abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217346
Gelezen op de World Online site:

Nieuw drama in BB-huis
• Karin wil weg!

[VIANEN] - Karin heeft het moeilijk. Heel moeilijk. Vanaf het moment dat haar maatje Bianca het Big Brother-huis uit ging en er twee nieuwe vrouwen zijn gekomen, is zij heel stil geworden. Alleen bij Ruud en Maurice is ze zichzelf. Ze voelt zich ongelofelijk beroerd.
Nieuwkomers traumatisch voor Karin

Stinkjaloers is Karin op het feit dat Anouk en Cyrille bij binnenkomst cadeautjes krijgen. 'Zij wel, en ik niet', jammert ze. Ook zelf vindt ze deze reactie wat kinderachtig. "Maar ik zit hier al zeven weken, en heb nog steeds de cadeautjes van mijn vriendinnen niet gekregen". Karin gaat verder: "Ik vind het een traumatische ervaring die meisjes erbij."

Hoe serieus zijn de woorden van Karin? Misschien dat er dit weekend al duidelijkheid komt.

Karin speelt met het idee om op te stappen. Sinds de komst van Anouk en Cyrille zit zij niet meer lekker in haar vel. Gisteren vertelde Karin dit al tegen Willem en Maurice: "Ik mis Bianca heel erg. Maar als ik naar huis ga, heb ik het idee dat ik iedereen in de steek laat."

She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_217347
het lijkt al weer beter te gaan met Karin!!!

Ze heeft ook cadeautjes gekregen in de vrijdag(????) aflevering.
Ik zag het net op de herhaling van vandaag.
Een hele doos.
Ik hoop toch dat Karin blijft,is toch een van de leukste op dit moment.Zij heeft veel inbreng in de groep dacht ik zo.

De tijd zal het uitwijzen...........

Lucky 13
pi_217348
Hmmm... Ludo denkt dat Karin het nog wel ff volhoudt. Karin krijgt genoeg steun van de oude garde en het is een kwestie van wennen. Donderdag wordt 1 van de nieuwe dames weggestuurd/weggestemd en dan krijgt Karin rustig aan weer een stukje van haar domein in het huis terug. Nee, Karin houdt het nog wel vol.

Doe een jas aan!
Ludo

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  maandag 8 november 1999 @ 13:31:00 #4
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_217349
Nookie wil toch dat iedereen haar nomineert, dan nog 2 weekjes Showbizzcity en gewoon weer met z'n 5jes, Karin weer lekker de baas....
I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

pi_217350
Karin blijft! Dir nieuws is alweer erg oud. De kadootjes heeft ze gekregen en ze heeft ook haar eigen tranen alweer gerelativeerd,(ik leek wel VAlerie, mijn dochtertje van 9) dat betekent dat ze er niet meer mee bezig is. Ik zou het erg jammer vibnden als Karin eruit ging, zij zorgt toch als een van de weinigen voor leuke initiatieven.
  maandag 8 november 1999 @ 13:34:00 #6
1562 Mastino
Just a very nice person
pi_217351
Ik kan het me best voorstellen hoe Karin zich voelt, het lijkt me een hele opgave om die twee nieuwelingen in een toch al zo'n hechte groep te moeten opnemen, zoals Karin al vertelde, heeft ze de groep als zo goed leren kennen en iedereen weet al alles van elkaar, nu moeten ze met die 2 nieuwe meiden weer opnieuw beginnen, daar heeft zij geen zin meer in. Logisch, kost allemaal een boel energie. Maar de man en kinderen van Karin zullen waarschijnlijk blij zijn als ze weer thuis komt, althans als ze nog getrouwd is, na alle partijtjes met Maurice! Mijn koffertjes zouden al op de gang klaar staan vrees ik
Woef woef grrrrrrrrrrrr<P><BR>
pi_217352
deze tropic is oud nieuws, dat van karin is alweer een eeuwigheid geleden.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_217353
Inderdaad, het nieuws is oud en al weer aardig achterhaald. Uit de livestreams blijkt dat ze er inmiddels tegenop ziet dat ze een keer het huis zal moeten verlaten.

Wat een heigerig stuk trouwens van World Online, lijkt wel de Privé

The trick is to keep breathing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')