Ah, de techniek is de draad kwijt?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:29 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik heb geprobeert wat te regelen.. Maaar gezeik met kabeltjes, zoals je weet...
Ze zullen toch wel een laptopje daar hebben mag ik hopen ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja... dan moet je maar op de gang gaan staan. Hoewel we dan niet meer met je kunnen chatten.
Hyvesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:47 schreef 3fmancilla het volgende:
Ja hoor! check
http://ancilla-tilia.hyves.nl/
daar staan al mijn stoute avonturen op geregistreerd :-)
Die meid van de leipe chickies heeft echt ZO'N mooie stem!!
Is er geen bijrol in een van die spannende verhalen te winnen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:47 schreef 3fmancilla het volgende:
Ja hoor! check
http://ancilla-tilia.hyves.nl/
daar staan al mijn stoute avonturen op geregistreerd :-)
Gemiddelde hyver is volgens mij dik in de 20.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hyves![]()
Waarom gebruikt iedereen dat baggerhyves deze dagen
Daar word ik veel te oud voor![]()
Volgens mij is ook iets van 70% van de hyvers vrouw.....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gemiddelde hyver is volgens mij dik in de 20.
Jij hebt nog niet te klagen met je goddelijke lichaam en je 22 (?) jaar oud, ik kan me nog maar 10 weken twintiger noemenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:58 schreef 3fmancilla het volgende:
Omdat wij daar niet te oud voor zijn ;-)
Maar je hebt een punt, laten wij ermee stoppen, sommige mensen doen er tenslotte niet aan!
Dat klinkt beter dan de verhoudingen in dit topic.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij is ook iets van 70% van de hyvers vrouw.....
Niet zo aanstellen hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet te klagen met je goddelijke lichaam en je 22 (?) jaar oud, ik kan me nog maar 10 weken twintiger noemen
Ik had vroeger al mijn hele leven gepland en 30 was echt het begin van een tijdperk, ik had nu 1 a 2 kinderen gepland omdat die dan lekker voor dat ik 50 zou worden weer het huis uit zouden zijn maar die plannen moet ik nu toch wel bijstellenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:12 schreef 3fmancilla het volgende:
oh mijn god.... 30 !!! jaar oud!!! Dat betekend dat je nog maar een jaartje of 60 te leven hebt... oftewel het dubbele van wat je er nu op heb zitten. Van die 60 jaar zijn er met een beetje geluk nog 20 rimpelloos. Daarbij worden mannen lekkerder met leeftijd, en mocht je er echt mee zitten kun je nog altijd het een en ander laten liften/botoxen!
Maar als je het echt perse wilt wil ik wel medelijden met je hebben hoor ;-)
Damn Zap. Dan val je bijna 6 jaar meer in de smaak bij Ancilla dan ik. Dan ga ik geen medelijden met je hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:12 schreef 3fmancilla het volgende:Daarbij worden mannen lekkerder met leeftijd
Dan moet ik eerst mijn bierbuikje wegwerken, die 90 minuten per dag op de hometrainer hebben zo weinig nut als ik elke avond aan het bier zit vanwege het EKquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Damn Zap. Dan val je bijna 6 jaar meer in de smaak bij Ancilla dan ik. Dan ga ik geen medelijden met je hebben.
We hebben het over een fetishvlinder he? Misschien valt ze wel op bierbuiken. Ze was ook onder de indruk van die van Giel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst mijn bierbuikje wegwerken, die 90 minuten per dag op de hometrainer hebben zo weinig nut als ik elke avond aan het bier zit vanwege het EK
Ach het EK is bijna afgelopen.. of ga je door tijdens de tourquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst mijn bierbuikje wegwerken, die 90 minuten per dag op de hometrainer hebben zo weinig nut als ik elke avond aan het bier zit vanwege het EK
Vergeleken bij Giel ben ik George Clooneyquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We hebben het over een fetishvlinder he? Misschien valt ze wel op bierbuiken. Ze was ook onder de indruk van die van Giel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |