Hij haat kerst waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:41 schreef k_man het volgende:
Die kijkt wel gemeen.
Gaat wel weer hoor. Nog wel wat gevoelig. Vanavond maar weer eens sporten, dat is altijd een goede test.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:32 schreef Gellius het volgende:
Hoe is de rug, Z?
Altijd mooi om taalverandering in actie zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:13 schreef Gellius het volgende:
Ach kijk nou, een hartenkreet van één van onze schoonmakers:
[ afbeelding ]
.
www.passiveaggressivenotes.comquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:13 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ]
.
De luchtverfrisser is zeker opquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:13 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ja, een kennis van mij doet dat bij sms-jes. Ook heel wisselend, de ene keer gr dan weer een x (dat is dan weer een stuk amicaler), en dan weer alleen een naam. Wat voor analyse kun je daar op loslaten? Mensen spiegelen ook, onbewust denk ik. Ik sluit sms-jes bijvoorbeeld wel eens af met mijn initialen en dan krijg ik sms-jes terug waarbij diegene dat dan ook ineens doet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef Z het volgende:
Ik sluit mijn mailtjes af met 'Gr.'. Laatst merkte een collega op dat het net was alsof is gromde naar m'n contacten. Ik overweeg er 'Groet' of 'Met groet' van te maken.
Tja, het is nu eenmaal policy bij ons.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:11 schreef k_man het volgende:
Ik krijg zakelijk ook wel eens 'groetjes'. Ik verbaas me daar toch over. Het staat een beetje nichterig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |