My bad.. dan wordt het 30,- excl.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:13 schreef Wisheh het volgende:
beetje hoge prijs vind je niet?
Nieuw ¤42,- : http://azerty.nl/producte(...)ts-for-2-usb-pc.html
Weet je al wat?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:55 schreef classpc het volgende:
Ik ken iemand die wellicht interesse heeft. Ik heb hem net even ge-smst. Ik hoop zo te horen of ie geïnteresseerd is of niet.
Ik heb nog niks van hem gehoord. Ik bel hem zo even. Als ik dan nog niks gehoord heb dan gaan we er maar gewoon van uit dat hij geen interesse heeft.quote:
Ik heb hem gebruikt i.c.m. dell optiplex en precision modellen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:59 schreef classpc het volgende:
Met wat voor pc's heb je hem allemaal gebruikt?
Ook met Dell?
Dan bied ik 30 euro inclusief. Ik wil hem met een Dell Optiplex gaan gebruiken, maar had met 2 andere KVM switches daar problemen mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:28 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Ik heb hem gebruikt i.c.m. dell optiplex en precision modellen.
¤30 en dan delen we de verzendkosten. (a 6,20)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:50 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan bied ik 30 euro inclusief. Ik wil hem met een Dell Optiplex gaan gebruiken, maar had met 2 andere KVM switches daar problemen mee.
Die anderen waren één merkloos en één Sweex.
Lol, inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:29 schreef Thrackan het volgende:
Je zegt hiervoor dat je 30 inclusief een deal vindt, en nu niet meer?
Ik stuur je vanavond ff een pmquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:50 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan bied ik 30 euro inclusief. Ik wil hem met een Dell Optiplex gaan gebruiken, maar had met 2 andere KVM switches daar problemen mee.
Die anderen waren één merkloos en één Sweex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |