voetbal dat was er aan de handquote:Op zondag 22 juni 2008 07:27 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Wat is (was) er met jou aan de hand? Is het beter te maken met een knuffel of ijs, om maar OT te blijven?
even geen voetbal iddquote:Op zondag 22 juni 2008 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
goedenamiddag
nou, hoe vanavond geen voetbal te gaan kijken in ieder geval. Eindelijk gewoon nachtrust
pas in 2010 wordt het weer boeiend voor me... wel lekker die rust.. maar wel heel jammer dat ze het zo verkloot hebben.. ik zag voor het eerst weer Nederlands voetbal gisteren, daarvoor was het toch een ander verhaal...quote:
op het slechte voetbal van nederland na had ik een super avondquote:Op zondag 22 juni 2008 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pas in 2010 wordt het weer boeiend voor me... wel lekker die rust.. maar wel heel jammer dat ze het zo verkloot hebben.. ik zag voor het eerst weer Nederlands voetbal gisteren, daarvoor was het toch een ander verhaal...
Nou ja, bier heeft veel goedgemaakt in ieder geval.
jeps, ik ook.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
op het slechte voetbal van nederland na had ik een super avond
schraal bier drinkenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:32 schreef Intrepidity het volgende:
Je zondagmorgen beginnen met overgebleven bier van de avond ervoor is
Gatverquote:Op zondag 22 juni 2008 12:32 schreef Intrepidity het volgende:
Je zondagmorgen beginnen met overgebleven bier van de avond ervoor is
nergens last vanquote:Op zondag 22 juni 2008 12:40 schreef eer-ik het volgende:
Ja, nee, ik heb geen kater hoor.
Echt niet....
Als je dat soms denkt...
mooi tochquote:Op zondag 22 juni 2008 12:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook (nog) geen koppijn, volgens mij ben ik nog steeds lam
Ik ook nietquote:Op zondag 22 juni 2008 12:40 schreef eer-ik het volgende:
Echt niet....
Als je dat soms denkt...
Ik ga nu echt niet lopen, ik ga dood denk ik als ik dat doe.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi toch![]()
ik ga straks ff een stuk lopen, alles eruit zweten, daarna de sauna in
ben je er wel gelijk vanafquote:Op zondag 22 juni 2008 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga nu echt niet lopen, ik ga dood denk ik als ik dat doe.
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:40 schreef eer-ik het volgende:
Echt niet....
Als je dat soms denkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |