Ja hee, mensen die alles bij elkaar lenenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies. Duur huis, auto met lenen.nl, kleren via Wehkamp en de computer en het plasmascherm met frisia.
Dan ineens tegenwind en
V.
Ehm... Wat ik me afvraag, waar moeten banken dan van leven? Ik neem aan dat omdat er ook dagelijks hypotheken aan hun einde komen omdat ze gewoon zijn afbetaald, deze voorraad ook weer moet worden aangevuld. Zij het tegen andere condities, maar ik ben nog nooit een bank tegengekomen die geen hypotheek wilde verstrekken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:39 schreef Q. het volgende:
Alleen jammer dat je dan nergens meer een hypotheek kan krijgen. Ik neem aan dat je een heeeeeeeeele grote spaarpot hebt?
Nou dan pobeer eens een hypotheek van 2 ton op een huis te krijgen wat maar 1 ton waard is? Ik denk dat je dan genoeg banken (lees: alle) tegenkomt die dat niet doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ehm... Wat ik me afvraag, waar moeten banken dan van leven? Ik neem aan dat omdat er ook dagelijks hypotheken aan hun einde komen omdat ze gewoon zijn afbetaald, deze voorraad ook weer moet worden aangevuld. Zij het tegen andere condities, maar ik ben nog nooit een bank tegengekomen die geen hypotheek wilde verstrekken.
Waar moeten mensen met een top-top-hypotheek dan de rest van hun leven van betalen? (in de praktijk dan)quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja hee, mensen die alles bij elkaar lenenDan kan je erop wachten dat het mis gaat, slechte economie of niet.
Goede vraag. Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waar moeten mensen met een top-top-hypotheek dan de rest van hun leven betalen? (in de praktijk dan)
V.
Je hebt een heel verknipt beeld als je denkt dat half fok uit academici bestaat.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:33 schreef renegade808 het volgende:
Half Fok! bestaat uit toekomstige onderzoekertjes (lees: academici)
moeten we die nu ineens niet meer serieus gaan nemen?
Tja, ik kan het jou ook niet kwalijk nemen. Je bent zo verblind door je wishfull thinking dat je de zaken niet objectief kan zien.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:22 schreef renegade808 het volgende:
en hup, daar gaat de massa:
http://www.nu.nl/news/163(...)koop_woning_uit.html
Het feit dat ik nog moeite doe om enige relativering toe te passen op bronnen van Internet?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:45 schreef renegade808 het volgende:
Scorpie, wat is met jouw reactie nu nog het verschil tussen jou en mij?
oh, and fuck you too.
Heb je net een huis gekocht of zo?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, ik kan het jou ook niet kwalijk nemen. Je bent zo verblind door je wishfull thinking dat je de zaken niet objectief kan zien.
Mensen verwachten idd dat de huizenprijzen zullen dalen, maar ze kunnen blijven wachten tot ze een ons wegen, ze zullen echt geen vermindering van 60% zien. Dat jij dat graag wilt maar door je beperkte hersencapaciteiten en het totaal ontbreken van enige financiele kennis dan niet kan snappen dat zoiets gewoon onmogelijk is, is best jammer.
Jij huurt zeker?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef vastgoedzeepbel het volgende:
[..]
Heb je net een huis gekocht of zo?
Nee absoluut niet, maar de tendens is wel dat huurders graag zien dat de huizenmarkt in elkaar stort, hopende dan wel een koophuis te kunnen veroorloven.quote:
Hoezo, heb je interesse? Voor minder dan 3 ton gaat het niet wegquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef vastgoedzeepbel het volgende:
[..]
Heb je net een huis gekocht of zo?
Een niet-representatief onwetenschappelijk onderzoekje van een neppe Funda. Bovendien is "men denkt dat de huizenprijs gaat zakken" iets héél anders dan "de huizenprijs zakt".quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:22 schreef renegade808 het volgende:
en hup, daar gaat de massa:
http://www.nu.nl/news/163(...)koop_woning_uit.html
Nou, ik ben er wel zo een die graag een huisje zou kopen. Maar op één fatsoenlijk salaris en een behoorlijk lager inkomen (waar door omstandigheden geen verandering zal komen) ga ik niet voor veel te veel geld een krot kopen in het Gooi. De huizenprijzen zijn al idioot hoog, maar in dit gebied helemaal, natuurlijk. Wat je hier voor tegen de twee ton krijgtquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:03 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maar de tendens is wel dat huurders graag zien dat de huizenmarkt in elkaar stort, hopende dan wel een koophuis te kunnen veroorloven.
Onterechte stelling natuurlijk want als dit gebeurd, is het niet per definitie zo dat je dan wel een huis kan kopen
En waarom doe je dat niet?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:08 schreef renegade808 het volgende:
Ook als de markt instort koop ik geen huis.
Zo, weer een vooroordeel de wereld uit.
Stoer doen over een lening van 3 ton.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo, heb je interesse? Voor minder dan 3 ton gaat het niet weg
Ook niet als de markt een enorme optater krijgt en helemaal in elkaar stort, dan blijf ik er lekker in wonen
Veel succes met je huurhuisje he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |