Nee... overhemden daarvan waren me iig te kort... die van S zijn langer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:30 schreef jjes het volgende:
abercrombie kids XL jongens, komt dat overeen met een S-je voor heren??
vergeet dan niet om straks hier foto's te plaatsen met je victoria's secret lingerie aan!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:15 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
scheelt wel veel iddik heb zo'n vrouw gevonden die dat wil doen, en die kan dan ook meteen alles uit de VS versturen wat hier duurder of niet te krijgen is dus ik ga ook meteen makeup en victoria's secret bestellen als ik weer geld heb haha
De maten van het neppe spul varieren nog erger dan de maten van Abercrombie zelf. (weet ik helaas uit eigen ervaring) Dus je kan geluk hebben dat het net overeenkomt, het kan ook zijn dat het een maatje te groot of te klein is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:38 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik lees dit topic al een tijdje door. Heb helaas voordat ik dit las nep spul gekocht bij Dressed2Chill. Het is redelijk maar ben zeer benieuwd na het echte spul.
Dus vandaag toch maar besteld. Hoop alleen dat de maten overeenkomen met het neppe spul dan heb ik alles in prima maten.
Kan het inderdaad kloppen dat polo's groter uitvallen dan t-shirts? Heb namelijk bij nep een M shirt en die is veel strakker (te strak eigenlijk) in verhouding tot mijn m polo.
Nee, je kan ook bestellen via Ellen. (zie de openingspost jongens..)quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:29 schreef wesley_k het volgende:
Helaas heb ik ook geen CC. Is dat echt de enige methode om te kunnen bestellen?
Hopelijk van niet dan, anders heb ik straks wat t-shirts te koopquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:59 schreef Japin het volgende:
[..]
De maten van het neppe spul varieren nog erger dan de maten van Abercrombie zelf. (weet ik helaas uit eigen ervaring) Dus je kan geluk hebben dat het net overeenkomt, het kan ook zijn dat het een maatje te groot of te klein is.
Toch jammer dat er niets tegen oplichters als Dressed2Chill te doen is. (Dressed2Chill = Marise Smit uit Nieuw-Vennep toch?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:38 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik lees dit topic al een tijdje door. Heb helaas voordat ik dit las nep spul gekocht bij Dressed2Chill. Het is redelijk maar ben zeer benieuwd na het echte spul.
Dus vandaag toch maar besteld. Hoop alleen dat de maten overeenkomen met het neppe spul dan heb ik alles in prima maten.
Kan het inderdaad kloppen dat polo's groter uitvallen dan t-shirts? Heb namelijk bij nep een M shirt en die is veel strakker (te strak eigenlijk) in verhouding tot mijn m polo.
dan moet je die lui gewoon mailen of bellen, dan krijg je een nieuw shirt en mag je die oude houden, zo is het vaker gegaan bij mensen die een verkeerd item hadden ontvangen. terugsturen kost teveel geld.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:04 schreef PirE het volgende:
Is het het waard om een item terug te sturen? Heb gisteren een pakketje binnengekregen A&F maar er zit een klein gaatje in een blouse![]()
, het zit op een kutplek en het is ook goed zichtbaar....
Ik neem aan dat je de verzendkosten terug naar de VS niet terugkrijgt en de invoerrechten zal je ook wel niet terug kunnen vorderen, weet iemand hoe dit precies zit?
Ze gaan het bedrag refunden, ze hebben die blouse niet meer in mijn maat. Ach ja, nu heb ik in ieder geval een klusblouse voor bijna niks. Ze deden er ook niet moeilijk over. Maar vaker bellen om de importkosten wat te drukkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:12 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
dan moet je die lui gewoon mailen of bellen, dan krijg je een nieuw shirt en mag je die oude houden, zo is het vaker gegaan bij mensen die een verkeerd item hadden ontvangen. terugsturen kost teveel geld.
Kun je Dressed2Chill niet aangeven bij Abercrombie zelf door middel van een e-mail? Of heeft iemand dat al geprobeerd zonder dat, dat enig effect hadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:17 schreef DaveC het volgende:
[..]
Toch jammer dat er niets tegen oplichters als Dressed2Chill te doen is. (Dressed2Chill = Marise Smit uit Nieuw-Vennep toch?) Een tijdje geleden zag ik iemand op TV met zo'n fake fleece jack, je kunt dat erg goed zien.
Aan de maten van fakes heb je niets, da's apples met peren vergelijken, A&F maakt het ook lastig, met tees en polo's valt 't nog mee maar vooral met crews is het een gok, ik had een M gekocht in Boston die prima zat, daarna 2 op laten sturen in dezelfde maat waarvan er 1 veel kleiner was en de ander weer te groot. Gelukkig kun je de echte wat uitrekken zonder dat ze uit elkaar vallen.
Denk niet dat A&F veel kan doen tegen oplichters als Dressed2Chill. Op eBay is het een ander verhaal, daar hebben houders van merknamen het recht om items waar hun logo en/of naam opstaat te laten verwijderen zonder enige reden. Je zou Dressed2Chill wel kunnen aangeven bij de politie of www.internetoplichting.nlquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:28 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Kun je Dressed2Chill niet aangeven bij Abercrombie zelf door middel van een e-mail? Of heeft iemand dat al geprobeerd zonder dat, dat enig effect had![]()
Baal er nu wel een beetje van dat ik het niet eerder had gevraagd... Ik heb namelijk altijd M en nu heb ik door middel van de veelte kleine neppe M maar echte shirts in L gekocht... Maar ja we zullen zien het kan altijd nog meevallen. Het is in elk geval vandaag verstuurd... Even kijken hoe snel het hier is
dan zou dit topic er ook niet zijn gok ik, als het in NL verkrijgbaar was.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:08 schreef YvesLaRock het volgende:
jammer dat er geen AnF winkel in NL is, ik had graag eerst de kleding gepast voordat ik een bestelling doe.
ligt misschien aan het tijdstip, of welke dag het is, maar je staat waarschijnlijk wel minimaal een halfuur in de rij voor de kassa, maar je kan geluk hebben, die drukte heb je in ieder geval veel bij Flagship stores zoals die op 5th avenue. de kleinere A&F winkels zijn niet zo druk.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:04 schreef Cone het volgende:
heb nogal een dom vraagje. Ik ga morgen naar New York en zijn er echt elke dag rijen om de winkel binnen te kunnen ?Hartstikke leuk merk maar om een half uur in de rij te staan..
Ben bij die op Fifth Avenue geweest. Kon de winkel zo inlopen, wel kwartiertje wachten bij de kassa.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:05 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ligt misschien aan het tijdstip, of welke dag het is, maar je staat waarschijnlijk wel minimaal een halfuur in de rij voor de kassa, maar je kan geluk hebben, die drukte heb je in ieder geval veel bij Flagship stores zoals die op 5th avenue. de kleinere A&F winkels zijn niet zo druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |