Nieuw drama in BB-huis
• Karin wil weg!
[VIANEN] - Karin heeft het moeilijk. Heel moeilijk. Vanaf het moment dat haar maatje Bianca het Big Brother-huis uit ging en er twee nieuwe vrouwen zijn gekomen, is zij heel stil geworden. Alleen bij Ruud en Maurice is ze zichzelf. Ze voelt zich ongelofelijk beroerd.
Nieuwkomers traumatisch voor Karin
Stinkjaloers is Karin op het feit dat Anouk en Cyrille bij binnenkomst cadeautjes krijgen. 'Zij wel, en ik niet', jammert ze. Ook zelf vindt ze deze reactie wat kinderachtig. "Maar ik zit hier al zeven weken, en heb nog steeds de cadeautjes van mijn vriendinnen niet gekregen". Karin gaat verder: "Ik vind het een traumatische ervaring die meisjes erbij."
Hoe serieus zijn de woorden van Karin? Misschien dat er dit weekend al duidelijkheid komt.
Karin speelt met het idee om op te stappen. Sinds de komst van Anouk en Cyrille zit zij niet meer lekker in haar vel. Gisteren vertelde Karin dit al tegen Willem en Maurice: "Ik mis Bianca heel erg. Maar als ik naar huis ga, heb ik het idee dat ik iedereen in de steek laat."
Ze heeft ook cadeautjes gekregen in de vrijdag(????) aflevering.
Ik zag het net op de herhaling van vandaag.
Een hele doos.
Ik hoop toch dat Karin blijft,is toch een van de leukste op dit moment.Zij heeft veel inbreng in de groep dacht ik zo.
De tijd zal het uitwijzen...........
Doe een jas aan!
Ludo
Wat een heigerig stuk trouwens van World Online, lijkt wel de Privé
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |