Wijn en nog een kleine collectie sterk spul zoals disaronno en rum enzoquote:
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En we hebben er nog een gemaakt
Ik had het over een paginaquote:
Het gaat nog druk worden boven bedquote:
Misschien weten we er nog één te produceren voor de anderen chagrijnig terug komenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het gaat nog druk worden boven bed
Pagina 7 is altijd vrij rap volquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Misschien weten we er nog één te produceren voor de anderen chagrijnig terug komen
Zit jij op 50?quote:
quote:
Dat is helemaal niet schattig en hij meent niks van de felicitatiesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
25
Ah wat schattig Hiddink en van Basten even samen
Zal mij ook benieuwen of er nog dingen gesloopt gaan worden in diverse steden vanavondquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blij dat ik toch niet nog even naar het café ben gerendDan was de sfeer nóg slechter geweest dan hier in mijn eentje...
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet schattig en hij meent niks van de felicitaties
Neuh, denk dat iedereen langzaam afdruiptquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zal mij ook benieuwen of er nog dingen gesloopt gaan worden in diverse steden vanavond
Met reclame voor tissues?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tuurlijk welZouden ze een speciaal reclameblok hebben voor als ze verliezen?
Wat een stommequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |