Nee hoor, het is alleen maar goed dat iemand de boel in het weekend waarneemt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:12 schreef dwerg het volgende:
Sorry Frollo, ik snap dat het jouw poesjes zijn, maar ik wilde ook wel een keer een poes posten.
quote:[17:16] <Gellius> luitjes.
[17:18] * Pope has joined #STEENTJE
[17:18] * ChanServ sets mode: +o Pope
[17:21] <Gellius> poop.
[17:22] <Pope> hallo gelliebelly.
[17:22] * Pope is playing: Madonna - I'm So Stupid
[17:25] <Gellius> doeg.
Session Close: Fri Mar 26 17:25:28 2004
quote:[21:34] <Claudia_x> ik heb trouwens de andere kant van de oudemanhuispoort gezien, Gellius. voor het eerst. pas.
[21:34] <Gellius> De Kloveniersburgwalzijde? Met die prachtige Staalstraatbrug?
[21:34] <Claudia_x> ja.
[21:34] <Gellius> En? Ging je hartje van boemboemboem?
[21:35] <Claudia_x> ja, maar dat had een andere reden.
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Do2 doet boodschappen (met een lijstje weliswaar) en ik sop de keukenkastjes uit. We kunnen het best.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:22 schreef NoCigar het volgende:
Hier vanavond geen vegetariërs, maar zeewolf, trottole met verse pesto en geroosterde paprikas, gevuld met tomaat en ansjovis.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juni 2008 04:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik was vanavond (na het voetbal) op een feestje waar ze Skinny Jeans draaiden. Ik vind feestjes waar ze Skinny Jeans draaien altijd minstens tien keer zo geslaagd als feestjes waar ze geen Skinny Jeans draaien, dus ik heb me wel vermaakt.
Hij haat kerst waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:41 schreef k_man het volgende:
Die kijkt wel gemeen.
Gaat wel weer hoor. Nog wel wat gevoelig. Vanavond maar weer eens sporten, dat is altijd een goede test.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:32 schreef Gellius het volgende:
Hoe is de rug, Z?
Altijd mooi om taalverandering in actie zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:13 schreef Gellius het volgende:
Ach kijk nou, een hartenkreet van één van onze schoonmakers:
[ afbeelding ]
.
www.passiveaggressivenotes.comquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:13 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ]
.
De luchtverfrisser is zeker opquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:13 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ja, een kennis van mij doet dat bij sms-jes. Ook heel wisselend, de ene keer gr dan weer een x (dat is dan weer een stuk amicaler), en dan weer alleen een naam. Wat voor analyse kun je daar op loslaten? Mensen spiegelen ook, onbewust denk ik. Ik sluit sms-jes bijvoorbeeld wel eens af met mijn initialen en dan krijg ik sms-jes terug waarbij diegene dat dan ook ineens doet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef Z het volgende:
Ik sluit mijn mailtjes af met 'Gr.'. Laatst merkte een collega op dat het net was alsof is gromde naar m'n contacten. Ik overweeg er 'Groet' of 'Met groet' van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |