handig tochquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee mijn wederhelft is namelijk té netjes. Ze heeft zojuist ook een deel van mijn kamer opgeruimd
 scheelt jou weer
 scheelt jou weer  

Als je het over je zus hebt is er een betere woordkeuze mogelijk dan wederhelftquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee mijn wederhelft is namelijk té netjes. Ze heeft zojuist ook een deel van mijn kamer opgeruimd

Nageboorte?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je het over je zus hebt is er een betere woordkeuze mogelijk dan wederhelft

probeer het uit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]

Zou het heel erg pijn doen als je salmiakpoeder opsnuift?

Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Nesle het volgende:
[..]

Hoezo dan? Wederhelft is toch niet persé man en vrouw? of welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je het over je zus hebt is er een betere woordkeuze mogelijk dan wederhelft
Oud-huisgenoot was een paar maanden terug ook naar Amerika gegaan en die kreeg het advies om maar een set kleding mee te nemen in de koffer, omdat ze ter plekke wel de rest zouden kopen. Makkelijk inpakken op de heenweg, kleding ziet er gedragen uit als je teruggaat (want dat is ook zo) en het was redelijk goedkoop

, dus veel shirtjes en shorts. Maar is inderdaad handig om de rest daar gewoon te kopen
, dus veel shirtjes en shorts. Maar is inderdaad handig om de rest daar gewoon te kopen  

Jawel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wederhelft is toch niet persé man en vrouw? of wel

pooltje?quote:
ja dat was te verwachtenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef Supersheep het volgende:
En zo te horen is er weer een nieuwe editie van Suske en Wiske en de ToeterTurken uit.

Nee wou gewoon niet dat die turken doorgingenquote:
Natuurlijkquote:[..]
ja dat was te verwachten
zouden er rellen komen na een finale Oranje Turkije?

ah dat kon ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee wou gewoon niet dat die turken doorgingen

hoop het nietquote:Natuurlijk

Vast wel half turkije heeft geel en de rest is gebleseert of geschorstquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah dat kon ook
[..]
hoop het niet
maar voor de zekerheid: Duitsland moet winnen!!

Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:01 schreef Etcetera het volgende:
maar Duitsland speelt ook gewoon veel beter

wat de Duitsers vorige wedstrijd deden was in mijn ogen een stuk beter
 wat de Duitsers vorige wedstrijd deden was in mijn ogen een stuk beter  

Eerst die Russen nog maar eens passerenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
Zo, jemig. Poeh.
Hebben die toch een boel geluk gehad zeg. Alweer.
Maar inderdaad, tegen Duitsland mogen ze eruit vliegen.
Want stel, in het zeer hypothetische geval Nederland zou verliezen in de finale, dan toch liever eerlijk verliezen van de Duitsers dan door ongelooflijke pech van de Turken.
Maar we gaan natuurlijk gewoon weer mooi voetballen en we laten ze een poepie ruiken!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |