. Gelukkig kun je de echte wat uitrekken zonder dat ze uit elkaar vallen.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 08:04:55 #88
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_59723398
Is het het waard om een item terug te sturen? Heb gisteren een pakketje binnengekregen A&F maar er zit een klein gaatje in een blouse , het zit op een kutplek en het is ook goed zichtbaar....

Ik neem aan dat je de verzendkosten terug naar de VS niet terugkrijgt en de invoerrechten zal je ook wel niet terug kunnen vorderen, weet iemand hoe dit precies zit?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:12:16 #89
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_59725285
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 08:04 schreef PirE het volgende:
Is het het waard om een item terug te sturen? Heb gisteren een pakketje binnengekregen A&F maar er zit een klein gaatje in een blouse , het zit op een kutplek en het is ook goed zichtbaar....

Ik neem aan dat je de verzendkosten terug naar de VS niet terugkrijgt en de invoerrechten zal je ook wel niet terug kunnen vorderen, weet iemand hoe dit precies zit?
dan moet je die lui gewoon mailen of bellen, dan krijg je een nieuw shirt en mag je die oude houden, zo is het vaker gegaan bij mensen die een verkeerd item hadden ontvangen. terugsturen kost teveel geld.

----------------------------------------

vandaag die 2 broeken ontvangen, 24 juni besteld, weer lekker snel geleverd.

die Premium Remsen heeft iets andere selvage lining, op de coinpocket en aan de binnenkant langs de naad, dan de nog duurdere premium remsens/baxters waar ik zelfgemaakte foto's van heb gezien, maar komt verder sterk overeen met de foto van de website.

[ Bericht 12% gewijzigd door SatanicWarrior op 27-06-2008 10:40:53 ]
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:02:03 #90
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_59738688
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:12 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

dan moet je die lui gewoon mailen of bellen, dan krijg je een nieuw shirt en mag je die oude houden, zo is het vaker gegaan bij mensen die een verkeerd item hadden ontvangen. terugsturen kost teveel geld.
Ze gaan het bedrag refunden, ze hebben die blouse niet meer in mijn maat. Ach ja, nu heb ik in ieder geval een klusblouse voor bijna niks. Ze deden er ook niet moeilijk over. Maar vaker bellen om de importkosten wat te drukken
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_59739328
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:17 schreef DaveC het volgende:

[..]

Toch jammer dat er niets tegen oplichters als Dressed2Chill te doen is. (Dressed2Chill = Marise Smit uit Nieuw-Vennep toch? ) Een tijdje geleden zag ik iemand op TV met zo'n fake fleece jack, je kunt dat erg goed zien.

Aan de maten van fakes heb je niets, da's apples met peren vergelijken, A&F maakt het ook lastig, met tees en polo's valt 't nog mee maar vooral met crews is het een gok, ik had een M gekocht in Boston die prima zat, daarna 2 op laten sturen in dezelfde maat waarvan er 1 veel kleiner was en de ander weer te groot. Gelukkig kun je de echte wat uitrekken zonder dat ze uit elkaar vallen.
Kun je Dressed2Chill niet aangeven bij Abercrombie zelf door middel van een e-mail? Of heeft iemand dat al geprobeerd zonder dat, dat enig effect had

Baal er nu wel een beetje van dat ik het niet eerder had gevraagd... Ik heb namelijk altijd M en nu heb ik door middel van de veelte kleine neppe M maar echte shirts in L gekocht... Maar ja we zullen zien het kan altijd nog meevallen. Het is in elk geval vandaag verstuurd... Even kijken hoe snel het hier is
pi_59741707
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 20:28 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Kun je Dressed2Chill niet aangeven bij Abercrombie zelf door middel van een e-mail? Of heeft iemand dat al geprobeerd zonder dat, dat enig effect had

Baal er nu wel een beetje van dat ik het niet eerder had gevraagd... Ik heb namelijk altijd M en nu heb ik door middel van de veelte kleine neppe M maar echte shirts in L gekocht... Maar ja we zullen zien het kan altijd nog meevallen. Het is in elk geval vandaag verstuurd... Even kijken hoe snel het hier is
Denk niet dat A&F veel kan doen tegen oplichters als Dressed2Chill. Op eBay is het een ander verhaal, daar hebben houders van merknamen het recht om items waar hun logo en/of naam opstaat te laten verwijderen zonder enige reden. Je zou Dressed2Chill wel kunnen aangeven bij de politie of www.internetoplichting.nl

De site van Dressed2Chill is nu offline, dus ik kan niet zien of de maten erg verschillen. De pasvorm van de originelen zullen in ieder geval een stuk beter zijn, en als 't niet past zijn er hier zat liefhebbers
pi_59751646
Net de naheffing van Fedex gekregen, ¤41,- voor een bestelling van $150!
Vind dit nog wel vrij veel...
pi_59752157
Ik heb ook net de naheffing binnen voor een order van 180 USD: 21,75 euro .
pi_59774380
jammer dat er geen AnF winkel in NL is, ik had graag eerst de kleding gepast voordat ik een bestelling doe.
pi_59787652
quote:
Op zondag 29 juni 2008 17:08 schreef YvesLaRock het volgende:
jammer dat er geen AnF winkel in NL is, ik had graag eerst de kleding gepast voordat ik een bestelling doe.
dan zou dit topic er ook niet zijn gok ik, als het in NL verkrijgbaar was.

ach, met goed doorlezen van dit en vorige topics kom je een heel eind hoor.
ik vind de maat het meeste met esprit vergelijkbaar!
pi_59790535
heb nogal een dom vraagje. Ik ga morgen naar New York en zijn er echt elke dag rijen om de winkel binnen te kunnen ? Hartstikke leuk merk maar om een half uur in de rij te staan..
  maandag 30 juni 2008 @ 13:05:57 #98
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_59792002
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:04 schreef Cone het volgende:
heb nogal een dom vraagje. Ik ga morgen naar New York en zijn er echt elke dag rijen om de winkel binnen te kunnen ? Hartstikke leuk merk maar om een half uur in de rij te staan..
ligt misschien aan het tijdstip, of welke dag het is, maar je staat waarschijnlijk wel minimaal een halfuur in de rij voor de kassa, maar je kan geluk hebben, die drukte heb je in ieder geval veel bij Flagship stores zoals die op 5th avenue. de kleinere A&F winkels zijn niet zo druk.
pi_59793217
O oke dan ga ik wel ff kijken bij die kleinere winkels. Bedankt !
pi_59795337
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:05 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

ligt misschien aan het tijdstip, of welke dag het is, maar je staat waarschijnlijk wel minimaal een halfuur in de rij voor de kassa, maar je kan geluk hebben, die drukte heb je in ieder geval veel bij Flagship stores zoals die op 5th avenue. de kleinere A&F winkels zijn niet zo druk.
Ben bij die op Fifth Avenue geweest. Kon de winkel zo inlopen, wel kwartiertje wachten bij de kassa.
Maar toen ik er uitliep stond er een rij van 20 man
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')