Dit moest ik ff kwijt.
quote:
op 11-08-1999 om 02:38 PM schreef Doopy-X het volgende:
Onze aan de lopende band staande suikermedewerker Ruud verkondigde gister dat hij wel es XTC had geprobeerd. Op zich nix mis mee. Maar laat ie nou Maurice ook ff aan de drugs helpen met z'n "ik kan het je echt aanraden, als je een goed pilletje kan krijgen". Uit mijn ervaring bestaan er GEEN goeie pillen. Tis tegenwoordig allemaal troep. Magoe..dat ff terzijde. Volges mij heeft die Ruud ooit es een ongelofelijke tulp van een joint gerookt en is gewoon in de rush blijven hangen. Dit blijkt aan de manier van praten en zijn altijd gesloten oogies.
Ook word ik zo langzamerhandvan dat altijd maar met iedereen eens zijn van die gozer.
Ik hoop dan ook dat Ruudje er binnekort uit word genkikkerd.Dit moest ik ff kwijt.
Amen
Ik zat eigenlijk te wachten op een discussie van de mensen die voor druggebruik waren en de mensen die er tegen waren . Helaas dat gebeurde niet .
Trouwens ik denk dat als ruud zo doorgaat dat die dan ook wel eens op de nominatie zou kunnen komen en als dat gebeurd dan bel ik zeker om hem er uit te stemmen.
Verbaast me trouwens dat een van de vrouwen nog geen ruzie met hem heeft gekregen .
Als ik daar in huis zat dan was dat zo gebeurd .
Waar ik me op zich wel enigszins over verbaasde was dat Veronica zo'n "pro-drugs" boodschap uitzond.
quote:
op 11-08-1999 om 03:18 PM schreef e-Gosh het volgende:
Waar ik me het meest over verbaasde was dat onze Ruud begon over dat chocolade zo super lekker zou zijn als je geslikt hebt. Als er iets is wat niet samen gaat is het wel eten en xtc. Of misschien had hij wel een erg goede pil zonder speed erin maar dat lijkt me stug, tenzij het begin jaren 90 was.Waar ik me op zich wel enigszins over verbaasde was dat Veronica zo'n "pro-drugs" boodschap uitzond.
Ruud is iets sterker dan de gemiddelede mens, hij stampt af van een zeer sterk ras dat zich heeft gevestigd ergens in het zuiden van nederland. Het is binnen die stam heel normaal om drugs te gebruiken; het geeft een soort status aan.
Degene die de meeste chocolade repen kan op eten in combinatie met XTC kan zich kandidaat stellen voor stamhoofd.
quote:
op 11-08-1999 om 03:42 PM schreef Ronaldsen het volgende:
Ruud is iets sterker dan de gemiddelede mens, hij stampt af van een zeer sterk ras dat zich heeft gevestigd ergens in het zuiden van nederland. <knip>
Het zogenaamde muisjes-ras? Niet die leuke roze-witte, maar die gestampte?? Moet dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |