Oh jij kijkt ook alleen, nah dan kijken we toch een soort van samen via de SCquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
I know, maar ik was te laat om ergens heen te fietsen om te gaan kijken
Oh da's zonde.. Dan maar beneden kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, maar als ik hier zit kijk ik op een 37cm tv, want ik kan de laptop nergens vinden, waardoor ik beneden niet kan fokken en tv kijken tegelijk
Ik ook...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Affelay is al het hele jaar zo goed
Maar het kan alle kanten op en ik vrees voor het ergste
Veeels te spannendquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Doe mij honderd van die vrije trappen
Maar wel naastquote:
Echt... Met een andere keeper en de zelfde kansen aan de andere kant hadden we nu huilend in een hoekje gezeten...quote:
Weet je ook het grootste deel van de tijd nietquote:
True, al zal ik niet huilen om een verloren spelletje... ik ben m'n broertje nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Echt... Met een andere keeper en de zelfde kansen aan de andere kant hadden we nu huilend in een hoekje gezeten...Same voor De Jong
Het was beeldspraak...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
True, al zal ik niet huilen om een verloren spelletje... ik ben m'n broertje niet
Ik kan hem wel behoorlijk tergen als we zelf een spelletje doen en hij verliestquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het was beeldspraak...Doet je broertje dat?
Zullen we hem inlijsten?quote:We hebben trouwens een hele eigen pagina
Ik print hem uit en hang hem boven mijn bedquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kan hem wel behoorlijk tergen als we zelf een spelletje doen en hij verliest![]()
[..]
Zullen we hem inlijsten?
Ze hadden een uur terug moeten bedenken dat het niet loopt enz...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kijk de commentator is het emt me eens
Nee ik had het over de Turkste stylo. Dat dat moet kunnenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze hadden een uur terug moeten bedenken dat het niet loopt enz...
maar dat is voor mij makkelijk praten, de Russen zijn gewoon beter vanavond
jezus ja...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Zullen we het nu dan maar op een zuipen zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |