abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 1999 @ 12:45:00 #1
215 misterDre
Paint it black!
pi_217296
Van voyeur - 07 November 1999 @ 21:45. (280)

--------------------------------------------------------------------------------

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.
Eternal gratitude is misschien toch jullie deel.
En nou weer aan het werk..

Niets aan toe te voegen

pi_217297
Okidoki ik zal hier verder gaan , maar ik weet niet met wat..., ik kan geen van de streams momenteel ontvangen....en nou moet ik dus , ze zijn vast aan het nomineren?
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_217298
Ze moeten ook lassowerpen. Ze praten allemaal door elkaar en het geluid valt af en toe weg dus het is moeilijk te volgen.
Ze vinden het wel een leuke opdracht maar heel moeilijk. Ze willen tussen de 20% en de 25% inzetten. Alleen Bart wil meer? De meesten willen volgens mij 20% inzetten.
pi_217299
De nieuwe weekopdracht:
Circus-act
Ze moeten doen:
diabolo
lassowerpen
eenwieler
bord+rietje
loopbal
tic-tac
1 persoon voor 1 act.
Ze hebben 45 min. de tijd.En 5 van de 6 acts moeten lukken. Een persoon mag de 6de act dan overnieuw doen. Ze zijn nu bezig met inzetten wordt waarschijnlijk 20%
Ze zijn nu druk aan het oefenen.
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 08 November 1999).]

what's life without BB

maandag 8 november 1999 @ 12:54:00 #5
215 misterDre
Paint it black!
pi_217300
OBy2k ik hoor dat je al 2 dagen niets kan zien en/of problemen hebt.
Heb je de flash-site van BB al geprobeerd?
pi_217301
Ze gaan nu toch voor 25%. Ze halen nu de spullen uit de voorraadkamer. Een heel grote bal, fiets met 1 wiel. Willem blijft rustig op de bank zitten; hij is erg stil. Bart gaat direct met de bal de tuin in. Anouk probeert het stoeltje uit. De dames vinden de bal wel erg groot, het lijkt ze er gevaarlijk. Cyrille is met een stokje met een bord erop aan het spelen. Ze zegt dat het stokje niet goed is.
pi_217302
Bedoel je mij mister dre?..ik kan even niet uit je afkorting leiden dat ik het ben;-))),

maar ik kan het wel ontvangen maar ze zenden dus niets uit...bij mij lopen de streams dan op (laden zich) en blijven dan staat op 0.
Ik weet niet wat het kan zijn . Ik kijk altijd bij: http://bigbrother.veronica.nl/?, waar kan ik beter gaan kijken dan?...ik moet dan dnek ik wat downloaden?..nu zie ik het altijd via realplayer.

alvast bedankt voor je eventueel antwoord....

maandag 8 november 1999 @ 13:07:00 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_217303
Ja ik bedoelde jou oliebol2000 kijk ff hier: http://www.big-brother.nl/splash/default.html

Als tie het niet doen ff Windows Media Player downloaden zie onderste regel.

Sorry voor de vervuiling van deze Topic ff een collega helpen

------------------
Ik ben altijd blij als het regent, want als ik niet blij ben, regent het toch wel.

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre (Datum 08 November 1999).]

pi_217304
Als ik lang wacht heb ik eindelijk beeld , maar ik heb de kabelmaatschappij gebeld want alles verloopt traag, met name gisteren en ze zeggen dus dat er een "probleempje" aan hun zijde is dat de snelheid soms stopt. Ook de mailserver geeft problemen...weten we dat ook weer , dus @home was even de boosdoener misschien? Alhoewel de streams niet echt lekker lopen moet ik zeggen, ze stoppen en gaan soms weer verder...maar goed, we zullen zien....

13.10 Maurice zie ik lopen in de kamer, nu staat het weer stil aaaaaah

------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 08 November 1999).]

maandag 8 november 1999 @ 13:27:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_217305
De bewoners worden NU naar de woonkamer geroepen om te....Nomineren.
En direct de streams op de tuin.....
Ja weer beeld stream 3 en 4 bb er's gaan gewoon door met hun bezigheden (oefenen jongleren gitaar spelen enz..)
  maandag 8 november 1999 @ 13:28:00 #11
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_217306
1.25:

nominaties..

Je mag jezelf niet nomineren..
over kwart over 7 worden de nominaties bekend gemaakt bij de bewoners..

ik ben benieuwd wanneer we regenboog krijgen

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 8 november 1999 @ 13:28:00 #12
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_217307
wat hieronder staat niet geloven:

[Dit bericht is gewijzigd door JayTaph (Datum 08 November 1999).]

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_217308
Twee streams tuin, 2 streams niet beschikbaar.
Benieuwd of we straks nog iets van de bewoners kunnen oppikken, over hun nominaties.
what's life without BB

maandag 8 november 1999 @ 13:43:00 #14
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217309
Maurice is zojuist naar de DBK geroepen om te nomineren

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_217310
Binky die niet beschikbaar zijn hoe zie je dat?..sorry misschien stomme vraag. Bij mij laadt zich in realplayer wel een stream maar dan gaat zo een meeloopknopje lopen bovenin en als die aan het einde is staat alles stil...hebbie dat ook?
pi_217311
Anouk wordt naar de dagboekkamer geroepen. Nu: 2x tuin en 2 x blauw scherm.
  maandag 8 november 1999 @ 13:48:00 #17
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217312
Anouk gaat waarschijnlijk weer janken...

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_217313
quote:
op 11-08-1999 om 01:44 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Binky die niet beschikbaar zijn hoe zie je dat?..sorry misschien stomme vraag.

Stomme vragen worden hier niet gesteld, we zijn hier om van elkaar te leren, toch?
Ik heb de BBspy. En de eerste twee streams gaven blauw beeld, met tijdelijk niet beschikbaar, en de andere twee streams waren tuin. Vandaar. Ik ga nu kijken wat deze nu doet.

what's life without BB

pi_217314
Staat er al, sorry

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 08 November 1999).]

what's life without BB

pi_217315
Als het lastig blijft met die streams, open dan even een nieuw topic "technische vragen t.a.v. streams". Dan blijft dit gewoon een rapportage-topic.
Voordeel is ook dat de technische antwoorden dan mooi bij elkaar staan en makkelijker terug te vinden zijn.

Verder weer dank voor alle inzichtelijke verslagen: ik waardeer het zeer!

The trick is to keep breathing
pi_217316
Is misschien helemaal niet zo'n gek/slecht idee. Er schijnen meerdere personen, zo nu en dan problemen te hebben met de streams.
Momenteel heb ik op 2 streams weer beeld. Ze zijn druk aan het oefenen buiten.
Karin en Willem lagen net plat van het lachen, bij Willem was het zo erg dat hij tranen in zijn ogen had. Karin tegen Ruud:
Borduren was erg he Ruud, maar dit is erger.
what's life without BB

maandag 8 november 1999 @ 14:10:00 #22
215 misterDre
Paint it black!
pi_217317
14:05
Bart en Karin zijn aan het tafeltennissen de rest is aan het oefenen voor de weekopdracht!

Aanvulig;
Ruud: Tic-tac en bord+rietje
Cyrille: lassowerpen
Anouk:??
Maurice:de eenwieler (wat zeer dapper is van deze motorisch gestoorde medebewoner)
Willem:??
------------------
Ik ben altijd blij als het regent, want als ik niet blij ben, regent het toch wel.

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre (Datum 08 November 1999).]

pi_217318
quote:
op 11-08-1999 om 02:03 PM schreef Arjuno het volgende:
Als het lastig blijft met die streams, open dan even een nieuw topic "technische vragen t.a.v. streams". Dan blijft dit gewoon een rapportage-topic.

Slecht advies, ik keek een beetje scheel: het topic bestaat al en heet "Waarom krijg ik geen beeld?" http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001923.html

The trick is to keep breathing
pi_217319
2:25

Bart en Karin horen kloppen , gaan kijken waar het vandaankomt , blijkt op voordeur geklopt te worden , deze is op slot ze lopen weer terug naar huiskamer , 4 streams van mij gaan heel ff op testbeeld ....

nu 2.35 lijkt me niks aan de hand alles normaal
------------------
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken ........

[Dit bericht is gewijzigd door Guus Muisarm (Datum 08 November 1999).]

maandag 8 november 1999 @ 14:30:00 #25
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217320
ruud en maurice staan stilletjes in de tuin te praten...waarschijnlijk over de nomianties maar je hoort het amper...De microfoons zijn gericht op Anouk en Bart di aan het spelen zijn...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')