Nu maar hopen dat het optreden van vandaag ook zo goed wordt, ik ga in ieder geval even kijken!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:51 schreef Marc63 het volgende:
Concert van 12 mei (waar on_air, sersjee, glacier, michiel, domien, tjibbe en ik bij waren) staat in hun persoonlijke top5 van optredens. Was ook errug vet!
Ze zullen het wel te druk hebben met de lijn naar NED3 proberen te fixen gok ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:56 schreef Marc63 het volgende:
Waarom moet die camera nou eigenlijk de hele tijd op Giel staan? Hij heeft een radiohoofd, Ancilla niet.
Dan kan hij toch als nog wel gewoon 59 minuten per uur op Ancilla staan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zullen het wel te druk hebben met de lijn naar NED3 proberen te fixen gok ik.
Ancilla zit wel op de chat zie ik maar hier nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:11 schreef Marc63 het volgende:
Ah... er wordt weer geschakeld
Nu nog Ancilla in beeld.
Zeg ff tegen de persoon die aan het schakelen is met de webcams dat wij terug willen voyeuren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:18 schreef 3fmancilla het volgende:
Jawel hoor! ;-) Ben alleen de voyeur aan het uithangen :-D
Pffft wij zijn veel gezelliger dan die figuren op de chat hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:18 schreef 3fmancilla het volgende:
Jawel hoor! ;-) Ben alleen de voyeur aan het uithangen :-D
Peter de Ranzige dichter isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:24 schreef Marc63 het volgende:
Als ik weer naar de Zwarte Cross ga dan moet ik Peter maar eens checken. ZEKER als Ancilla er ook is
Tja... dan moet je maar op de gang gaan staan. Hoewel we dan niet meer met je kunnen chatten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:29 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik heb geprobeert wat te regelen.. Maaar gezeik met kabeltjes, zoals je weet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |